SZKOLENIE ONLINE Telesprzedaż – 25 zasad profesjonalnej telesprzedaży

Przemysław Mik
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
CHCESZ WIEDZIEĆ CO BĘDZIE DALEJ?

Telesprzedaż – 25 zasad profesjonalnej telesprzedaży

To szkolenie poświęcone jest aktywnej sprzedaży telefonicznej. Jeżeli sprzedając musisz dzwonić do klientów, aby sprzedać, lub aby umówić się z nim na spotkanie i czujesz, że „coś jest nie tak”, że klienci za często ci odmawiają, nie chcą słuchać, proszą o telefon w innym terminie … kup to szkolenie już dzisiaj. Każdy kolejny dzień dzwonienia i popełniania błędów powoduje, że tracisz pieniądze, motywację i nerwy. Z reguły już w pierwszych 3-5 sekundach od rozpoczęcia przez Ciebie rozmowy przez telefon klient wie czy chce w ogóle z Tobą rozmawiać czy nie. Czy Ty wiesz co i jak to zmienić? To szkolenie nauczy cię 27 najważniejszych zasad sprzedaży przez telefon, które spowodują, że Klient NIE będzie cię odbierał jak uległego lub natrętnego telemarketera, który „znowu z czymś dzwoni”. Jeżeli poznasz, opanujesz a potem będziesz stosował chociaż część tych zasad zauważysz, że Klienci będą cię postrzegali jak partnera i doradcę, z którym po prostu warto rozmawiać, a twoja sprzedaż wzrośnie.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • jak stosować 27 najważniejszych zasad sprzedaży przez telefon
  • jak właściwie przygotować się do rozmowy telefonicznej – czyli jak określić decydenta
  • jak określić pytania i jak określić korzyści z twojej
  • jak przebić się przez sekretariat, żeby dotrzeć do decydenta
  • jak rozmawiać z decydentem i być w rozmowie partnerem dla klienta
  • jak nie zaprzepaścić szansy na sprzedaż już w pierwszych minutach rozmowy
  • jak powinno wyglądać przywitanie i dlaczego nie można zadawać pytań zamkniętych
  • jak zapobiec argumentacji klienta odrzucającej twoją ofertę
  • jak nie być traktowanym jak nachalny telemarketer

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • osób, które chcą poprawić swoje wyniki rozmów przez telefon
  • tych, którzy nie boją się eksperymentować podczas rozmów telefonicznych
  • wszystkich tych, którzy chcą nauczyć się, jak sprzedawać przez telefon
  • szefów, którzy chcą zweryfikować umiejętności handlowców w zakresie sprzedaży przez telefon

Przemysław Mik
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
Ponad 20 lat w sprzedaży. Karierę rozpoczynał w 1997 roku w Górnośląskim Towarzystwie Prasowym (wydawca dziennika „Trybuna Śląska”) gdzie jako specjalista ds. sprzedaży sprzedawał powierzchnie reklamowe oraz współtworzył komórkę sprzedaży reklamy wewnętrznej PAR (Prasowa Agencja Reklamowa). Następnie, od roku 2000 jako Menedżer Sprzedaży współtworzył dział sprzedaży w Instytucie Zarządzania. W roku 2003 był związany z firmą Take It – Doradztwo Personalne gdzie pełnił funkcję Dyrektora Handlowego. Od roku 2004 (do dzisiaj) Prezes Zarządu McHayes&StewardGroup Sp. z o.o. Twórca Szkoły Zarządzania Sprzedażą, odpowiedzialny m.in. za wyniki podległego zespołu sprzedaży. W ramach działań szkoleniowych, koncentruje się na aspektach postawy, umiejętności sprzedażowych, negocjacjach oraz sprzedaży przez telefon. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Wprowadzenie 04:23
Zbyt uprzejmy i uległy sprzedawca 04:32
Zbyt nachalny sprzedawca prowadzący monolog 05:29
Partnerski sprzedawca 03:44
Wykonuj jak najwięcej telefonów 03:01
Bądź partnerem dla klienta 04:44
Nie pytaj klienta, czy ma teraz czas 02:39
Nie spiesz się 04:09
Nie bądź nad wyraz uprzejmy 04:14
Nie używaj zdrobnień językowych 04:05
Używaj krótkich i zwięzłych zdań 03:03
Rozmawiaj z decydentami 06:24
Artykuły
Sprzedaż przez telefon – wstęp 03:54
Najważniejsze zasady sprzedaży przez telefon – zasady 1, 2 i 3 03:19
Najważniejsze zasady sprzedaży przez telefon – zasady 4, 5, 6 i 7 03:35
Najważniejsze zasady sprzedaży przez telefon – zasady 8, 9, 10 i 11 03:43
Najważniejsze zasady sprzedaży przez telefon – zasady 12, 13 i 14 03:15
Najważniejsze zasady sprzedaży przez telefon – zasady 15, 16, 17 i 18 03:30
Najważniejsze zasady sprzedaży przez telefon – zasady 19, 20 i 21 03:07
Najważniejsze zasady sprzedaży przez telefon – zasady 22, 23, 24 i 25 03:30
Przygotowanie do rozmowy – określenie decydenta 04:46
Przygotowanie do rozmowy – określenie pytań 03:12
Przygotowanie do rozmowy – określenie korzyści z oferty 03:21
Sprzedaż telefoniczna – konstruowanie planu rozmowy telefonicznej z wykorzystaniem boi AIDA – cz. I 04:39
Sprzedaż telefoniczna – konstruowanie planu rozmowy telefonicznej z wykorzystaniem boi AIDA – cz. II 06:54
Realizacja rozmowy przez telefon: jak przebić się przez sekretariat cz. I 09:23
Realizacja rozmowy przez telefon: jak przebić się przez sekretariat cz. II 06:47
Realizacja rozmowy przez telefon: rozmowa z decydentem cz. I 04:17
Realizacja rozmowy przez telefon: rozmowa z decydentem cz. II 07:06
Realizacja rozmowy przez telefon: rozmowa z decydentem cz. III 05:34
Audiobooki
Jak sprzedawać przez telefon – przygotowanie do rozmowy 15:39
Jak sprzedawać przez telefon – konstruowanie planu rozmowy 14:47
Sprzedaż telefoniczna. Realizacja rozmowy przez telefon – cz.1 21:24
Sprzedaż telefoniczna. Realizacja rozmowy przez telefon – cz.2 21:44
27 zasad sprzedaży przez telefon – cz.1 16:58
27 zasad sprzedaży przez telefon – cz.2 24:10

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Telesprzedaż – 25 zasad profesjonalnej telesprzedaży
CHCESZ WIEDZIEĆ CO BĘDZIE DALEJ?

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.