Wprowadzenie do Sales Enablement
Czyli jak sprzedawać więcej i wydawać mniej na rozwój handlowców
Pobierz ebook i dowiedz się, czym jest Sales Enablement i dlaczego musisz go wdrożyć w swojej firmie, aby sprzedawać więcej
Co zyskasz po przeczytaniu ebooka?
Zobaczysz jak w praktyce wdrożyć Sales Enablement w Twojej firmie.
Dowiesz się, dlaczego Sales Enablement jest równie ważny, jak Twój CRM.
Zrozumiesz, dlaczego jakie znaczenie ma content, i dlaczego źle go wykorzystujesz.
Dostrzeżesz potencjach wszystkich działów w zwiększeniu sprzedaży.
Dlaczego powstał ebook?
Sprzedaż ewoluuje wraz z rozwojem technologii. To dzięki niej pojawiły się systemy cyfrowe takie jak CRM i SFA, które ułatwiają pracę zespołów odpowiedzialnych za sprzedaż i wspierają je w zwiększaniu zysków.
Pomimo tego, że działy w firmie wykorzystują wiele technologii na co dzień – nie zawsze potrafią efektywnie współpracować i koordynować działania – co powoduje ogromne straty dla całych organizacji.
Rozwiązaniem problemu jest Sales Enablemen. Jego celem jednak nie jest jest pojednanie się działów (to zachodzi “przy okazji”), a realizowanie głównego celu, w którym powstaje przedsiębiorstwo – pomnażać kapitał.
Sales Enablement to stosunkowo nowe zagadnienie. Ten ebook powstał, aby promować to zagadnienie w Polsce i pomóc dyrektorom działów przejść przez pierwsze zetknięcie się z Sales Enablement
Kim jesteśmy?
SalesOn to platforma przeznaczona dla działów Sprzedaży, Marketingu i HR w celu zwiększania wyników sprzedażowych poprzez automatyzację rozwoju kompetencji.
Wykorzystuje ona rozwiązania Sales Enablement (SE), które stanowią dopełnienie dla systemów CRM i SFA, umożliwiając koordynację prac zaangażowanych zespołów i ułatwiając zdobywanie kompetencji handlowych poprzez szybki i łatwy dostęp do niezbędnych materiałów edukacyjnych.
W efekcie zjednoczone siły marketingu i sprzedaży mogą wspólnie załadować “sprzedażowy pocisk”, który ma jeden cel: SPRZEDAWAĆ.