Subskrypcja szkoleń Online

Jeżeli Twoi handlowcy mają realizować coraz wyższe targety, musisz po prostu ich szkolić non stop często, szybko i nie marnując ich czasu.
Umów Demo

Dziesiątki szkoleń online, dostępne od zaraz, wszędzie i zawsze.

Twoi ludzie powinni „być u Klientów”, zamiast siedzieć na szkoleniu na drugim końcu kraju. Dlatego nie trać czasu na poszukiwanie trenerów, programów szkoleniowych, negocjacje cen (i tę całą papierologię).

Nie wydawaj większości budżetu na jedno szkolenie w roku. Wykup roczną subskrypcję szkoleń dla handlowców i daj im możliwość uczenia się gdzie i kiedy chcą, a nie, kiedy pasuje to trenerowi.

Jedno szkolenie
w roku nic nie zmieni.
Kilkadziesiąt szkoleń…
już tak!

Po 2 tygodniach po szkoleniu handlowcy zapominają ok. 90% materiału szkoleniowego. Dlatego muszą mieć stały i nieprzerwany dostęp do wiedzy, setek filmów i scenek szkoleniowych, porad handlowych. Dzięki technologii mikrolearningu zapewniasz swoim handlowcom (oraz sobie) dostęp do:

  1. Kilkudziesięciu szkoleń handlowych online (przygotowanych przez trenerów sprzedaży)
  2. Waszych szkoleń produktowych i asortymentowych w wersji online
  3. Wszystkich Waszych materiały marketingowo-handlowych
  4. Rozbudowanej analityki poziomów kompetencji Twojego zespołu handlowego

Do jakich szkoleń online będą mieli dostęp handlowcy, gdy wdrożycie SalesOn.

Zakup SalesOn dla swojego zespołu handlowego, a w pakiecie (w cenie) dostaniesz kilkadziesiąt gotowych szkoleń online dla Twoich handlowców. Baza rośnie, bo w każdym miesiącu dokładamy kolejne szkolenia, dzięki czemu będziesz mieć dostęp do jeszcze większej bazy szkoleń. Wszystko w jednym miejscu, szybkie, proste i zlecenie szkolenia zajmie 2 minuty.

25 słów i zwrotów, jakich unikać w sprzedaży

Przemysław Mik

Farmer czy hunter, jakim handlowcem jesteś?

Grzegorz Barszcz

Automotywacja w pracy handlowca

Mariusz Kędzierski

Metoda prezentowania oferty w pięciu krokach

Zbigniew Żuk

Tworzenie prezentacji handlowej

Szymon Lach

Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym

Szymon Lach

Standardy pracy biura obsługi klienta

Grzegorz Jeżowski

Co zrobić, gdy Klient mówi „Konkurencja ma taniej”

Szymon Lach

Obrona ceny w procesie sprzedażowym

Grzegorz Jeżowski

Badanie potrzeb klienta w sprzedaży

Sebastian Sauter

Asertywność sprzedawcy w praktyce

Sebastian Sauter

Prezentacja handlowa dla decydentów

Krzysztof Barwiński

Motywowanie zespołu sprzedaży

Krzysztof Barwiński

Delegowanie zadań w zespole sprzedaży

Sebastian Sauter

Jak umawiać spotkania przez telefon?

Przemysław Mik

Obsługa klienta w salonie sprzedażowym

Ewa Kujawa

Egzekucja ustaleń kontraktowych z kupcem sieci FMCG

Małgorzata Jastrzębska

Negocjacje w sprzedaży – zasady i techniki

Przemysław Mik

Wywieranie wpływu w sprzedaży

Patryk Jasiński

Budowanie partnerskiej relacji z klientem

Marek Waśkiewicz

Rekrutacja pracowników do działu sprzedaży

Paweł Bogusław

Modele zachowań sprzedawców i klientów

Andrzej Niemczyk

Zadawanie pytań w sprzedaży

Krzysztof Barwiński

Polecenia generujące sprzedaż

Ewa Kujawa

Typologia klientów – trudny klient nie istnieje

Przemysław Mik

Filtry percepcji – jak dostroić się do klienta?

Przemysław Mik

Jak sprzedawać głosem? Głos i mowa w prezentacji handlowej

Ewa Kozicka

Badanie potrzeb klienta – zasady i techniki

Sebastian Sauter

Aktywne słuchanie w sprzedaży

Krzysztof Barwiński

Radzenie sobie z obiekcjami klienta

Sebastian Sauter

Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej

Małgorzata Jastrzębska

Język korzyści – co mówić, aby sprzedawać

Przemysław Mik

Współpraca z kupcem sieci FMCG

Małgorzata Jastrzębska

Proaktywna postawa sprzedawcy

Sebastian Sauter

Współpraca przedstawiciela producenta z kupcem z sieci aptek

Krzysztof Pytel

Role sprzedawców vs. ich efektywność w zespole

Grzegorz Jeżowski

Rola przedstawiciela handlowego w obsłudze apteki

Krzysztof Pytel

Visual merchandising w branży fashion

Klaudia Rogacz

Prospecting, czyli sztuka pozyskiwania nowych klientów

Marek Waśkiewicz

Telesprzedaż – 25 zasad profesjonalnej telesprzedaży

Przemysław Mik

Techniki zamykania i finalizacji sprzedaży

Patryk Jasiński

Zamknięcie sprzedaży telefonicznej

Patryk Jasiński

Coaching i informacja zwrotna – czyli jak rozwijać handlowców

Przemysław Mik

Subskrypcja szkoleń online – sposób na ciągłe i niedrogie szkolenia handlowców.

Obecnie coraz więcej usług jest w subskrypcji / abonamencie. Usługi komórkowe, Netflix, karnety fitness, wynajem samochodów itd. Subskrypcja obniża koszty i gwarantuje wygodę i błyskawiczny dostęp do usługi. Teraz firmy mogą korzystać ze szkoleń w ramach subskrypcji. Subskrypcja szkoleń online to idealne rozwiązanie dla działów HR, które chcą szkolić handlowców często, szybko i tanio. Dzięki niej, handlowcy będą mogli uczyć się gdzie i kiedy chcą, a nie, kiedy pasuje to trenerowi Będą oni mogli również szkolić się regularnie, w małych dawkach, z możliwością wracania do materiałów – aby móc sobie przypomnieć to co ważne. Wszelkie badania wskazują, że ludzie po 2 tygodniach zapominają ok. 90% nowo nabytej wiedzy, tak samo jest ze szkoleniami.

Dlatego ważne jest, by handlowcy mieli stały i szybki dostęp do wiedzy, scenek szkoleniowych czy porad handlowych. Taki dostęp zapewnia technologia mikrolearningu. Z subskrypcją szkoleń online, handlowcy 24h na dobę będą mieli dostęp do szkoleń handlowych, szkoleń produktowych i asortymentowych oraz wszystkich materiałów marketingowo-handlowych, a Ty – będziesz miał dostęp do rozbudowanej analityki poziomów ich kompetencji.

Subskrypcja szkoleń pozwala zadbać o to, co ma wpływ na wyniki sprzedaży, a co niestety firmy zaniedbują.

Wg Salesforce Research „Raport State of Sales”,  80% skutecznych zespołów handlowych jako element mający kluczowy wpływ na ich wyniki sprzedaży wskazuje rozwój umiejętności sprzedaży. Kłopot w tym, że firmy oczekują od handlowców wzrostów sprzedaży, lecz 72% handlowców ma tylko 1 szkolenie w roku (czyli tak jakby w ogóle nie byli szkoleni). Dodatkowo 60% handlowców twierdzi, że to im nie wystarcza, czego efektem jest to, że sprzedają rutynowo, w oparciu o stare nawyki, wiedzę i umiejętności. Dlaczego tak jest? ponieważ firm NIE STAĆ na to aby szkolić handlowców częściej. I tutaj z pomocą przychodzi subskrypcja. Subskrypcja szkoleń online w ramach SalesOn oferuje szeroki zakres szkoleń online, które pozwalają na rozwijanie kompetencji handlowców – 10x częściej i 85% taniej W ofercie subskrypcji są szkolenia z technik sprzedaży, szkolenia z negocjacji, obsługi klienta itd. , oraz szkolenia dla menedżerów sprzedaży np z zakresu coachingu.

