Szkolenie

Jak umawiać spotkania przez telefon?

Przemysław Mik

Praktyk sprzedaży, trener, konsultant

Jak umawiać spotkania przez telefon?

Jeżeli, aby sprzedać, musisz się z klientami spotykać, by móc dla nich np. przeprowadzić prezentację handlową i pokazać im, jaki masz świetny produkt lub usługę, to kluczowe jest to, aby po prostu do tego spotkania doszło. I nie ma znaczenia, czy mówimy o spotkaniu twarzą w twarz, czy o spotkaniu np. na videokonferencji. Kłopot w tym, że wielu handlowców nie potrafi się umówić z klientem na spotkanie. Z reguły dzwonią do firmy klienta i próbują się „przebić” przez sekretariat, aby porozmawiać z decydentem. 40% takich telefonów kończy się na poziomie sekretariatu, czyli handlowcom nawet nie udaje się przekonać sekretarki, aby połączyła np. z szefem. W ten sposób twoja firma traci wiele pieniędzy, bo po prostu handlowiec nie mam nawet okazji się umówić na spotkanie. To szkolenie, pokaże Ci kilka metod umawiania się na spotkanie, co i jak masz mówić, aby zwiększyć swoje szanse na to, że sekretariat cię połączy dalej. Dodatkowo, nauczysz się tego, jak masz rozmawiać z osobą decyzyjną, aby ona chciała cię zaprosić na spotkanie i poświęcić swój cenny czas na to, aby posłuchać, co masz do zaoferowania. Dowiesz się, co powinieneś robić, aby nie być postrzeganym jako kolejny telemarketer, jak szybko i sprawnie umawiać spotkania jak partner. Wszystko to gwarantuje Ci to szkolenie online. Sprawdź sam. Co masz do stracenia? Raczej pomyśl, co możesz zyskać.

 

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

  • Co jest najważniejsze podczas rozmowy telefonicznej, której celem jest umówienie spotkania.
  • Jak „przebić się” przez sekretariat .
  • Jak wyglądają dwa scenariusze, które pomagają w połączeniu z osobą decyzyjną.
  • Jak argumentować sekretarce, aby ona potrafiła łatwiej przekonać decydenta do rozmowy z Tobą.
  • Jak otworzyć rozmowę z potencjalnym klientem, aby chciał się z Tobą spotkać.
  • Jak wygląda 5 etapów rozmowy telefonicznej prowadzącej do umówienia spotkania.
  • Jak rozpocząć tzw. „cold calla”, aby klient był zainteresowany kontynuowaniem rozmowy.
  • Czym jest „miękka dyskwalifikacja” klienta i jak ją stosować.
  • Jak zadawać pytania kwalifikujące klienta.
  • Jak podawać powody do rozpoczęcia rozmowy telefonicznej.
  • Jak zaproponować spotkanie i uzasadnić jego potrzebę.
  • Jak zamknąć rozmowę umawiającą spotkanie.

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • Wszystkich osób, które po prostu muszą umawiać jak najwięcej spotkań sprzedażowych.
  • Dla tych, którzy czują, że tracą wiele okazji do sprzedaży, bo są nieustannie blokowani przez sekretarkę.

Szkolenie zostało opracowane przez:

Przemysław Mik
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
Ponad 20 lat w sprzedaży. Karierę rozpoczynał w 1997 roku w Górnośląskim Towarzystwie Prasowym (wydawca dziennika „Trybuna Śląska”) gdzie jako specjalista ds. sprzedaży sprzedawał powierzchnie reklamowe oraz współtworzył komórkę sprzedaży reklamy wewnętrznej PAR (Prasowa Agencja Reklamowa). Następnie, od roku 2000 jako Menedżer Sprzedaży współtworzył dział sprzedaży w Instytucie Zarządzania. W roku 2003 był związany z firmą Take It – Doradztwo Personalne gdzie pełnił funkcję Dyrektora Handlowego. Od roku 2004 (do dzisiaj) Prezes Zarządu McHayes&StewardGroup Sp. z o.o. Twórca Szkoły Zarządzania Sprzedażą, odpowiedzialny m.in. za wyniki podległego zespołu sprzedaży. W ramach działań szkoleniowych, koncentruje się na aspektach postawy, umiejętności sprzedażowych, negocjacjach oraz sprzedaży przez telefon. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

Szkolenie składa się z następujących elementów:

Filmy

  • Jak umawiać spotkania przez telefon? – Wprowadzenie
    05:16
  • Jak umawiać spotkania przez telefon? – “Na sprzymierzeńca”
    05:13
  • Jak umawiać spotkania przez telefon? – “Na poirytowanego prezesa”
    05:46
  • Jak umawiać spotkania przez telefon? – Cel i struktura rozmowy
    05:07
  • Jak umawiać spotkania przez telefon? – Rozpoczęcie i potwierdzenie decyzyjności
    06:04
  • Jak umawiać spotkania przez telefon? – Powód dla którego dzwonisz
    02:59
  • Jak umawiać spotkania przez telefon? – Korzyści ze spotkania
    04:20
  • Jak umawiać spotkania przez telefon? – Miękka dyskwalifikacja klienta
    04:40
  • Jak umawiać spotkania przez telefon? – Pytania kwalifikacyjne
    05:12
  • Jak umawiać spotkania przez telefon? – Propozycja spotkania
    06:56

Artykuły

  • Jak umawiać spotkania przez telefon? cz.1
    04:42
  • Jak umawiać spotkania przez telefon? cz.2
    04:54

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia

Zaufali nam między innymi:

Chcesz dowiedzieć się, jak SalesOn pomoże Twojemu działowi sprzedaży?

Wypełnij formularz:

    Rozpocznij naukę!

    Jeżeli nie masz konta w SalesOn:
    lub jeśli masz już konto:

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.