SZKOLENIE ONLINE Jak umawiać spotkania przez telefon?

Przemysław Mik
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
Obejrzyj fragment szkolenia

Jak umawiać spotkania przez telefon?

Jeżeli, aby sprzedać, musisz się z klientami spotykać, by móc dla nich np. przeprowadzić prezentację handlową i pokazać im, jaki masz świetny produkt lub usługę, to kluczowe jest to, aby po prostu do tego spotkania doszło. I nie ma znaczenia, czy mówimy o spotkaniu twarzą w twarz, czy o spotkaniu np. na videokonferencji. Kłopot w tym, że wielu handlowców nie potrafi się umówić z klientem na spotkanie. Z reguły dzwonią do firmy klienta i próbują się „przebić” przez sekretariat, aby porozmawiać z decydentem. 40% takich telefonów kończy się na poziomie sekretariatu, czyli handlowcom nawet nie udaje się przekonać sekretarki, aby połączyła np. z szefem. W ten sposób twoja firma traci wiele pieniędzy, bo po prostu handlowiec nie mam nawet okazji się umówić na spotkanie. To szkolenie, pokaże Ci kilka metod umawiania się na spotkanie, co i jak masz mówić, aby zwiększyć swoje szanse na to, że sekretariat cię połączy dalej. Dodatkowo, nauczysz się tego, jak masz rozmawiać z osobą decyzyjną, aby ona chciała cię zaprosić na spotkanie i poświęcić swój cenny czas na to, aby posłuchać, co masz do zaoferowania. Dowiesz się, co powinieneś robić, aby nie być postrzeganym jako kolejny telemarketer, jak szybko i sprawnie umawiać spotkania jak partner. Wszystko to gwarantuje Ci to szkolenie online. Sprawdź sam. Co masz do stracenia? Raczej pomyśl, co możesz zyskać.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • Co jest najważniejsze podczas rozmowy telefonicznej, której celem jest umówienie spotkania.
  • Jak „przebić się” przez sekretariat .
  • Jak wyglądają dwa scenariusze, które pomagają w połączeniu z osobą decyzyjną.
  • Jak argumentować sekretarce, aby ona potrafiła łatwiej przekonać decydenta do rozmowy z Tobą.
  • Jak otworzyć rozmowę z potencjalnym klientem, aby chciał się z Tobą spotkać.
  • Jak wygląda 5 etapów rozmowy telefonicznej prowadzącej do umówienia spotkania.
  • Jak rozpocząć tzw. „cold calla”, aby klient był zainteresowany kontynuowaniem rozmowy.
  • Czym jest „miękka dyskwalifikacja” klienta i jak ją stosować.
  • Jak zadawać pytania kwalifikujące klienta.
  • Jak podawać powody do rozpoczęcia rozmowy telefonicznej.
  • Jak zaproponować spotkanie i uzasadnić jego potrzebę.
  • Jak zamknąć rozmowę umawiającą spotkanie.

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • Wszystkich osób, które po prostu muszą umawiać jak najwięcej spotkań sprzedażowych.
  • Dla tych, którzy czują, że tracą wiele okazji do sprzedaży, bo są nieustannie blokowani przez sekretarkę.
Przemysław Mik
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
Ponad 20 lat w sprzedaży. Karierę rozpoczynał w 1997 roku w Górnośląskim Towarzystwie Prasowym (wydawca dziennika „Trybuna Śląska”) gdzie jako specjalista ds. sprzedaży sprzedawał powierzchnie reklamowe oraz współtworzył komórkę sprzedaży reklamy wewnętrznej PAR (Prasowa Agencja Reklamowa). Następnie, od roku 2000 jako Menedżer Sprzedaży współtworzył dział sprzedaży w Instytucie Zarządzania. W roku 2003 był związany z firmą Take It – Doradztwo Personalne gdzie pełnił funkcję Dyrektora Handlowego. Od roku 2004 (do dzisiaj) Prezes Zarządu McHayes&StewardGroup Sp. z o.o. Twórca Szkoły Zarządzania Sprzedażą, odpowiedzialny m.in. za wyniki podległego zespołu sprzedaży. W ramach działań szkoleniowych, koncentruje się na aspektach postawy, umiejętności sprzedażowych, negocjacjach oraz sprzedaży przez telefon. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