Subskrypcja szkoleń online SalesOn pozwala na ciągły rozwój kompetencji handlowca, co przekłada się na wzrost rentowności sprzedaży. Dzięki temu, handlowiec jest lepiej przygotowany do swojej pracy i skuteczniej realizuje swoje cele sprzedażowe.

Subskrypcja szkoleń w połączeniu z mikrolearningiem – przepis na  szkolenia dla handlowców!

Technologia mikrolearningu pozwala na efektywne i błyskawiczne szkolenia dla handlowców, którzy mogą uczyć się gdzie i kiedy chcą (a nie, kiedy pasuje to trenerowi). Co najważniejsze, nie trzeba już “odrywać handlowców od pracy z klientami” dzięki temu, mogą cały czas sprzedawać i się równolegle szkolić. Szkolenia online i mikrolearningowe dla handlowców stają się coraz bardziej skuteczne popularne na świecie, bo pozwalają na błyskawiczne szkolenie “tu i teraz” . Mikrolearning polega na dostarczaniu krótkich i skoncentrowanych fragmentów treści, które są łatwiejsze do zapamiętania niż długie, przeładowane treściami sesje szkoleniowe.

Dzięki takiemu podejściu, handlowcy mogą się uczyć w swoim tempie i zgodnie z własnymi potrzebami. Możliwość powtarzania kursów pozwala na lepsze zapamiętanie materiału i pogłębienie swojej wiedzy. Szkolenia sprzedażowe są dostępne w formie krótkich filmów, które można oglądać w dowolnym momencie.

Mikrolearning pozwala na rozwijanie kompetencji handlowca wszędzie – 24/7 – szybciej, częściej i przy okazji pozwala generować oszczędzać dziesiątek tysięcy złotych w budżecie szkoleniowym. Wszystko to przekłada się na wzrost rentowności sprzedaży. Dzięki technologii mikrolearningu, szkolenia dla handlowców są bardziej efektywne i skuteczne, a firma dzięki nim generuje potężne oszczędności w czasie i budżecie.

Subskrypcja szkoleń online jako alternatywa dla tradycyjnych szkoleń handlowych.

Szkolenie zespołu handlowego jest kluczowe, aby zwiększyć wyniki sprzedaży praktycznie każdej  branży. Jeżeli jednak twojej firmy nie stać na to, aby szkolić handlowców częściej (niż raz w roku) a szkolenia są w twojej firmie postrzegane raczej jako:

  • utrata czasu „sprzedażowego” – podczas szkolenia, handlowcy nie sprzedają
  • okazja do spotkania i integracji, niż do ciągłego doskonalenia kompetencji
  • kosztowne wydarzenie, które pochłania masę czasu, energii i budżetu HR
  • okazja do oceny pracy trenera (ankieta), a nie twardej oceny rozwoju handlowców
  • jednorazowa aktywność, z trudnym do przełożenia efektem na sprzedaż

… to roczna subskrypcja największej bazy szkoleń online dla handlowców jest najlepszą alternatywą jaką obecnie znajdziesz na rynku. 

Subskrypcja szkoleń online SalesOn to nowoczesny, szybki, tani sposób na rozwijanie swojego zespołu handlowego bez potrzeby tracenia czasu i energii na zaplanowanie i zorganizowanie jednego szkolenia w roku.

Sales enablement: klucz do wzrostu rentowności sprzedaży

Sales enablement to zbiór funkcjonalności i strategii, które pomagają we wsparciu sprzedaży i polepszają jej rentowności. Szkolenia dla handlowców są kluczowym elementem sales enablemet, ponieważ pozwalają na rozwijanie kompetencji handlowców i udoskonalanie ich umiejętności. Im lepiej przygotowani są handlowcy, tym więcej sprzedają, a to przekłada się na wzrost rentowności sprzedaży. Sales enablement platform to nie tylko udostępnianie szkoleń, ale również dostarczanie narzędzi, które pozwalają handlowcom na efektywniejszą pracę.

Szkolenia z technik sprzedaży pozwalają handlowcom na udoskonalanie swoich umiejętności i naukę nowych metod sprzedaży. Pozwala to na lepsze radzenie sobie z trudnymi sytuacjami oraz na skuteczniejsze przedstawianie produktów i usług potencjalnym klientom.

