SZKOLENIE ONLINE Proaktywna postawa sprzedawcy
Praktyk sprzedaży, trener, coach
W czasie tego szkolenia przedstawiamy składowe kompetencji i odpowiadamy na pytanie, czy postawa jest najważniejszą częścią kompetencji. Szkolenie pozwala zrozumieć, czym jest postawa w sprzedaży i co może Tobie pomóc, abyś lepiej sprzedawał. Podczas szkolenia przedstawimy postawę w sprzedaży, którą rekomenduje SalesOn. Omawiamy wpływ postawy na pracę w różnych zawodach i mówimy o postawach znanych postaci – symboli. Prezentujemy też 2 kierunki zależności między postawą, a zachowaniem.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- czy dwa elementy kompetencji tj. wiedza i umiejętności pozwalają na odniesienie sukcesów w sprzedaży
- co zrobić, żeby być rozpoznawalnym sprzedawcą, który dla swoich klientów nie jest tylko jednym z kilkunastu handlowców kontaktujących się z nimi w każdym tygodniu
- jak sprawdzić, czy jest w tobie „to coś”, co powoduje, że zapadasz Twoim klientom w pamięć i postrzegają Cię oni jako eksperta w Twojej branży
- kiedy można zmienić postawę
- co utrudnia zmianę postawy
- co nas ogranicza w zmianie postawy
- od czego zacząć zmianę postawy
- kim jest ekspert, a kim jest doradca w sprzedaży
- jaki jest wpływ postawy na pracę w różnych zawodach
- w których zawodach postawa ma kluczowe znaczenie dla efektu pracy
- jak zdiagnozować, co wyróżnia Twoją postawę spośród innych sprzedawców na rynku/w firmie
- jak będziesz traktować klientów, kiedy twoja postawa wpływa na twoje zachowanie
- jak będziesz traktować klientów, kiedy twoje zachowanie wpływa na twoją postawę
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- Przedstawicieli producentów z sektora farmaceutycznego i OTC odpowiedzialnych za sprzedaż produktów w kanale aptecznym
- Handlowców, którzy chcą pracować nad swoją postawą
- Dla dla managerów sprzedaży, którzy chcą wspomagać handlowców pracujących nad swoją postawą
- Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak pracować nad swoją postawą w sprzedaży
Sebastian Sauter
Praktyk sprzedaży, trener, coach
Od 15 lat pracuje i wspiera rozwój biznesu. Pracował jako handlowiec, później awansując zarządzał sprzedażą jako manager. Doświadczenie handlowe i kierownicze zdobywał pracując między innymi w strukturach handlowych PTK Centertel (obecnie Orange). Zarządzając jako Kierownik Sprzedaży osiągał wysokie wzrosty sprzedaży kierując 80 osobową strukturą sprzedaży. Dalsze doświadczenia managerskie wiązały się z pracą w firmie szkoleniowej, gdzie był odpowiedzialny między innymi za jej rozwój pod kątem organizacji struktur handlowych i realizację wyniku biznesowego. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z obszaru „sprzedażowych umiejętności miękkich”. We współpracy z biznesem cechuje go orientacja na cele i efektywność podejmowanych działań. Tworzy autorskie programy szkoleniowe, oparte na konkretnych celach rozwojowych. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził około 600 dni szkoleniowo – konsultacyjnych. Specjalizacja: Postawa, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Wywieranie wpływu.
Online training includes
Wprowadzenie
03:37
Jakie znaczenie w sprzedaży ma Twoje myślenie
05:48
Jak zmienić swoje nastawienie, aby sprzedawać więcej?
06:03
Jak zmienić swoje nawyki w sprzedaży?
07:11
Jak zmienić swoja postawę w działaniu?
07:16
Postawa doradczo-ekspercka najefektywniejsza w sprzedaży
05:27
Wpływ postawy handlowca na efektywność sprzedaży
06:43
Jak zmienić swoją postawę, aby być sprzedawcą ekspertem i doradcą
07:03
Postawa sprzedawcy
28:00
Get an Online Training Completion Certificate
