Wprowadzenie do Sales Enablement

Czyli jak sprzedawać więcej i wydawać mniej na rozwój handlowców


Pobierz ebook i dowiedz się, czym jest Sales Enablement i dlaczego musisz go wdrożyć w swojej firmie, aby sprzedawać więcej

Co zyskasz po przeczytaniu ebooka?

Zobaczysz jak w praktyce wdrożyć Sales Enablement w Twojej firmie.

Dowiesz się, dlaczego Sales Enablement jest równie ważny, jak Twój CRM.

Zrozumiesz, dlaczego jakie znaczenie ma content, i dlaczego źle go wykorzystujesz.

Dostrzeżesz potencjach wszystkich działów w zwiększeniu sprzedaży.

    Pobierz ebook już dziś.

    Wprowadź zmiany już jutro!

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z Sales Development Technologies Sp. z o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez Sales Development Technologies Sp. z o.o. w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne)

    Dlaczego powstał ebook?

    Sprzedaż ewoluuje wraz z rozwojem technologii. To dzięki niej pojawiły się systemy cyfrowe takie jak CRM i SFA, które ułatwiają pracę zespołów odpowiedzialnych za sprzedaż i wspierają je w zwiększaniu zysków.


    Pomimo tego, że działy w firmie wykorzystują wiele technologii na co dzień – nie zawsze potrafią efektywnie współpracować i koordynować działania – co powoduje ogromne straty dla całych organizacji.

    Rozwiązaniem problemu jest Sales Enablemen. Jego celem jednak nie jest jest pojednanie się działów (to zachodzi “przy okazji”), a realizowanie głównego celu, w którym powstaje przedsiębiorstwo – pomnażać kapitał.

    Sales Enablement to stosunkowo nowe zagadnienie. Ten ebook powstał, aby promować to zagadnienie w Polsce i pomóc dyrektorom działów przejść przez pierwsze zetknięcie się z Sales Enablement

    Kim jesteśmy?


    SalesOn to platforma przeznaczona dla działów Sprzedaży, Marketingu i HR w celu zwiększania wyników sprzedażowych poprzez automatyzację rozwoju kompetencji.

    Wykorzystuje ona rozwiązania Sales Enablement (SE), które stanowią dopełnienie dla systemów CRM i SFA, umożliwiając koordynację prac zaangażowanych zespołów i ułatwiając zdobywanie kompetencji handlowych poprzez szybki i łatwy dostęp do niezbędnych materiałów edukacyjnych.

    W efekcie zjednoczone siły marketingu i sprzedaży mogą wspólnie załadować “sprzedażowy pocisk”, który ma jeden cel: SPRZEDAWAĆ.

    Zaufali nam