SZKOLENIE ONLINE Jak umawiać spotkania przez telefon?
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
Jak umawiać spotkania przez telefon?
Jeżeli, aby sprzedać, musisz się z klientami spotykać, by móc dla nich np. przeprowadzić prezentację handlową i pokazać im, jaki masz świetny produkt lub usługę, to kluczowe jest to, aby po prostu do tego spotkania doszło. I nie ma znaczenia, czy mówimy o spotkaniu twarzą w twarz, czy o spotkaniu np. na videokonferencji. Kłopot w tym, że wielu handlowców nie potrafi się umówić z klientem na spotkanie. Z reguły dzwonią do firmy klienta i próbują się „przebić” przez sekretariat, aby porozmawiać z decydentem. 40% takich telefonów kończy się na poziomie sekretariatu, czyli handlowcom nawet nie udaje się przekonać sekretarki, aby połączyła np. z szefem. W ten sposób twoja firma traci wiele pieniędzy, bo po prostu handlowiec nie mam nawet okazji się umówić na spotkanie. To szkolenie, pokaże Ci kilka metod umawiania się na spotkanie, co i jak masz mówić, aby zwiększyć swoje szanse na to, że sekretariat cię połączy dalej. Dodatkowo, nauczysz się tego, jak masz rozmawiać z osobą decyzyjną, aby ona chciała cię zaprosić na spotkanie i poświęcić swój cenny czas na to, aby posłuchać, co masz do zaoferowania. Dowiesz się, co powinieneś robić, aby nie być postrzeganym jako kolejny telemarketer, jak szybko i sprawnie umawiać spotkania jak partner. Wszystko to gwarantuje Ci to szkolenie online. Sprawdź sam. Co masz do stracenia? Raczej pomyśl, co możesz zyskać.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- Co jest najważniejsze podczas rozmowy telefonicznej, której celem jest umówienie spotkania.
- Jak „przebić się” przez sekretariat .
- Jak wyglądają dwa scenariusze, które pomagają w połączeniu z osobą decyzyjną.
- Jak argumentować sekretarce, aby ona potrafiła łatwiej przekonać decydenta do rozmowy z Tobą.
- Jak otworzyć rozmowę z potencjalnym klientem, aby chciał się z Tobą spotkać.
- Jak wygląda 5 etapów rozmowy telefonicznej prowadzącej do umówienia spotkania.
- Jak rozpocząć tzw. „cold calla”, aby klient był zainteresowany kontynuowaniem rozmowy.
- Czym jest „miękka dyskwalifikacja” klienta i jak ją stosować.
- Jak zadawać pytania kwalifikujące klienta.
- Jak podawać powody do rozpoczęcia rozmowy telefonicznej.
- Jak zaproponować spotkanie i uzasadnić jego potrzebę.
- Jak zamknąć rozmowę umawiającą spotkanie.
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
- Wszystkich osób, które po prostu muszą umawiać jak najwięcej spotkań sprzedażowych.
- Dla tych, którzy czują, że tracą wiele okazji do sprzedaży, bo są nieustannie blokowani przez sekretarkę.
Online training includes
Get an Online Training Completion Certificate
