SZKOLENIE ONLINE Zadawanie pytań w sprzedaży

Krzysztof Barwiński
Praktyk sprzedaży, trener, coach
Obejrzyj fragment szkolenia

Zadawanie pytań w sprzedaży

Odpowiednie pytania mogą zmienić bieg całego procesu sprzedaży: mogą go przyspieszyć lub skrócić albo spowodować, że sprzedawca i klient będą świetnie się rozumieć. Z drugiej strony źle zadawane pytania, bardzo szybko mogą „spalić” nawet najlepszą okazję do sprzedaży. W tym szkoleniu przedstawimy wiele rodzajów pytań. Dzięki temu szkoleniu będziesz wiedział, jak zadawać pytania otwarte standardowe i opisowe. Nauczysz się, jak zachęcić klienta do przekazania Ci odpowiedzi dłuższej niż jednowyrazowa. Poznasz pytania, które szkodzą, pytania negatywne oraz inne rodzaje pytań. Dowiesz się, które pytania powinny być używane najrzadziej.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • jak umiejętnie przedstawić potrzebę wprowadzenia nowości do sieci detalicznej
  • jaki jest główny cel zadawania pytań zamkniętych
  • jakiej odpowiedzi klienta można oczekiwać jeśli zadamy pytanie zamknięte
  • jakiej odpowiedzi klienta można oczekiwać jeśli zadamy pytanie otwarte
  • jakie pytania zadawać na samym początku rozmowy
  • jakie pytania zadawać, gdy potrzebujesz jasnej, konkretnej i bardzo szczegółowej odpowiedzi lub deklaracji
  • jakich pytań nie używać podczas zamykania sprzedaży
  • które pytania są najwyższą formą pytań, stanowiąc idealne narzędzie każdego dobrego i świadomego sprzedawcy
  • jak konstruować pytania, aby klient sam opowiedział Ci wyczerpująco o tym, czego dokładnie chce lub na czym mu najbardziej zależy

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności swoich handlowców w zakresie zadawania pytań w sprzedaży
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak zadawać pytania w procesie sprzedaży
Krzysztof Barwiński
Praktyk sprzedaży, trener, coach
14 lat doświadczenia jako sprzedawca w sektorze B2B. W tym czasie opanował do perfekcji umiejętność sprzedaży relacyjnej, dzięki czemu stał się jednym z najlepszych handlowców w regionie. Pracując jako kierownik Salonu Firmowego Orange, sprawdził i przetestował w praktyce zarówno techniki sprzedaży, jak też umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym. To praktyk, który do dnia dzisiejszego aktywnie zajmuje się sprzedażą. Specjalizuje się w warsztatach z zakresu technik sprzedaży, które oparte są na naturalnych elementach procesu podejmowania decyzji, oraz rozwoju umiejętności managerskich niezbędnych do tworzenia i prowadzenia efektywnych zespołów sprzedażowych. W swoich działaniach zorientowany na cele i efektywność. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził ponad 9000 godzin szkoleniowo – konsultacyjnych.

Online training includes

Videos
Wprowadzenie 02:34
Pytania zamknięte 03:26
Pytania otwarte standardowe 04:57
Pytania otwarte opisowe 05:28
Hipoteza i parafraza 05:13
Pytania pozostałe 05:37
Pytania, które szkodzą 05:32
Artykuły
Zadawanie pytań zamkniętych w sprzedaży 03:45
Zadawanie pytań otwartych w sprzedaży 07:46
Pytania otwarte i zamknięte nie są jedynymi, które możesz zadać w procesie sprzedaży 03:42
Dlaczego w sprzedaży nie należy zadawać pytania „Dlaczego?” 05:14
Audiobooks
Zadawanie pytań w sprzedaży 30:58

Get an Online Training Completion Certificate

Certyfikat Zadawanie pytań w sprzedaży
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia