Marketing_ok_1
dział marketingu.
Świetne narzędzie do 
marketingu produktowego
wśród pracowników.

Zbudowałam „Marketingową Akademią Produktu”, aby ułatwić pracownikom zrozumienie firmowej strategii produktowej. Dzięki temu zwiększyłam konwersję działań marketingowych na wyniki sprzedażowe.

Zrobiliście super kampanię marketingową, lecz zespół handlowy nie konwertuje jej na sprzedaż?

Przekazaliście ponad 1000 leadów do handlowców, lecz sprzedali tak mało, że nie pokryło to nawet budżetu kampanii? Dlaczego kampania nie ma wysokiej konwersji na sprzedaż? Ponieważ skupiłeś całą uwagę na komunikacji z klientami, zaniedbując edukację sprzedawców z produktu, którzy właśnie rujnują efektywność Twojej kampanii.

Zbuduj “Marketingową Akademię Produktu” i rozpocznij marketing “od wewnątrz”.

Przejmij rolę centrum wiedzy produktowej w Waszej firmie. Zanim wypromujecie produkt na rynku, wcześniej wyedukujcie z niego pracowników firmy. W szczególności zespół handlowy, obsługi klienta, techniczny, serwisu czyli działy odpowiedzialne za bezpośredni kontakt z klientami i rynkiem.

Dzięki platformie zespół handlowy będzie lepiej realizował wytyczne marketingowe.

Około 65% treści marketingowych nie jest wykorzystywanych przez sprzedawców i działy techniczne. Dzięki platformie będziesz miał kontrolę nad tym czy, kiedy oraz jak bardzo pozostałe działy opanowały i rozumieją Wasze komunikaty marketingowe.

Zwiększaj świadomość działań marketingowych w firmie

Stwórz bazę materiałów marketingowych i udostępnij je pracownikom. Wzmocnisz ich rozumienie Waszych działań marketingowych.

Weryfikuj, czy pracownicy rozumieją Wasza strategię marketingową

Dzięki temu będziecie mieć pewność, że wszyscy w firmie mówią "tym samym językiem".

Usprawnij współpracę na linii marketing - handlowcy.

Sprawniej przekazuj informacje o nowych promocjach i produktach i uzyskaj pewność, że zespół rozumie zasady i potrafi je przekazać klientom.

Utwórz bibliotekę materiałów marketingowych

Czy wiesz, że 65% materiałów marketingowych nie jest wykorzystywanych przez sprzedawców? Scentralizuj wszystkie materiały marketingowe i mierz, jak często korzystają z nich zespoły sprzedaży.

Pracownicy z brakiem wiedzy produktowej mogą zrujnować Wasze wysiłki marketingowe. Nie pozwólcie na to, edukujcie ich:

z wytycznych marketingowych
z wytycznych marketingowych
z nowości produktowych
z nowości produktowych
jak komunikować produkty
jak komunikować produkty
jak obsługiwać
jak obsługiwać "wchodzące" leady
Porozmawiaj z nami