handlowiec_ok
problem:
Niska wiedza produktowa wśród pracowników naraża firmy na MILIONOWE straty w postaci
błędnych decyzji.
niższej sprzedaży.
częstszych awarii.
wyższych kosztów serwisu.
rozwiązanie:

BaseOn platforma do zarządzania wiedzą produktowo - operacyjną w całym przedsiębiorstwie.

Konsekwencje niskiej lub nieaktualnej wiedzy produktowej:

Konsekwencje niskiej lub nieaktualnej wiedzy produktowej:

W zespołach Handlowych:

  • Zaniżone wyniki sprzedaży, kłopoty w osiąganiu targetów.
  • Brak umiejętności przekonywania klienta do produktu.
  • Trudności w budowaniu wizerunku “eksperta” w oczach klienta.
  • Chaos komunikacyjny w zespole handlowców.
  • Niezamierzone wprowadzanie klientów w błąd.

W zespołach Technicznych:

  • Wydłużony czas instalacji, montażu, serwisu.
  • Ryzyko większej liczby awarii i zgłaszanych reklamacji.
  • Niezamierzone uszkodzenia, zniszczenia podczas instalacji
  • Kaskadowanie błędnej wiedzy do nowych techników.
  • Powielanie błędów technicznych.

Wśród partnerów handlowych:

  • Brak zrozumienia Waszej oferty i jej wartości.
  • Słabsze zaangażowanie w promocje produktu.
  • Niższa sprzedaż w danej kategorii produktowej.
  • Słabsza dystrybucja produktu (vs produkty konkurencji).
  • Faworyzowanie produktów innych dostawców.

Już wkrótce możecie poprawić efektywność i wyniki sprzedaży przedsiębiorstwa.

Już wkrótce możecie poprawić efektywność i wyniki sprzedaży przedsiębiorstwa.

1

Wdrażając globalny, system transferu wiedzy.

2

Automatyzując procesy komunikacji zmian.

3

Edukując z produktu 10x szybciej, częściej i taniej.

4

Podnosząc poziomy wiedzy produktowej.

5

Stale weryfikując wiedzę produktowo handlową.

Niski poziom wiedzy produktowej często wynika z błędnego przekonania że:

Niski poziom wiedzy produktowej często wynika z błędnego przekonania że:

  • Pracownicy poradzą sobie sami z produktem i jego zastosowaniem.
  • Lepiej poświęcić czas na prace “z klientami” niż na edukację z produktów.
  • Komunikacja i edukacja zmian produktowych to spory i zbędny wydatek.
  • Jedna prezentacja produktowa wystarcza, aby opanować dobrze produkt.
  • Kursy produktowe zawsze muszą odbywać “na sali” twarzą w twarz.
  • Nowoczesne narzędzia dystrybucji wiedzy produktowej nie są potrzebne.

Zyskaj pewność, że wszyscy wiedzą to co powinni wiedzieć.

Handlowcy wiedzą jak sprzedawać produkt.
Obsługa klienta wie jak obsługiwać
Technicy wiedzą jak instalować produkt.
Trenerzy wiedzą jak szkolić z produktu.