Szkolenie

Zadawanie pytań w sprzedaży

Krzysztof Barwiński
Praktyk sprzedaży, trener, coach

Zadawanie pytań w sprzedaży

Odpowiednie pytania mogą zmienić bieg całego procesu sprzedaży: mogą go przyspieszyć lub skrócić albo spowodować, że sprzedawca i klient będą świetnie się rozumieć. Z drugiej strony źle zadawane pytania, bardzo szybko mogą „spalić” nawet najlepszą okazję do sprzedaży. W tym szkoleniu przedstawimy wiele rodzajów pytań.
Dzięki temu szkoleniu będziesz wiedział, jak zadawać pytania otwarte standardowe i opisowe. Nauczysz się, jak zachęcić klienta do przekazania Ci odpowiedzi dłuższej niż jednowyrazowa. Poznasz pytania, które szkodzą, pytania negatywne oraz inne rodzaje pytań. Dowiesz się, które pytania powinny być używane najrzadziej.

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

  • jaki jest główny cel zadawania pytań zamkniętych
  • jakiej odpowiedzi klienta można oczekiwać jeśli zadamy pytanie zamknięte
  • jakiej odpowiedzi klienta można oczekiwać jeśli zadamy pytanie otwarte
  • jakie pytania zadawać na samym początku rozmowy
  • jakie pytania zadawać, gdy potrzebujesz jasnej, konkretnej i bardzo szczegółowej odpowiedzi lub deklaracji
  • jakich pytań nie używać podczas zamykania sprzedaży
  • które pytania są najwyższą formą pytań, stanowiąc idealne narzędzie każdego dobrego i świadomego sprzedawcy
  • jak konstruować pytania, aby klient sam opowiedział Ci wyczerpująco o tym, czego dokładnie chce lub na czym mu najbardziej zależy

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności swoich handlowców w zakresie zadawania pytań w sprzedaży
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak zadawać pytania w procesie sprzedaży

Szkolenie zostało opracowane przez:

Krzysztof Barwiński
Praktyk sprzedaży, trener, coach
14 lat doświadczenia jako sprzedawca w sektorze B2B. W tym czasie opanował do perfekcji umiejętność sprzedaży relacyjnej, dzięki czemu stał się jednym z najlepszych handlowców w regionie. Pracując jako kierownik Salonu Firmowego Orange, sprawdził i przetestował w praktyce zarówno techniki sprzedaży, jak też umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym. To praktyk, który do dnia dzisiejszego aktywnie zajmuje się sprzedażą. Specjalizuje się w warsztatach z zakresu technik sprzedaży, które oparte są na naturalnych elementach procesu podejmowania decyzji, oraz rozwoju umiejętności managerskich niezbędnych do tworzenia i prowadzenia efektywnych zespołów sprzedażowych. W swoich działaniach zorientowany na cele i efektywność. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził ponad 9000 godzin szkoleniowo – konsultacyjnych

Szkolenie składa się z następujących elementów:

Filmy

  • Wprowadzenie
    02:34
  • Pytania zamknięte
    03:26
  • Pytania otwarte standardowe
    04:57
  • Pytania otwarte opisowe
    05:28
  • Hipoteza i parafraza
    05:13
  • Pytania pozostałe
    05:37
  • Pytania, które szkodzą
    05:32

Artykuły

  • Zadawanie pytań zamkniętych w sprzedaży
    03:45
  • Zadawanie pytań otwartych w sprzedaży
    07:46
  • Pytania otwarte i zamknięte nie są jedynymi, które możesz zadać w procesie sprzedaży
    03:42
  • Dlaczego w sprzedaży nie należy zadawać pytania „Dlaczego?”
    05:14

Audiobooki

  • Zadawanie pytań w sprzedaży
    30:58

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia

Zaufali nam między innymi:

Chcesz dowiedzieć się, jak SalesOn pomoże Twojemu działowi sprzedaży?

Wypełnij formularz:

Rozpocznij naukę!

Jeżeli nie masz konta w SalesOn:
lub jeśli masz już konto:

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.