Szkolenie

Proaktywna postawa sprzedawcy

Sebastian Sauter

Praktyk sprzedaży, trener, coach

Proaktywna postawa sprzedawcy

W czasie tego szkolenia przedstawiamy składowe kompetencji i odpowiadamy na pytanie, czy postawa jest najważniejszą częścią kompetencji. Szkolenie pozwala zrozumieć, czym jest postawa w sprzedaży i co może Tobie pomóc, abyś lepiej sprzedawał. Podczas szkolenia przedstawimy postawę w sprzedaży, którą rekomenduje SalesOn. Omawiamy wpływ postawy na pracę w różnych zawodach i mówimy o postawach znanych postaci – symboli. Prezentujemy też 2 kierunki zależności między postawą, a zachowaniem.

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

  • czy dwa elementy kompetencji tj. wiedza i umiejętności pozwalają na odniesienie sukcesów w sprzedaży
  • co zrobić, żeby być rozpoznawalnym sprzedawcą, który dla swoich klientów nie jest tylko jednym z kilkunastu handlowców kontaktujących się z nimi w każdym tygodniu
  • jak sprawdzić, czy jest w tobie „to coś”, co powoduje, że zapadasz Twoim klientom w pamięć i postrzegają Cię oni jako eksperta w Twojej branży
  • kiedy można zmienić postawę
  • co utrudnia zmianę postawy
  • co nas ogranicza w zmianie postawy
  • od czego zacząć zmianę postawy
  • kim jest ekspert, a kim jest doradca w sprzedaży
  • jaki jest wpływ postawy na pracę w różnych zawodach
  • w których zawodach postawa ma kluczowe znaczenie dla efektu pracy
  • jak zdiagnozować, co wyróżnia Twoją postawę spośród innych sprzedawców na rynku/w firmie
  • jak będziesz traktować klientów, kiedy twoja postawa wpływa na twoje zachowanie
  • jak będziesz traktować klientów, kiedy twoje zachowanie wpływa na twoją postawę

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Handlowców, którzy chcą pracować nad swoją postawą
  • Dla dla managerów sprzedaży, którzy chcą wspomagać handlowców pracujących nad swoją postawą
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak pracować nad swoją postawą w sprzedaży

Szkolenie zostało opracowane przez:

Sebastian Sauter
Praktyk sprzedaży, trener, coach
Od 15 lat pracuje i wspiera rozwój biznesu. Pracował jako handlowiec, później awansując zarządzał sprzedażą jako manager. Doświadczenie handlowe i kierownicze zdobywał pracując między innymi w strukturach handlowych PTK Centertel (obecnie Orange). Zarządzając jako Kierownik Sprzedaży osiągał wysokie wzrosty sprzedaży kierując 80 osobową strukturą sprzedaży. Dalsze doświadczenia managerskie wiązały się z pracą w firmie szkoleniowej, gdzie był odpowiedzialny między innymi za jej rozwój pod kątem organizacji struktur handlowych i realizację wyniku biznesowego. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z obszaru „sprzedażowych umiejętności miękkich”. We współpracy z biznesem cechuje go orientacja na cele i efektywność podejmowanych działań. Tworzy autorskie programy szkoleniowe, oparte na konkretnych celach rozwojowych. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził około 600 dni szkoleniowo – konsultacyjnych.Specjalizacja: Postawa, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Wywieranie wpływu

Szkolenie składa się z następujących elementów:

Filmy

  • Wprowadzenie
    03:37
  • Jakie znaczenie w sprzedaży ma Twoje myślenie
    05:48
  • Jak zmienić swoje nastawienie, aby sprzedawać więcej?
    06:03
  • Jak zmienić swoje nawyki w sprzedaży?
    07:11
  • Jak zmienić swoja postawę w działaniu?
    07:16

Artykuły

  • Postawa doradczo-ekspercka najefektywniejsza w sprzedaży
    05:27
  • Wpływ postawy handlowca na efektywność sprzedaży
    06:43
  • Jak zmienić swoją postawę, aby być sprzedawcą ekspertem i doradcą
    07:03

Audiobooki

  • Postawa sprzedawcy
    28:00

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia

Zaufali nam między innymi:

Chcesz dowiedzieć się, jak SalesOn pomoże Twojemu działowi sprzedaży?

Wypełnij formularz:

    Rozpocznij naukę!

    Jeżeli nie masz konta w SalesOn:
    lub jeśli masz już konto:

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.