Online training includes

Videos
Jak umawiać spotkania przez telefon? – Wprowadzenie 05:16
Jak umawiać spotkania przez telefon? – “Na sprzymierzeńca” 05:13
Jak umawiać spotkania przez telefon? – “Na poirytowanego prezesa” 05:46
Jak umawiać spotkania przez telefon? – Cel i struktura rozmowy 05:07
Jak umawiać spotkania przez telefon? – Rozpoczęcie i potwierdzenie decyzyjności 06:04
Jak umawiać spotkania przez telefon? – Powód dla którego dzwonisz 02:59
Jak umawiać spotkania przez telefon? – Korzyści ze spotkania 04:20
Jak umawiać spotkania przez telefon? – Miękka dyskwalifikacja klienta 04:40
Jak umawiać spotkania przez telefon? – Pytania kwalifikacyjne 05:12
Jak umawiać spotkania przez telefon? – Propozycja spotkania 06:56
Artykuły
Jak umawiać spotkania przez telefon? cz.1 04:42
Jak umawiać spotkania przez telefon? cz.2 04:54

Get an Online Training Completion Certificate

Certyfikat Jak umawiać spotkania przez telefon?
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Robert Porada Dyrektor ds. Handlu

Efektywne i elastyczne narzędzie dobrze sprawdzające się w dużym zespole o różnym doświadczeniu sprzedażowym. Cenimy sobie branżowe szkolenia SalesOn, dostęp do weryfikacji poziomu wiedzy uczestników oraz możliwość tworzenia własnych firmowych szkoleń.

Dagmara Lasocka Wiceprezes w Infostom Sp. z o.o.

Dzięki SalesOn po prostu sprzedajemy więcej! Zanotowaliśmy wzrost sprzedaży 35%, oraz wzrost konwersji złożonych ofert na pożyczkę z 15% do 43%!. SalesOn to szybki i prosty sposób na podniesienie kompetencji zespołów handlowych

Aleksandra Gadzikowska Dyrektor Oddziału Nieruchomości Apartament

Od ponad roku wykorzystujemy SalesOn do budowana własnych szkoleń, służących do wdrażania agentów rozpoczynających pracę w firmie. Dzięki temu każdy agent ma solidne podstawy aby zacząć pracę, posiada wiedzę rynkową oraz merytoryczną. W zeszłym roku zatrudniliśmy około 30 agentów, którzy bazują na wiedzy pozyskanej podczas szkoleń z SalesOn. Każdy z agentów ma sukcesy sprzedażowe dzięki czemu zanotowaliśmy wzrost sprzedaży o ok. 10% w stosunku do poprzedniego roku, zapewne w sporej części dzięki współpracy z SalesOn!

Damian Fituch Dyrektor Zarządzający w Jung Polska

Dzięki SalesOn mamy możliwość szkolić naszych handlowców w sposób ciągły, tani i przede wszystkim mierzalny. Platforma SalesOn to przyszłość w zakresie rozwoju i cyfryzacji w działach handlowych, która zmusza ludzi do myślenia w inny, nieznany dotąd sposób. SalesOn to potężna dawka wiedzy- zarówno dla osób zaczynającą pracę w sprzedaży jak i tych którzy już popadli w sprzedażową rutynę. Dzięki wdrożeniu w JUNG Polska platformy SalesOn nasz zespół zdobywa nową wiedzę, którą może wykorzystać w praktyce.

Maciej Głuszyński National Sales Manager w Zeelandia

Nasi handlowcy, to nasza najlepsza wizytówka. SalesOn pomaga nam być pewnym, że ciągle są na „topie”. Elastyczność i otwartość narzędzia SalesOn pozwala nam na jego konfiguracje w każdym momencie rekonfiguracji rynku. Serdecznie polecam.

Julia Bentkowska Sales Director w Good Food Products

SalesOn jest ciekawym narzędziem komplementarnym w stosunku do tradycyjnych szkoleń stacjonarnych. Daje możliwość regularnej pracy nad podnoszeniem umiejętności sprzedażowych, pozwala odświeżać wiedzę w trybie ciągłym. Dużą zaletą jest odbywanie szkoleń w dogodnym momencie, z dowolnego miejsca. Dzięki raportom i rankingom pozwala ocenić zaangażowanie handlowców w rozwój osobisty.

Tomasz Kuczyński Dyrektor ds. Rozwoju w JUAN

Platforma SalesOn to wygoda i bezstresowe szkolenia dla pracowników oraz oszczędności dla firmy. Profesjonalnie szkolimy naszych handlowców w najbardziej dogodnym dla nich miejscu i czasie na terenie całej Polski.

Renata Niećko Dyrektor Operacyjny w Euroterm TGS

Komfort związany z doborem szkoleń, ustaleniem terminów, możliwością przejścia szkoleń w najbardziej dogodnych dla pracownika warunkach, możliwością wielokrotnego odczytu materiałów, te oraz wiele innych zalet SalesOn, są nie do przecenienia. Najbardziej budujące są komentarze użytkowników, którzy przyznają, że teraz dostrzegają swoje błędy w komunikacji z Klientami, albo odkrywają, że u kolegi jest obszar do przepracowania, dyskutują o tym i się wspierają. Ważne jest też to, że każdy z pracowników, który chce poznawać nowe techniki pracy z Klientem, ma dostęp do narzędzia po prostu „na wyciągnięcie ręki”.

Marek Sapeta Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Tarczyński S.A.

SalesOn to bardzo ciekawe i intuicyjne narzędzie do przeprowadzania szkoleń z kompetencji handlowych i wiedzy branżowej. Platforma idealnie się sprawdza przy przeprowadzaniu szybkiej weryfikacji wiedzy w szczególności w rozproszonej strukturze handlowej. Dzięki raportom i rankingom jesteśmy w stanie na bieżąco monitorować postępy naszych pracowników.

Magdalena Łukasik-Olejniczak Product Trainer CE Cluster Lead w Whirlpool

SalesOn to prosty sposób na rozwój wiedzy i umiejętności handlowców czy promotorów marki. Ciekawe treści przedstawione prostym językiem to 100% gwarancji. Zauważyłam że zespół chętnie bierze udział w szkoleniach i grywalizacji. Warto również zwrócić uwagę na intuicyjne administrowanie platformą, dzięki czemu nie trzeba tracić godzin i nerwów 🙂

Błażej Wilamowski Dyrektor Komercyjny, Członek Zarządu w Oshee

Dzięki Sales On rozwijamy nie tylko kompetencje twarde, ale zyskaliśmy również nowoczesną platformę komunikacji, którą wykorzystujemy także do szkoleń produktowych, wdrażania NPD i edukacji naszych klientów. Największą wartością dodaną platformy jest elastyczność w zarządzaniu programem szkoleń i rozwoju kompetencji, oraz możliwość weryfikacji wiedzy on line, bez nadmiernego angażowania czasu naszych zespołów, m.in. poprzez testy wiedzy, które umożliwiają szybką weryfikację stanu wiedzy naszej kadry.

Paweł Musiał Z-ca Generalnego Dyrektora Sprzedaży w BLACHPROFIL 2

Platforma szkoleniowa SalesOn towarzyszy Naszym siłom sprzedaży od ponad roku. Profesjonalne wsparcie we wdrożeniu nowatorskiego narzędzia szkoleniowego online była kluczem do sukcesu. Platforma posiada szeroki zakres ze szkoleń kompetencji miękkich dla handlowców i managerów jak i pozwala na przygotowanie własnych modułów produktowych. Duże brawa za nowy format webinarów LIVE, narzędzie, które pozwala na wyższą interakcję działu sprzedażowego z trenerem!

Sławomir Bedliński Dyrektor Sprzedaży w Hoya

SalesON to platforma, z której korzystamy od ponad dwóch lat, jest doskonałym narzędziem do rozwijania i utrwalania wiedzy handlowców (…) Bardzo ważne jest to, że SalesOn stale się rozwija, oferując nowe moduły szkoleniowe i nowe funkcjonalności. (…) Dodatkowo platforma umożliwia analizę rozwoju umiejętności zespołu. (….) SalesOn jest stałym elementem w procesie szkoleniowym naszego zespołu i niezależnie od innych szkoleń, będziemy nadal korzystać z tej platformy.

Krzysztof Książek Jr HR Business Partner w Orbico Poland

SalesOn poza świetnym gotowym kontentem szkoleniowym i wieloma fantastycznymi funkcjonalnościami to również stojący za platformą zespół specjalistów. Ogromnie cenię sobie to, że nasi partnerzy po stronie SalesOn słuchają naszych informacji zwrotnych i ciągle doskonalą platformę by była jeszcze lepiej dostosowana do potrzeb użytkowników i administratorów.

Jarek Ganiewski Field Force Manager w Fiskars

SalesOn pozwala nam rozwijać zespół handlowy procesowo, małymi krokami. Największą wartością jest moduł raportujący, gdzie widzimy co handlowcy wiedzą i potrafią, a nad którymi obszarami musimy jeszcze popracować. Praca na Saleson pozwala również rozwijać zaangażowanie handlowców w proces uczenia się w dowolnym miejscu i czasie.

Karolina Szołoch Koordynator HR w Sopro Polska

SalesOn to praktyczne narzędzie, które pozwala  rozwijać kompetencje oraz umiejętności sił sprzedaży. Oferuje szeroką gamę szkoleń dla przedstawicieli handlowych jak również dla managerów. W łatwy i przystępny sposób można  analizować wyniki, śledzić postępy pracowników oraz określać potencjał do doskonalenia. Dla nas dużą wartością jest także tworzenie własnych szkoleń produktowych. Polecam!

