SZKOLENIE ONLINE Standardy pracy biura obsługi klienta

Grzegorz Jeżowski
Trener sprzedaży, coach, assesor
Obejrzyj fragment szkolenia

Standardy pracy biura obsługi klienta

Jeżeli Twoi klienci mówią Tobie, że powinieneś zmienić nastawienie i ton głosu podczas obsługi telefonicznej klienta – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu zmienisz nieefektywne nawyki w rozmowach telefonicznych z klientami i uświadomisz sobie jak pierwszy kontakt z klientem modeluję relację. Podczas cyklu 7 odcinków dowiesz się jak wykorzystać standardy obsługi klienta, dzięki, którym Twoja rozmowa z klientem będzie uporządkowana i da klientowi poczucie bezpieczeństwa. Jestem przekonany, że jeśli zaczniesz stosować rozwiązania zawarte w szkoleniu to zadbasz o profesjonalizm i wzmocnisz postawę pro-kliencką. Dzięki nim zwiększysz zadowolenie klientów i zadbasz o lojalność klientów, którzy będą chcieli rozmawiać z tylko Tobą, by rozwiązać ich sprawy. Zastosowane umiejętności po szkoleniu będą Tobie dawały satysfakcję i komplementarne zadowolenie klienta.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • Co to są „momenty prawdy” i jak one wpływają na jakość kontaktów z klientem
  • Jak pierwsze wrażenie wpływa na modelowanie rozmowy obsługowej
  • Jaki jest standard rozpoczęcia kontaktu telefonicznego
  • Jakie są etapy rozmowy w BOK
  • Jak ważna jest parafraza i klaryfikacja w obsłudze telefonicznej klienta
  • Jak budować pozytywną relację z klientem
  • Jak radzić sobie z „trudnymi sytuacjami” w życiu doradcy

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Key account managerów w firmach producenckich współpracujących lub planujących współpracę z sieciami handlowymi
  • Szefów sprzedaży, właścicieli firm, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoje jak i swoich Key Account Managerów w zakresie współpracy z sieciami detalicznymi
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak współpracować z kupcami w Pracowników biur obsługi klienta (tzw. BOK) lub infolinii
  • Specjalistów ds. obsługi klienta, telefonicznych doradców klienta
  • Osób odpowiedzialnych za pomoc klientom w rozwiązaniu problemów z posiadanymi przez nich usługami czy produktami
  • Konsultantów pracujących na infoliniach, którzy przyjmują reklamacje produktów czy usług
Grzegorz Jeżowski
Trener sprzedaży, coach, assesor
14 letnie doświadczenie pracy z ludźmi na stanowisku handlowym, kierowniczym, konsultacyjnym oraz trenerskim w organizacjach takich jak: Work Service/Telekomunikacja. Swoją przygodę sprzedażową rozpoczął już na studiach jako doradca klienta i już po paru miesiącach został kierownikiem a następnie w niedługim czasie zarządzał grupą kierowników. Po czym tworzył i zarządzał firmą rekrutacyjną oraz otwierał nowe oddziały. Ponad 8 lat na rynku szkoleniowo-doradczym jako trener sprzedaży w korporacjach międzynarodowych (Avon/UPC/Media Markt & Saturn). Specjalizuje się w standaryzacji sił sprzedaży i zarządzania oraz w coachingu sprzedażowym. Wdraża i monitoruję standardy pracy w sprzedaży bezpośredniej i wypracowuję zachowania zgodne z oczekiwaniem firmy. Zrealizował do tej pory 420 dni szkoleniowych oraz 900 dni konsultingowo-coachingowych dla różnych firm. Specjalizacja: Zarządzanie Zespołem, Komunikacja Menedżerska, Techniki sprzedaży.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Standardy pracy biura obsługi klienta – Oczami klienta 09:23
Standardy pracy biura obsługi klienta – Powitanie w BOK 08:05
Standardy pracy biura obsługi klienta – Zdobywanie informacji 09:41
Standardy pracy biura obsługi klienta – Udzielenie informacji 08:10
Standardy pracy biura obsługi klienta – Zamknięcie rozmowy 05:47
Standardy pracy biura obsługi klienta – Budowanie relacji 06:48
Standardy pracy biura obsługi klienta – Trudny klient 08:25
Artykuły
Standardy pracy biura obsługi klienta – cz. I 02:45
Standardy pracy biura obsługi klienta – cz. II 01:26

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Standardy pracy biura obsługi klienta
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.