Subskrypcja szkoleń Online
Dziesiątki szkoleń online, dostępne od zaraz, wszędzie i zawsze.
Twoi ludzie powinni „być u Klientów”, zamiast siedzieć na szkoleniu na drugim końcu kraju. Dlatego nie trać czasu na poszukiwanie trenerów, programów szkoleniowych, negocjacje cen (i tę całą papierologię).
Nie wydawaj większości budżetu na jedno szkolenie w roku. Wykup roczną subskrypcję szkoleń dla handlowców i daj im możliwość uczenia się gdzie i kiedy chcą, a nie, kiedy pasuje to trenerowi.
Jedno szkolenie
w roku nic nie zmieni.
Kilkadziesiąt szkoleń…
już tak!
Po 2 tygodniach po szkoleniu handlowcy zapominają ok. 90% materiału szkoleniowego. Dlatego muszą mieć stały i nieprzerwany dostęp do wiedzy, setek filmów i scenek szkoleniowych, porad handlowych. Dzięki technologii mikrolearningu zapewniasz swoim handlowcom (oraz sobie) dostęp do:
- Kilkudziesięciu szkoleń handlowych online (przygotowanych przez trenerów sprzedaży)
- Waszych szkoleń produktowych i asortymentowych w wersji online
- Wszystkich Waszych materiały marketingowo-handlowych
- Rozbudowanej analityki poziomów kompetencji Twojego zespołu handlowego

Do jakich szkoleń online będą mieli dostęp handlowcy, gdy wdrożycie SalesOn.
Zakup SalesOn dla swojego zespołu handlowego, a w pakiecie (w cenie) dostaniesz kilkadziesiąt gotowych szkoleń online dla Twoich handlowców. Baza rośnie, bo w każdym miesiącu dokładamy kolejne szkolenia, dzięki czemu będziesz mieć dostęp do jeszcze większej bazy szkoleń. Wszystko w jednym miejscu, szybkie, proste i zlecenie szkolenia zajmie 2 minuty.
25 słów i zwrotów, jakich unikać w sprzedaży

Farmer czy hunter, jakim handlowcem jesteś?

Automotywacja w pracy handlowca

Metoda prezentowania oferty w pięciu krokach

Tworzenie prezentacji handlowej

Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym

Standardy pracy biura obsługi klienta

Co zrobić, gdy Klient mówi „Konkurencja ma taniej”

Obrona ceny w procesie sprzedażowym

Badanie potrzeb klienta w sprzedaży

Asertywność sprzedawcy w praktyce

Prezentacja handlowa dla decydentów

Motywowanie zespołu sprzedaży

Delegowanie zadań w zespole sprzedaży

Jak umawiać spotkania przez telefon?

Obsługa klienta w salonie sprzedażowym

Egzekucja ustaleń kontraktowych z kupcem sieci FMCG

Negocjacje w sprzedaży – zasady i techniki

Wywieranie wpływu w sprzedaży

Budowanie partnerskiej relacji z klientem

Rekrutacja pracowników do działu sprzedaży

Modele zachowań sprzedawców i klientów

Zadawanie pytań w sprzedaży

Polecenia generujące sprzedaż

Typologia klientów – trudny klient nie istnieje

Filtry percepcji – jak dostroić się do klienta?

Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej

Badanie potrzeb klienta – zasady i techniki

Aktywne słuchanie w sprzedaży

Radzenie sobie z obiekcjami klienta

Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej

Język korzyści – co mówić, aby sprzedawać

Współpraca z kupcem sieci FMCG

Proaktywna postawa sprzedawcy

Współpraca przedstawiciela producenta z kupcem z sieci aptek

Role sprzedawców vs. ich efektywność w zespole

Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki

Visual merchandising w branży fashion

Prospecting, czyli sztuka pozyskiwania nowych klientów

Telesprzedaż – 25 zasad profesjonalnej telesprzedaży

Techniki zamykania i finalizacji sprzedaży

Zamknięcie sprzedaży telefonicznej

Coaching i informacja zwrotna – czyli jak rozwijać handlowców

Subskrypcja szkoleń online – sposób na ciągłe i niedrogie szkolenia handlowców.
Obecnie coraz więcej usług jest w subskrypcji / abonamencie. Usługi komórkowe, Netflix, karnety fitness, wynajem samochodów itd. Subskrypcja obniża koszty i gwarantuje wygodę i błyskawiczny dostęp do usługi. Teraz firmy mogą korzystać ze szkoleń w ramach subskrypcji. Subskrypcja szkoleń online to idealne rozwiązanie dla działów HR, które chcą szkolić handlowców często, szybko i tanio. Dzięki niej, handlowcy będą mogli uczyć się gdzie i kiedy chcą, a nie, kiedy pasuje to trenerowi Będą oni mogli również szkolić się regularnie, w małych dawkach, z możliwością wracania do materiałów – aby móc sobie przypomnieć to co ważne. Wszelkie badania wskazują, że ludzie po 2 tygodniach zapominają ok. 90% nowo nabytej wiedzy, tak samo jest ze szkoleniami.
Dlatego ważne jest, by handlowcy mieli stały i szybki dostęp do wiedzy, scenek szkoleniowych czy porad handlowych. Taki dostęp zapewnia technologia mikrolearningu. Z subskrypcją szkoleń online, handlowcy 24h na dobę będą mieli dostęp do szkoleń handlowych, szkoleń produktowych i asortymentowych oraz wszystkich materiałów marketingowo-handlowych, a Ty – będziesz miał dostęp do rozbudowanej analityki poziomów ich kompetencji.
Subskrypcja szkoleń pozwala zadbać o to, co ma wpływ na wyniki sprzedaży, a co niestety firmy zaniedbują.
Wg Salesforce Research „Raport State of Sales”, 80% skutecznych zespołów handlowych jako element mający kluczowy wpływ na ich wyniki sprzedaży wskazuje rozwój umiejętności sprzedaży. Kłopot w tym, że firmy oczekują od handlowców wzrostów sprzedaży, lecz 72% handlowców ma tylko 1 szkolenie w roku (czyli tak jakby w ogóle nie byli szkoleni). Dodatkowo 60% handlowców twierdzi, że to im nie wystarcza, czego efektem jest to, że sprzedają rutynowo, w oparciu o stare nawyki, wiedzę i umiejętności. Dlaczego tak jest? ponieważ firm NIE STAĆ na to aby szkolić handlowców częściej. I tutaj z pomocą przychodzi subskrypcja. Subskrypcja szkoleń online w ramach SalesOn oferuje szeroki zakres szkoleń online, które pozwalają na rozwijanie kompetencji handlowców – 10x częściej i 85% taniej W ofercie subskrypcji są szkolenia z technik sprzedaży, szkolenia z negocjacji, obsługi klienta itd. , oraz szkolenia dla menedżerów sprzedaży np z zakresu coachingu.
Subskrypcja szkoleń online SalesOn pozwala na ciągły rozwój kompetencji handlowca, co przekłada się na wzrost rentowności sprzedaży. Dzięki temu, handlowiec jest lepiej przygotowany do swojej pracy i skuteczniej realizuje swoje cele sprzedażowe.
Subskrypcja szkoleń w połączeniu z mikrolearningiem – przepis na szkolenia dla handlowców!
Technologia mikrolearningu pozwala na efektywne i błyskawiczne szkolenia dla handlowców, którzy mogą uczyć się gdzie i kiedy chcą (a nie, kiedy pasuje to trenerowi). Co najważniejsze, nie trzeba już “odrywać handlowców od pracy z klientami” dzięki temu, mogą cały czas sprzedawać i się równolegle szkolić. Szkolenia online i mikrolearningowe dla handlowców stają się coraz bardziej skuteczne popularne na świecie, bo pozwalają na błyskawiczne szkolenie “tu i teraz” . Mikrolearning polega na dostarczaniu krótkich i skoncentrowanych fragmentów treści, które są łatwiejsze do zapamiętania niż długie, przeładowane treściami sesje szkoleniowe.
Dzięki takiemu podejściu, handlowcy mogą się uczyć w swoim tempie i zgodnie z własnymi potrzebami. Możliwość powtarzania kursów pozwala na lepsze zapamiętanie materiału i pogłębienie swojej wiedzy. Szkolenia sprzedażowe są dostępne w formie krótkich filmów, które można oglądać w dowolnym momencie.
Mikrolearning pozwala na rozwijanie kompetencji handlowca wszędzie – 24/7 – szybciej, częściej i przy okazji pozwala generować oszczędzać dziesiątek tysięcy złotych w budżecie szkoleniowym. Wszystko to przekłada się na wzrost rentowności sprzedaży. Dzięki technologii mikrolearningu, szkolenia dla handlowców są bardziej efektywne i skuteczne, a firma dzięki nim generuje potężne oszczędności w czasie i budżecie.
Subskrypcja szkoleń online jako alternatywa dla tradycyjnych szkoleń handlowych.
Szkolenie zespołu handlowego jest kluczowe, aby zwiększyć wyniki sprzedaży praktycznie każdej branży. Jeżeli jednak twojej firmy nie stać na to, aby szkolić handlowców częściej (niż raz w roku) a szkolenia są w twojej firmie postrzegane raczej jako:
- utrata czasu „sprzedażowego” – podczas szkolenia, handlowcy nie sprzedają
- okazja do spotkania i integracji, niż do ciągłego doskonalenia kompetencji
- kosztowne wydarzenie, które pochłania masę czasu, energii i budżetu HR
- okazja do oceny pracy trenera (ankieta), a nie twardej oceny rozwoju handlowców
- jednorazowa aktywność, z trudnym do przełożenia efektem na sprzedaż
… to roczna subskrypcja największej bazy szkoleń online dla handlowców jest najlepszą alternatywą jaką obecnie znajdziesz na rynku.
Subskrypcja szkoleń online SalesOn to nowoczesny, szybki, tani sposób na rozwijanie swojego zespołu handlowego bez potrzeby tracenia czasu i energii na zaplanowanie i zorganizowanie jednego szkolenia w roku.
Sales enablement: klucz do wzrostu rentowności sprzedaży
Sales enablement to zbiór funkcjonalności i strategii, które pomagają we wsparciu sprzedaży i polepszają jej rentowności. Szkolenia dla handlowców są kluczowym elementem sales enablemet, ponieważ pozwalają na rozwijanie kompetencji handlowców i udoskonalanie ich umiejętności. Im lepiej przygotowani są handlowcy, tym więcej sprzedają, a to przekłada się na wzrost rentowności sprzedaży. Sales enablement platform to nie tylko udostępnianie szkoleń, ale również dostarczanie narzędzi, które pozwalają handlowcom na efektywniejszą pracę.
Szkolenia z technik sprzedaży pozwalają handlowcom na udoskonalanie swoich umiejętności i naukę nowych metod sprzedaży. Pozwala to na lepsze radzenie sobie z trudnymi sytuacjami oraz na skuteczniejsze przedstawianie produktów i usług potencjalnym klientom.
Dostarczanie narzędzi, takich jak analityka poziomów kompetencji zespołu handlowego pozwala na lepsze monitorowanie postępów i dostosowywanie szkoleń do potrzeb handlowców. Sales enablement to proces ciągłego rozwoju, który pozwala na podnoszenie efektywności sprzedaży i zwiększanie rentowności.