Luiza Lutek Koordynator ds. rozwoju sił sprzedaży w Polkomtel

SalesOn pojawił się w naszych strukturach podczas pandemii, dzięki czemu nasi Handlowcy nie zostali pozbawieni dostępu do wiedzy i możliwości nieustannego rozwoju. Tematyka szkoleń na platformie pozwala personalizować szkolenia i dopasowywać materiały pod diagnozowane potrzeby naszych pracowników. W tym roku idziemy krok dalej – decydujemy się na wykorzystanie możliwości związanych z planowaniem i monitorowaniem pracy coachingowej, które oferuje SalesOn.

Waldemar  Jakubus Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu w DOBROWOLSCY Sp. z o.o

„Jesteśmy z SalesOn już od 2 lat. Ta przystępna forma, szybka i łatwa w obsłudze, pozwoliła na wprowadzenie systematyczności, mobilności i szerokości tematyki w zakresie szkoleń dla naszych handlowców i działów telesprzedaży. Możliwość powtarzania i łatwego dostępu do wiedzy, jest kluczowym czynnikiem, aby była zapamiętana i wykorzystana. Uważam, że jest to najbardziej optymalna forma dla firm z dużymi działami handlowymi.”

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu SalesOn oraz zespołu HR and Sales Danone

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi SalesOn za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.

Aleksander Socha Dyrektor Zarządzający w Ramirent SA

Sales-on jest idealnym rozwiązaniem łączącym 4 najbardziej istotne dla nas aspekty: wysoka merytoryka szkoleń, atrakcyjna cena, dostępność i przede wszystkim weryfikacja umiejętności handlowych w jednym narzędziu. SalesOn to coś więcej niż szkolenia – to praktyczna baza do rozwijania umiejętności sił handlowych

Małgorzata Stawniak HR Manager w Flugger A / S

Mamy tu to o co poprosiliśmy: gotowe szkolenia na wysokim poziomie, analitykę danych jako ogromną wartość dodaną z perspektywy działu HR, kreator szkoleń własnych oraz solidne wsparcie techniczne.

Jakub Krasicki Lead Project Manager w MS Services

Dbałość o rozwój kompetencji naszych pracowników, jest jednym z priorytetów MS Services. Dlatego w tym roku rozpoczęliśmy współpracę z SalesOn, gdzie nasze siły sprzedaży znajdą kompleksowy program szkoleniowy i testy wiedzy, dzięki którym szybko sprawdzą postępy w nauce.

Karolina Kuchta Junior HR Business Partner w MS Services

Serdecznie polecam SalesOn, to jasno zbudowany system szkoleniowy, coachingowy i raportowy. Saleson dostarcza jakościowych materiałów szkoleniowych, które wśród grupy Przedstawicieli Handlowych MS Services cieszą się bardzo dobrą opinią, a które dla mnie osoby ze świata HR wydają się również interesujące.

Dariusz Stasiukiewicz Dyr. Sprzedaży w Delia Cosmetics

Decyzja o współpracy była przemyślana, uważam że warto rozwijać wiedzę i kompetencje handlowców za pomocą najlepszych narzędzi szkoleniowych do których należy SalesOn.

Tomasz Słoma Kierownik Działu Sprzedaży w LangMedia Sp. z o.o.

Wdrożyliśmy platformę SalesOn na początku 2020 roku i była to świetna decyzja. Nasi handlowcy w każdej chwili mają możliwość rozwijania umiejętności sprzedażowych, co przełożyło się na lepsze wyniki spółki pomimo pandemii. Polecam SalesOn każdej firma, która docenia wagę inwestycji w kapitał ludzki.

Grzegorz Barszcz Vice President w Politan

Rozwiązanie jest w punkt. Doskonale adresuje potrzeby nowego postcovidowego świata. Handlowcy zadowoleni i zaangażowani. Ja również z pełną odpowiedzialnością polecam SalesOn.pl

Marcin Gniewisz Dyrektor handlowy w Herbapol Poznań S.A.

Serdecznie polecam, świetnie przygotowany produkt, sprawna baza serwisowa, co najważniejsze….wspólnie wypracowaliśmy finalne funkcjonalności….teraz cieszymy się z możliwości korzystania . Dziękuje całemu Zespołowi SalesOn.

Mateusz Szlichciński Field Sales Manager Poland w Brown Forman

SalesOn daje naszym naszym handlowcom możliwość uczenia się zgodnie z rytmem i preferencjami każdego z nich, dodatkowo mogą się szkolić z dowolnego miejsca.