SZKOLENIE ONLINE Radzenie sobie z obiekcjami klienta

Sebastian Sauter
Praktyk sprzedaży, trener, coach
Obejrzyj fragment szkolenia

Radzenie sobie z obiekcjami klienta

Podczas tego szkolenia nauczymy Cię, jak sprawić, żeby obiekcje twojego klienta stały się nie końcem Twojej sprzedaży, a wprost przeciwnie – jej początkiem. Przedstawimy Ci najczęstsze powody obiekcji klientów. Powiemy Ci, jakie twoje zachowania jako sprzedawcy mogą doprowadzić do powstania obiekcji klienta. Dowiesz się dlaczego etapu radzenia sobie z obiekcjami nie można nazywać „pokonywaniem zastrzeżeń” lub, co gorsza, „obchodzeniem obiekcji”. Dowiesz się, dlaczego pokonywanie obiekcji to pyrrusowe zwycięstwo.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • dlaczego obiekcje są bardzo istotnymi sygnałami zainteresowania klienta zakupem i źródłem jakich informacji mogą być dla Ciebie
  • czy wątpliwości klienta dotyczące Twojej oferty oznaczają że zrobiłeś coś źle
  • w jakim celu klienci wyrażają obiekcje i do czego je wykorzystują
  • co to są obiekcje ukryte, obiekcje typu wybieg, obiekcje brak potrzeby, obiekcje finansowe, obiekcje związane z produktem, obiekcje dotyczące firmy, obiekcje dotyczące ceny
  • jakie są niepożądane reakcje sprzedawcy na obiekcje
  • jak przygotować się do odpowiadania na obiekcje
  • jak skutecznie radzić sobie z obiekcjami klienta poprzez ich uwypuklenie
  • jak stosować metodę radzenia sobie z obiekcjami L.A.S.E.R. i model diagnozy powodów obiekcji klienta
  • dlaczego nigdy nie należy pytać „dlaczego”, gdy klient ma obiekcje

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności swoich handlowców w zakresie radzenia sobie z obiekcjami klienta
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak radzić sobie z obiekcjami klienta
Sebastian Sauter
Praktyk sprzedaży, trener, coach
Od 15 lat pracuje i wspiera rozwój biznesu. Pracował jako handlowiec, później awansując zarządzał sprzedażą jako manager. Doświadczenie handlowe i kierownicze zdobywał pracując między innymi w strukturach handlowych PTK Centertel (obecnie Orange). Zarządzając jako Kierownik Sprzedaży osiągał wysokie wzrosty sprzedaży kierując 80 osobową strukturą sprzedaży. Dalsze doświadczenia managerskie wiązały się z pracą w firmie szkoleniowej, gdzie był odpowiedzialny między innymi za jej rozwój pod kątem organizacji struktur handlowych i realizację wyniku biznesowego. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z obszaru „sprzedażowych umiejętności miękkich”. We współpracy z biznesem cechuje go orientacja na cele i efektywność podejmowanych działań. Tworzy autorskie programy szkoleniowe, oparte na konkretnych celach rozwojowych. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził około 600 dni szkoleniowo – konsultacyjnych. Specjalizacja: Postawa, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Wywieranie wpływu.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Wprowadzenie 02:11
Czym są obiekcje? 06:57
Źródła obiekcji 10:07
Zasady pracy z obiekcjami 07:51
Kategorie obiekcji 12:23
Typy reakcji na obiekcje 07:28
Jak reagować na obiekcje 11:44
Artykuły
Dlaczego obiekcji klienta nie wolno “pokonywać”? 10:28
Jak stosować metodę LASER, aby zdiagnozować powody obiekcji klienta 04:00
Dobre przygotowanie sprzedawcy to sposób na obiekcje klienta 04:27
Jak radzić sobie z obiekcjami klienta typu brak potrzeby i z obiekcjami finansowymi 04:00
Jak radzić sobie z obiekcjami klienta dotyczącymi produktu i firmy 03:54
Jak radzić sobie z obiekcjami klienta dotyczącymi ceny 03:02
Co zrobić gdy klient ma obiekcje i gra na zwłokę, mówiąc „czekam” 02:56
Nigdy nie pytaj, „dlaczego” gdy klient ma obiekcje 02:32
Audiobooki
Jak radzić sobie z obiekcjami klientów – cz.1 22:00
Jak radzić sobie z obiekcjami klientów – cz.2 29:05

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Radzenie sobie z obiekcjami klienta
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.