Szkolenie

Radzenie sobie z obiekcjami klienta

Sebastian Sauter

Praktyk sprzedaży, trener, coach

Radzenie sobie z obiekcjami klienta

Podczas tego szkolenia nauczymy Cię, jak sprawić, żeby obiekcje twojego klienta stały się nie końcem Twojej sprzedaży, a wprost przeciwnie – jej początkiem. Przedstawimy Ci najczęstsze powody obiekcji klientów. Powiemy Ci, jakie twoje zachowania jako sprzedawcy mogą doprowadzić do powstania obiekcji klienta. Dowiesz się dlaczego etapu radzenia sobie z obiekcjami nie można nazywać „pokonywaniem zastrzeżeń” lub, co gorsza, „obchodzeniem obiekcji”. Dowiesz się, dlaczego pokonywanie obiekcji to pyrrusowe zwycięstwo.

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

  • dlaczego obiekcje są bardzo istotnymi sygnałami zainteresowania klienta zakupem i źródłem jakich informacji mogą być dla Ciebie
  • czy wątpliwości klienta dotyczące Twojej oferty oznaczają że zrobiłeś coś źle
  • w jakim celu klienci wyrażają obiekcje i do czego je wykorzystują
  • co to są obiekcje ukryte, obiekcje typu wybieg, obiekcje brak potrzeby, obiekcje finansowe, obiekcje związane z produktem, obiekcje dotyczące firmy, obiekcje dotyczące ceny
  • jakie są niepożądane reakcje sprzedawcy na obiekcje
  • jak przygotować się do odpowiadania na obiekcje
  • jak skutecznie radzić sobie z obiekcjami klienta poprzez ich uwypuklenie
  • jak stosować metodę radzenia sobie z obiekcjami L.A.S.E.R. i model diagnozy powodów obiekcji klienta
  • dlaczego nigdy nie należy pytać „dlaczego”, gdy klient ma obiekcje

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności swoich handlowców w zakresie radzenia sobie z obiekcjami klienta
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak radzić sobie z obiekcjami klienta

Szkolenie zostało opracowane przez:

Sebastian Sauter
Praktyk sprzedaży, trener, coach
Od 15 lat pracuje i wspiera rozwój biznesu. Pracował jako handlowiec, później awansując zarządzał sprzedażą jako manager. Doświadczenie handlowe i kierownicze zdobywał pracując między innymi w strukturach handlowych PTK Centertel (obecnie Orange). Zarządzając jako Kierownik Sprzedaży osiągał wysokie wzrosty sprzedaży kierując 80 osobową strukturą sprzedaży. Dalsze doświadczenia managerskie wiązały się z pracą w firmie szkoleniowej, gdzie był odpowiedzialny między innymi za jej rozwój pod kątem organizacji struktur handlowych i realizację wyniku biznesowego. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z obszaru „sprzedażowych umiejętności miękkich”. We współpracy z biznesem cechuje go orientacja na cele i efektywność podejmowanych działań. Tworzy autorskie programy szkoleniowe, oparte na konkretnych celach rozwojowych. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził około 600 dni szkoleniowo – konsultacyjnych. Specjalizacja: Postawa, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Wywieranie wpływu

Szkolenie składa się z następujących elementów:

Filmy

  • Wprowadzenie
    02:11
  • Czym są obiekcje?
    06:57
  • Źródła obiekcji
    10:07
  • Zasady pracy z obiekcjami
    07:51
  • Kategorie obiekcji
    12:23
  • Typy reakcji na obiekcje
    07:28
  • Jak reagować na obiekcje
    11:44

Artykuły

  • Dlaczego obiekcji klienta nie wolno “pokonywać”?
    10:28
  • Jak stosować metodę LASER, aby zdiagnozować powody obiekcji klienta
    04:00
  • Dobre przygotowanie sprzedawcy to sposób na obiekcje klienta
    04:27
  • Jak radzić sobie z obiekcjami klienta typu brak potrzeby i z obiekcjami finansowymi
    04:00
  • Jak radzić sobie z obiekcjami klienta dotyczącymi produktu i firmy
    03:54
  • Jak radzić sobie z obiekcjami klienta dotyczącymi ceny
    03:02
  • Co zrobić gdy klient ma obiekcje i gra na zwłokę, mówiąc „czekam”
    02:56
  • Nigdy nie pytaj, „dlaczego” gdy klient ma obiekcje
    02:32

Audiobooki

  • Jak radzić sobie z obiekcjami klientów – cz.1
    22:00
  • Jak radzić sobie z obiekcjami klientów – cz.2
    29:05

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia

Zaufali nam między innymi:

Chcesz dowiedzieć się, jak SalesOn pomoże Twojemu działowi sprzedaży?

Wypełnij formularz:

    Rozpocznij naukę!

    Jeżeli nie masz konta w SalesOn:
    lub jeśli masz już konto:

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.