Dostarczanie narzędzi, takich jak analityka poziomów kompetencji zespołu handlowego pozwala na lepsze monitorowanie postępów i dostosowywanie szkoleń do potrzeb handlowców. Sales enablement to proces ciągłego rozwoju, który pozwala na podnoszenie efektywności sprzedaży i zwiększanie rentowności.

Klienci o SalesOn

Aleksandra Gadzikowska Dyrektor Oddziału Nieruchomości Apartament

Od ponad roku wykorzystujemy SalesOn do budowana własnych szkoleń, służących do wdrażania agentów rozpoczynających pracę w firmie. Dzięki temu każdy agent ma solidne podstawy aby zacząć pracę, posiada wiedzę rynkową oraz merytoryczną. W zeszłym roku zatrudniliśmy około 30 agentów, którzy bazują na wiedzy pozyskanej podczas szkoleń z SalesOn. Każdy z agentów ma sukcesy sprzedażowe dzięki czemu zanotowaliśmy wzrost sprzedaży o ok. 10% w stosunku do poprzedniego roku, zapewne w sporej części dzięki współpracy z SalesOn!

Damian Fituch Dyrektor Zarządzający w Jung Polska

Dzięki SalesOn mamy możliwość szkolić naszych handlowców w sposób ciągły, tani i przede wszystkim mierzalny. Platforma SalesOn to przyszłość w zakresie rozwoju i cyfryzacji w działach handlowych, która zmusza ludzi do myślenia w inny, nieznany dotąd sposób. SalesOn to potężna dawka wiedzy- zarówno dla osób zaczynającą pracę w sprzedaży jak i tych którzy już popadli w sprzedażową rutynę. Dzięki wdrożeniu w JUNG Polska platformy SalesOn nasz zespół zdobywa nową wiedzę, którą może wykorzystać w praktyce.

Maciej Głuszyński National Sales Manager w Zeelandia

Nasi handlowcy, to nasza najlepsza wizytówka. SalesOn pomaga nam być pewnym, że ciągle są na „topie”. Elastyczność i otwartość narzędzia SalesOn pozwala nam na jego konfiguracje w każdym momencie rekonfiguracji rynku. Serdecznie polecam.

Julia Bentkowska Sales Director w Good Food Products

SalesOn jest ciekawym narzędziem komplementarnym w stosunku do tradycyjnych szkoleń stacjonarnych. Daje możliwość regularnej pracy nad podnoszeniem umiejętności sprzedażowych, pozwala odświeżać wiedzę w trybie ciągłym. Dużą zaletą jest odbywanie szkoleń w dogodnym momencie, z dowolnego miejsca. Dzięki raportom i rankingom pozwala ocenić zaangażowanie handlowców w rozwój osobisty.

Tomasz Kuczyński Dyrektor ds. Rozwoju w JUAN

Platforma SalesOn to wygoda i bezstresowe szkolenia dla pracowników oraz oszczędności dla firmy. Profesjonalnie szkolimy naszych handlowców w najbardziej dogodnym dla nich miejscu i czasie na terenie całej Polski.

Renata Niećko Dyrektor Operacyjny w Euroterm TGS

Komfort związany z doborem szkoleń, ustaleniem terminów, możliwością przejścia szkoleń w najbardziej dogodnych dla pracownika warunkach, możliwością wielokrotnego odczytu materiałów, te oraz wiele innych zalet SalesOn, są nie do przecenienia. Najbardziej budujące są komentarze użytkowników, którzy przyznają, że teraz dostrzegają swoje błędy w komunikacji z Klientami, albo odkrywają, że u kolegi jest obszar do przepracowania, dyskutują o tym i się wspierają. Ważne jest też to, że każdy z pracowników, który chce poznawać nowe techniki pracy z Klientem, ma dostęp do narzędzia po prostu „na wyciągnięcie ręki”.

Marek Sapeta Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Tarczyński S.A.

SalesOn to bardzo ciekawe i intuicyjne narzędzie do przeprowadzania szkoleń z kompetencji handlowych i wiedzy branżowej. Platforma idealnie się sprawdza przy przeprowadzaniu szybkiej weryfikacji wiedzy w szczególności w rozproszonej strukturze handlowej. Dzięki raportom i rankingom jesteśmy w stanie na bieżąco monitorować postępy naszych pracowników.

