SZKOLENIE ONLINE Standardy pracy biura obsługi klienta
Trener sprzedaży, coach, assesor
Standardy pracy biura obsługi klienta
Jeżeli Twoi klienci mówią Tobie, że powinieneś zmienić nastawienie i ton głosu podczas obsługi telefonicznej klienta – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu zmienisz nieefektywne nawyki w rozmowach telefonicznych z klientami i uświadomisz sobie jak pierwszy kontakt z klientem modeluję relację. Podczas cyklu 7 odcinków dowiesz się jak wykorzystać standardy obsługi klienta, dzięki, którym Twoja rozmowa z klientem będzie uporządkowana i da klientowi poczucie bezpieczeństwa. Jestem przekonany, że jeśli zaczniesz stosować rozwiązania zawarte w szkoleniu to zadbasz o profesjonalizm i wzmocnisz postawę pro-kliencką. Dzięki nim zwiększysz zadowolenie klientów i zadbasz o lojalność klientów, którzy będą chcieli rozmawiać z tylko Tobą, by rozwiązać ich sprawy. Zastosowane umiejętności po szkoleniu będą Tobie dawały satysfakcję i komplementarne zadowolenie klienta.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- Co to są „momenty prawdy” i jak one wpływają na jakość kontaktów z klientem
- Jak pierwsze wrażenie wpływa na modelowanie rozmowy obsługowej
- Jaki jest standard rozpoczęcia kontaktu telefonicznego
- Jakie są etapy rozmowy w BOK
- Jak ważna jest parafraza i klaryfikacja w obsłudze telefonicznej klienta
- Jak budować pozytywną relację z klientem
- Jak radzić sobie z „trudnymi sytuacjami” w życiu doradcy
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- Key account managerów w firmach producenckich współpracujących lub planujących współpracę z sieciami handlowymi
- Szefów sprzedaży, właścicieli firm, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoje jak i swoich Key Account Managerów w zakresie współpracy z sieciami detalicznymi
- Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak współpracować z kupcami w Pracowników biur obsługi klienta (tzw. BOK) lub infolinii
- Specjalistów ds. obsługi klienta, telefonicznych doradców klienta
- Osób odpowiedzialnych za pomoc klientom w rozwiązaniu problemów z posiadanymi przez nich usługami czy produktami
- Konsultantów pracujących na infoliniach, którzy przyjmują reklamacje produktów czy usług
Online training includes
Get an Online Training Completion Certificate
