SZKOLENIE ONLINE Radzenie sobie z obiekcjami klienta
Praktyk sprzedaży, trener, coach
Radzenie sobie z obiekcjami klienta
Podczas tego szkolenia nauczymy Cię, jak sprawić, żeby obiekcje twojego klienta stały się nie końcem Twojej sprzedaży, a wprost przeciwnie – jej początkiem. Przedstawimy Ci najczęstsze powody obiekcji klientów. Powiemy Ci, jakie twoje zachowania jako sprzedawcy mogą doprowadzić do powstania obiekcji klienta. Dowiesz się dlaczego etapu radzenia sobie z obiekcjami nie można nazywać „pokonywaniem zastrzeżeń” lub, co gorsza, „obchodzeniem obiekcji”. Dowiesz się, dlaczego pokonywanie obiekcji to pyrrusowe zwycięstwo.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- dlaczego obiekcje są bardzo istotnymi sygnałami zainteresowania klienta zakupem i źródłem jakich informacji mogą być dla Ciebie
- czy wątpliwości klienta dotyczące Twojej oferty oznaczają że zrobiłeś coś źle
- w jakim celu klienci wyrażają obiekcje i do czego je wykorzystują
- co to są obiekcje ukryte, obiekcje typu wybieg, obiekcje brak potrzeby, obiekcje finansowe, obiekcje związane z produktem, obiekcje dotyczące firmy, obiekcje dotyczące ceny
- jakie są niepożądane reakcje sprzedawcy na obiekcje
- jak przygotować się do odpowiadania na obiekcje
- jak skutecznie radzić sobie z obiekcjami klienta poprzez ich uwypuklenie
- jak stosować metodę radzenia sobie z obiekcjami L.A.S.E.R. i model diagnozy powodów obiekcji klienta
- dlaczego nigdy nie należy pytać „dlaczego”, gdy klient ma obiekcje
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
- Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności swoich handlowców w zakresie radzenia sobie z obiekcjami klienta
- Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak radzić sobie z obiekcjami klienta
Sebastian Sauter
Praktyk sprzedaży, trener, coach
Od 15 lat pracuje i wspiera rozwój biznesu. Pracował jako handlowiec, później awansując zarządzał sprzedażą jako manager. Doświadczenie handlowe i kierownicze zdobywał pracując między innymi w strukturach handlowych PTK Centertel (obecnie Orange). Zarządzając jako Kierownik Sprzedaży osiągał wysokie wzrosty sprzedaży kierując 80 osobową strukturą sprzedaży. Dalsze doświadczenia managerskie wiązały się z pracą w firmie szkoleniowej, gdzie był odpowiedzialny między innymi za jej rozwój pod kątem organizacji struktur handlowych i realizację wyniku biznesowego. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z obszaru „sprzedażowych umiejętności miękkich”. We współpracy z biznesem cechuje go orientacja na cele i efektywność podejmowanych działań. Tworzy autorskie programy szkoleniowe, oparte na konkretnych celach rozwojowych. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził około 600 dni szkoleniowo – konsultacyjnych. Specjalizacja: Postawa, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Wywieranie wpływu.
Online training includes
Wprowadzenie
02:11
Czym są obiekcje?
06:57
Źródła obiekcji
10:07
Zasady pracy z obiekcjami
07:51
Kategorie obiekcji
12:23
Typy reakcji na obiekcje
07:28
Jak reagować na obiekcje
11:44
Dlaczego obiekcji klienta nie wolno “pokonywać”?
10:28
Jak stosować metodę LASER, aby zdiagnozować powody obiekcji klienta
04:00
Dobre przygotowanie sprzedawcy to sposób na obiekcje klienta
04:27
Jak radzić sobie z obiekcjami klienta typu brak potrzeby i z obiekcjami finansowymi
04:00
Jak radzić sobie z obiekcjami klienta dotyczącymi produktu i firmy
03:54
Jak radzić sobie z obiekcjami klienta dotyczącymi ceny
03:02
Co zrobić gdy klient ma obiekcje i gra na zwłokę, mówiąc „czekam”
02:56
Nigdy nie pytaj, „dlaczego” gdy klient ma obiekcje
02:32
Jak radzić sobie z obiekcjami klientów – cz.1
22:00
Jak radzić sobie z obiekcjami klientów – cz.2
29:05
Get an Online Training Completion Certificate