Magdalena Łukasik-Olejniczak Product Trainer CE Cluster Lead w Whirlpool

SalesOn to prosty sposób na rozwój wiedzy i umiejętności handlowców czy promotorów marki. Ciekawe treści przedstawione prostym językiem to 100% gwarancji. Zauważyłam że zespół chętnie bierze udział w szkoleniach i grywalizacji. Warto również zwrócić uwagę na intuicyjne administrowanie platformą, dzięki czemu nie trzeba tracić godzin i nerwów 🙂

Błażej Wilamowski Dyrektor Komercyjny, Członek Zarządu w Oshee

Dzięki Sales On rozwijamy nie tylko kompetencje twarde, ale zyskaliśmy również nowoczesną platformę komunikacji, którą wykorzystujemy także do szkoleń produktowych, wdrażania NPD i edukacji naszych klientów. Największą wartością dodaną platformy jest elastyczność w zarządzaniu programem szkoleń i rozwoju kompetencji, oraz możliwość weryfikacji wiedzy on line, bez nadmiernego angażowania czasu naszych zespołów, m.in. poprzez testy wiedzy, które umożliwiają szybką weryfikację stanu wiedzy naszej kadry.

Paweł Musiał Z-ca Generalnego Dyrektora Sprzedaży w BLACHPROFIL 2

Platforma szkoleniowa SalesOn towarzyszy Naszym siłom sprzedaży od ponad roku. Profesjonalne wsparcie we wdrożeniu nowatorskiego narzędzia szkoleniowego online była kluczem do sukcesu. Platforma posiada szeroki zakres ze szkoleń kompetencji miękkich dla handlowców i managerów jak i pozwala na przygotowanie własnych modułów produktowych. Duże brawa za nowy format webinarów LIVE, narzędzie, które pozwala na wyższą interakcję działu sprzedażowego z trenerem!

Sławomir Bedliński Dyrektor Sprzedaży w Hoya

SalesON to platforma, z której korzystamy od ponad dwóch lat, jest doskonałym narzędziem do rozwijania i utrwalania wiedzy handlowców (…) Bardzo ważne jest to, że SalesOn stale się rozwija, oferując nowe moduły szkoleniowe i nowe funkcjonalności. (…) Dodatkowo platforma umożliwia analizę rozwoju umiejętności zespołu. (….) SalesOn jest stałym elementem w procesie szkoleniowym naszego zespołu i niezależnie od innych szkoleń, będziemy nadal korzystać z tej platformy.

Krzysztof Książek Jr HR Business Partner w Orbico Poland

SalesOn poza świetnym gotowym kontentem szkoleniowym i wieloma fantastycznymi funkcjonalnościami to również stojący za platformą zespół specjalistów. Ogromnie cenię sobie to, że nasi partnerzy po stronie SalesOn słuchają naszych informacji zwrotnych i ciągle doskonalą platformę by była jeszcze lepiej dostosowana do potrzeb użytkowników i administratorów.

Jarek Ganiewski Field Force Manager w Fiskars

SalesOn pozwala nam rozwijać zespół handlowy procesowo, małymi krokami. Największą wartością jest moduł raportujący, gdzie widzimy co handlowcy wiedzą i potrafią, a nad którymi obszarami musimy jeszcze popracować. Praca na Saleson pozwala również rozwijać zaangażowanie handlowców w proces uczenia się w dowolnym miejscu i czasie.

Karolina Szołoch Koordynator HR w Sopro Polska

SalesOn to praktyczne narzędzie, które pozwala  rozwijać kompetencje oraz umiejętności sił sprzedaży. Oferuje szeroką gamę szkoleń dla przedstawicieli handlowych jak również dla managerów. W łatwy i przystępny sposób można  analizować wyniki, śledzić postępy pracowników oraz określać potencjał do doskonalenia. Dla nas dużą wartością jest także tworzenie własnych szkoleń produktowych. Polecam!

