SZKOLENIE ONLINE Jak umawiać spotkania przez telefon?

Przemysław Mik
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
Obejrzyj fragment szkolenia

Jak umawiać spotkania przez telefon?

Jeżeli, aby sprzedać, musisz się z klientami spotykać, by móc dla nich np. przeprowadzić prezentację handlową i pokazać im, jaki masz świetny produkt lub usługę, to kluczowe jest to, aby po prostu do tego spotkania doszło. I nie ma znaczenia, czy mówimy o spotkaniu twarzą w twarz, czy o spotkaniu np. na videokonferencji. Kłopot w tym, że wielu handlowców nie potrafi się umówić z klientem na spotkanie. Z reguły dzwonią do firmy klienta i próbują się „przebić” przez sekretariat, aby porozmawiać z decydentem. 40% takich telefonów kończy się na poziomie sekretariatu, czyli handlowcom nawet nie udaje się przekonać sekretarki, aby połączyła np. z szefem. W ten sposób twoja firma traci wiele pieniędzy, bo po prostu handlowiec nie mam nawet okazji się umówić na spotkanie. To szkolenie, pokaże Ci kilka metod umawiania się na spotkanie, co i jak masz mówić, aby zwiększyć swoje szanse na to, że sekretariat cię połączy dalej. Dodatkowo, nauczysz się tego, jak masz rozmawiać z osobą decyzyjną, aby ona chciała cię zaprosić na spotkanie i poświęcić swój cenny czas na to, aby posłuchać, co masz do zaoferowania. Dowiesz się, co powinieneś robić, aby nie być postrzeganym jako kolejny telemarketer, jak szybko i sprawnie umawiać spotkania jak partner. Wszystko to gwarantuje Ci to szkolenie online. Sprawdź sam. Co masz do stracenia? Raczej pomyśl, co możesz zyskać.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • Co jest najważniejsze podczas rozmowy telefonicznej, której celem jest umówienie spotkania.
  • Jak „przebić się” przez sekretariat .
  • Jak wyglądają dwa scenariusze, które pomagają w połączeniu z osobą decyzyjną.
  • Jak argumentować sekretarce, aby ona potrafiła łatwiej przekonać decydenta do rozmowy z Tobą.
  • Jak otworzyć rozmowę z potencjalnym klientem, aby chciał się z Tobą spotkać.
  • Jak wygląda 5 etapów rozmowy telefonicznej prowadzącej do umówienia spotkania.
  • Jak rozpocząć tzw. „cold calla”, aby klient był zainteresowany kontynuowaniem rozmowy.
  • Czym jest „miękka dyskwalifikacja” klienta i jak ją stosować.
  • Jak zadawać pytania kwalifikujące klienta.
  • Jak podawać powody do rozpoczęcia rozmowy telefonicznej.
  • Jak zaproponować spotkanie i uzasadnić jego potrzebę.
  • Jak zamknąć rozmowę umawiającą spotkanie.

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • Wszystkich osób, które po prostu muszą umawiać jak najwięcej spotkań sprzedażowych.
  • Dla tych, którzy czują, że tracą wiele okazji do sprzedaży, bo są nieustannie blokowani przez sekretarkę.
Przemysław Mik
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
Ponad 20 lat w sprzedaży. Karierę rozpoczynał w 1997 roku w Górnośląskim Towarzystwie Prasowym (wydawca dziennika „Trybuna Śląska”) gdzie jako specjalista ds. sprzedaży sprzedawał powierzchnie reklamowe oraz współtworzył komórkę sprzedaży reklamy wewnętrznej PAR (Prasowa Agencja Reklamowa). Następnie, od roku 2000 jako Menedżer Sprzedaży współtworzył dział sprzedaży w Instytucie Zarządzania. W roku 2003 był związany z firmą Take It – Doradztwo Personalne gdzie pełnił funkcję Dyrektora Handlowego. Od roku 2004 (do dzisiaj) Prezes Zarządu McHayes&StewardGroup Sp. z o.o. Twórca Szkoły Zarządzania Sprzedażą, odpowiedzialny m.in. za wyniki podległego zespołu sprzedaży. W ramach działań szkoleniowych, koncentruje się na aspektach postawy, umiejętności sprzedażowych, negocjacjach oraz sprzedaży przez telefon. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Jak umawiać spotkania przez telefon? – Wprowadzenie 05:16
Jak umawiać spotkania przez telefon? – “Na sprzymierzeńca” 05:13
Jak umawiać spotkania przez telefon? – “Na poirytowanego prezesa” 05:46
Jak umawiać spotkania przez telefon? – Cel i struktura rozmowy 05:07
Jak umawiać spotkania przez telefon? – Rozpoczęcie i potwierdzenie decyzyjności 06:04
Jak umawiać spotkania przez telefon? – Powód dla którego dzwonisz 02:59
Jak umawiać spotkania przez telefon? – Korzyści ze spotkania 04:20
Jak umawiać spotkania przez telefon? – Miękka dyskwalifikacja klienta 04:40
Jak umawiać spotkania przez telefon? – Pytania kwalifikacyjne 05:12
Jak umawiać spotkania przez telefon? – Propozycja spotkania 06:56
Artykuły
Jak umawiać spotkania przez telefon? cz.1 04:42
Jak umawiać spotkania przez telefon? cz.2 04:54

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Jak umawiać spotkania przez telefon?
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.