Dział Sprzedaży

Czas na przygotowanych handlowców
Twoi handlowcy z reguły „dowożą” targety, lecz co zrobisz, gdy zarząd wyznaczy wyższe cele na kolejny rok? Masz plan, aby handlowcy dowieźli i tym razem? Wyślesz handlowców na jedno szkolenie w roku, wierząc w to, że po jednym szkoleniu będą sprzedawać lepiej. Bo więcej szkoleń nie zrobicie, HR nie ma na to pieniędzy, a Wy czasu.
Co więcej, z badań wynika, że 63% handlowców nie zna dobrze asortymentu, bo szkolenie z nowości trwa 30 minut, a opis produktu przyszedł z marketingu mailem. Szkolenie raz w roku i powierzchowna wiedza produktowa nie pomoże im sprzedawać więcej.
Czas na Sales Enablement
Wykorzystaj Sales Enablement (tj. SalesOn), który pozwoli doskonalić handlowców non stop (nie odciągając ich od pracy z klientami). Dostarczaj im online informacje o produktach, mierz ich wiedzę i umiejętności.
Masz w dziale CRM, SFA lub ERP gdzie mierzysz wszystko? Teraz możesz mieć SalesOn, gdzie rozwijasz i mierzysz to, co najważniejsze u Twoich handlowców — ich umiejętności.