Luiza Lutek Koordynator ds. rozwoju sił sprzedaży w Polkomtel

SalesOn pojawił się w naszych strukturach podczas pandemii, dzięki czemu nasi Handlowcy nie zostali pozbawieni dostępu do wiedzy i możliwości nieustannego rozwoju. Tematyka szkoleń na platformie pozwala personalizować szkolenia i dopasowywać materiały pod diagnozowane potrzeby naszych pracowników. W tym roku idziemy krok dalej – decydujemy się na wykorzystanie możliwości związanych z planowaniem i monitorowaniem pracy coachingowej, które oferuje SalesOn.

Waldemar  Jakubus Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu w DOBROWOLSCY Sp. z o.o

„Jesteśmy z SalesOn już od 2 lat. Ta przystępna forma, szybka i łatwa w obsłudze, pozwoliła na wprowadzenie systematyczności, mobilności i szerokości tematyki w zakresie szkoleń dla naszych handlowców i działów telesprzedaży. Możliwość powtarzania i łatwego dostępu do wiedzy, jest kluczowym czynnikiem, aby była zapamiętana i wykorzystana. Uważam, że jest to najbardziej optymalna forma dla firm z dużymi działami handlowymi.”

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu SalesOn oraz zespołu HR and Sales Danone

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi SalesOn za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.

Aleksander Socha Dyrektor Zarządzający w Ramirent SA

Sales-on jest idealnym rozwiązaniem łączącym 4 najbardziej istotne dla nas aspekty: wysoka merytoryka szkoleń, atrakcyjna cena, dostępność i przede wszystkim weryfikacja umiejętności handlowych w jednym narzędziu. SalesOn to coś więcej niż szkolenia – to praktyczna baza do rozwijania umiejętności sił handlowych

Małgorzata Stawniak HR Manager w Flugger A / S

Mamy tu to o co poprosiliśmy: gotowe szkolenia na wysokim poziomie, analitykę danych jako ogromną wartość dodaną z perspektywy działu HR, kreator szkoleń własnych oraz solidne wsparcie techniczne.

Jakub Krasicki Lead Project Manager w MS Services

Dbałość o rozwój kompetencji naszych pracowników, jest jednym z priorytetów MS Services. Dlatego w tym roku rozpoczęliśmy współpracę z SalesOn, gdzie nasze siły sprzedaży znajdą kompleksowy program szkoleniowy i testy wiedzy, dzięki którym szybko sprawdzą postępy w nauce.

Karolina Kuchta Junior HR Business Partner w MS Services

Serdecznie polecam SalesOn, to jasno zbudowany system szkoleniowy, coachingowy i raportowy. Saleson dostarcza jakościowych materiałów szkoleniowych, które wśród grupy Przedstawicieli Handlowych MS Services cieszą się bardzo dobrą opinią, a które dla mnie osoby ze świata HR wydają się również interesujące.

Dariusz Stasiukiewicz Dyr. Sprzedaży w Delia Cosmetics

Decyzja o współpracy była przemyślana, uważam że warto rozwijać wiedzę i kompetencje handlowców za pomocą najlepszych narzędzi szkoleniowych do których należy SalesOn.

Tomasz Słoma Kierownik Działu Sprzedaży w LangMedia Sp. z o.o.

Wdrożyliśmy platformę SalesOn na początku 2020 roku i była to świetna decyzja. Nasi handlowcy w każdej chwili mają możliwość rozwijania umiejętności sprzedażowych, co przełożyło się na lepsze wyniki spółki pomimo pandemii. Polecam SalesOn każdej firma, która docenia wagę inwestycji w kapitał ludzki.

Grzegorz Barszcz Vice President w Politan

Rozwiązanie jest w punkt. Doskonale adresuje potrzeby nowego postcovidowego świata. Handlowcy zadowoleni i zaangażowani. Ja również z pełną odpowiedzialnością polecam SalesOn.pl

Marcin Gniewisz Dyrektor handlowy w Herbapol Poznań S.A.

Serdecznie polecam, świetnie przygotowany produkt, sprawna baza serwisowa, co najważniejsze….wspólnie wypracowaliśmy finalne funkcjonalności….teraz cieszymy się z możliwości korzystania . Dziękuje całemu Zespołowi SalesOn.

Mateusz Szlichciński Field Sales Manager Poland w Brown Forman

SalesOn daje naszym naszym handlowcom możliwość uczenia się zgodnie z rytmem i preferencjami każdego z nich, dodatkowo mogą się szkolić z dowolnego miejsca.