Baza wiedzy firmowej
Baza wiedzy automatyzuje i ułatwia handlowcom dostęp do najważniejszych materiałów firmowych niezbędnych im w codziennej sprzedaży. Firmie natomiast ułatwia w zarządzaniu i dystrybucji ważnych informacji dla pracowników, co pozwala na skrócenie czasu potrzebnego na poszukiwanie potrzebnych materiałów i skupieniu się na działaniach sprzedażowych. SalesOn oferuje również możliwość śledzenia tego, którzy handlowcy, zapoznali się z materiałami, kiedy to zrobili i ile czasu na to poświęcili.
Spis treści:
Automatyzacja przepływu informacji pomiędzy marketingiem a działem handlowym
Szkolenia produktowe – podnoszenie wiedzy asortymentowej i efektywności sprzedaży
Dystrybucja materiałów marketingowych online – wpływ na optymalizację kosztów i rentowność sprzedaży
Szkolenia sprzedażowe – inwestycja w rozwój zespołu

Automatyzacja przepływu informacji pomiędzy marketingiem a działem handlowym
Handlowcy zwykle noszą ze sobą mnóstwo materiałów marketingowych, dokumentów, katalogów, cenników, ofert i broszur. Nawet, jeżeli posiadają je w wersjach elektronicznych, muszą ich szukać wśród setek e-maili lub folderów na serwerze firmowym. To wszystko rodzi chaos, bałagan i wpływa na to, że tracą czas. SalesOn skraca czas, jaki handlowcy poświęcają na wyszukiwanie materiałów marketingowych i handlowych nawet o 90%. Ale to nie wszystko! Pozwala też usprawnić przepływ informacji pomiędzy marketingiem a handlowcami i zapewnia, że materiały marketingowe są zawsze aktualne, zgodne z marką i dostępne na komórce.
Koniec z szukaniem
i gubieniem materiałów handlowych.
Biblioteka materiałów firmowych jest częścią modułu “Budowanie szkoleń”, wykup ten moduł a otrzymasz bibliotekę materiałów “w cenie”.
Intuicyjny interfejs użytkownika, pozwala waszym przedstawicielom na błyskawiczne wyszukiwanie materiałów firmowych, dzięki czemu przepływ informacji w waszej firmie przyspiesza. Funkcja pozwala na:
- Zlecanie zapoznania się z materiałami (całym zespołom lub poszczególnym handlowcom)
- Ułatwienie odszukania kluczowych materiałów, których handlowcy potrzebują do pracy
- Proste i intuicyjne zamieszczanie materiałów handlowo-marketingowych (lub szkoleniowych) przez dział marketingu
- Koncentracja wszystkich kluczowych materiałów w jednym miejscu

Szkolenia produktowe – podnoszenie wiedzy asortymentowej i efektywności sprzedaży
Szkolenia produktowe to kluczowy element rozwoju zespołu handlowego. Dzięki SalesOn klienci mogą zwiększyć efektywność szkoleń produktowych ponieważ to one pozwalają na szybkie podnoszenie efektywności sprzedaży. Dzięki szkoleniom produktowym online handlowcy mogą lepiej poznać produkt, jego funkcjonalności i cechy, a także nauczyć się firmowych technik sprzedaży.
Dystrybucja materiałów marketingowych online – wpływ na optymalizację kosztów i rentowność sprzedaży
Saleson pozwala na błyskawiczną dystrybucje materiałów marketingowych lub tzw. transfer wiedzy produktowej. Moduł bazy wiedzy, pozwala na optymalizację kosztów i poprawę rentowności sprzedaży. SalesOn pozwala na automatyzację procesów biznesowych, co skutkuje olbrzymią oszczędnością czasu i zwiększeniem efektywnego dostępu do wiedzy firmowej. Dzięki automatyzacji procesów, handlowcy mają błyskawiczny dostęp do kluczowych materiałów i wiedzy firmowej i mogą skupić się na tym, co najważniejsze – na rozmowach z klientami i generowaniu sprzedaży.
68% handlowców nie zna dobrze swojej oferty, przez co firmy tracą miliony rocznie
Niska wiedza produktowa, to jeden z częstszych powodów niskiej sprzedaży. Codzienna bieżączka, gonienie za targetami powoduje, że handlowcy nie mają czasu, lub nie mogą go poświęcać na zapoznanie się z nowościami w ofercie. To natomiast powoduje, że nie są w stanie budować wizerunku autorytetu w oczach klientów, czego efektem jest niższa sprzedaż. Moduł Baza Wiedzy, pozwala działom marketingu na szybki, tani transfer wiedzy produktowej z centrali (działu marketingu) do rozproszonych po całym kraju handlowcach. Dzięki temu, dział marketingu może szybko dostrzec, które działania marketingowe najlepiej edukują handlowców z oferty i przynoszą najwięcej korzyści.
Szkolenia sprzedażowe – inwestycja w rozwój zespołu
Szkolenia sprzedażowe to inwestycja w rozwój zespołu handlowego, która przynosi wymierne korzyści dla firmy. SalesOn oferuje szkolenia z zakresu sprzedaży, które pozwalają na podnoszenie efektywności działu handlowego, a także na rozwijanie umiejętności handlowców. Dzięki szkoleniom, handlowcy mogą lepiej poznać produkt, jego funkcjonalności i cechy, a także nauczyć się nowych technik sprzedaży.
SalesOn to narzędzie, które pozwala na usprawnienie pracy handlowców poprzez zwiększenie efektywności sprzedaży, optymalizację kosztów, mierzenie rentowności sprzedaży oraz inwestowanie w rozwój zespołu handlowego poprzez szkolenia sprzedażowe. Dzięki temu, firmy mogą skupić się na tym, co najważniejsze – na rozmowach z klientami i generowaniu sprzedaży.
Podsumowanie
System SalesOn typu sales enablement pozwala na automatyzację procesów, usprawnia dostarczanie bazy wiedzy firmowej oraz zapewnia najważniejsze informacje sprzedażowe, co pozwala handlowcom skupić się na rozmowach z klientami i generowaniu sprzedaży. Dodatkowo, system umożliwia lepszą współpracę pomiędzy działem marketingu a działem sprzedaży, co pozwala na lepsze dostosowanie materiałów marketingowych do potrzeb handlowców. Inwestycja w taki system przynosi wymierne korzyści dla firmy, poprzez optymalizację kosztów, mierzenie rentowności sprzedaży oraz rozwój zespołu handlowego.