Szkolenie

Telesprzedaż – 25 zasad profesjonalnej telesprzedaży

Przemysław Mik

Praktyk sprzedaży, trener, konsultant

Telesprzedaż – 25 zasad profesjonalnej telesprzedaży

To szkolenie poświęcone jest aktywnej sprzedaży telefonicznej. Jeżeli sprzedając musisz dzwonić do klientów, aby sprzedać, lub aby umówić się z nim na spotkanie i czujesz, że „coś jest nie tak”, że klienci za często ci odmawiają, nie chcą słuchać, proszą o telefon w innym terminie … kup to szkolenie już dzisiaj. Każdy kolejny dzień dzwonienia i popełniania błędów powoduje, że tracisz pieniądze, motywację i nerwy. Z reguły już w pierwszych 3-5 sekundach od rozpoczęcia przez Ciebie rozmowy przez telefon klient wie czy chce w ogóle z Tobą rozmawiać czy nie. Czy Ty wiesz co i jak to zmienić? To szkolenie nauczy cię 27 najważniejszych zasad sprzedaży przez telefon, które spowodują, że Klient NIE będzie cię odbierał jak uległego lub natrętnego telemarketera, który „znowu z czymś dzwoni”. Jeżeli poznasz, opanujesz a potem będziesz stosował chociaż część tych zasad zauważysz, że Klienci będą cię postrzegali jak partnera i doradcę, z którym po prostu warto rozmawiać, a twoja sprzedaż wzrośnie.

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

  • jak stosować 27 najważniejszych zasad sprzedaży przez telefon
  • jak właściwie przygotować się do rozmowy telefonicznej – czyli jak określić decydenta
  • jak określić pytania i jak określić korzyści z twojej
  • jak przebić się przez sekretariat, żeby dotrzeć do decydenta
  • jak rozmawiać z decydentem i być w rozmowie partnerem dla klienta
  • jak nie zaprzepaścić szansy na sprzedaż już w pierwszych minutach rozmowy
  • jak powinno wyglądać przywitanie i dlaczego nie można zadawać pytań zamkniętych
  • jak zapobiec argumentacji klienta odrzucającej twoją ofertę
  • jak nie być traktowanym jak nachalny telemarketer

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • osób, które chcą poprawić swoje wyniki rozmów przez telefon
  • tych, którzy nie boją się eksperymentować podczas rozmów telefonicznych
  • wszystkich tych, którzy chcą nauczyć się, jak sprzedawać przez telefon
  • szefów, którzy chcą zweryfikować umiejętności handlowców w zakresie sprzedaży przez telefon

Szkolenie zostało opracowane przez:

Przemysław Mik
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
Ponad 20 lat w sprzedaży. Karierę rozpoczynał w 1997 roku w Górnośląskim Towarzystwie Prasowym (wydawca dziennika „Trybuna Śląska”) gdzie jako specjalista ds. sprzedaży sprzedawał powierzchnie reklamowe oraz współtworzył komórkę sprzedaży reklamy wewnętrznej PAR (Prasowa Agencja Reklamowa). Następnie, od roku 2000 jako Menedżer Sprzedaży współtworzył dział sprzedaży w Instytucie Zarządzania. W roku 2003 był związany z firmą Take It – Doradztwo Personalne gdzie pełnił funkcję Dyrektora Handlowego. Od roku 2004 (do dzisiaj) Prezes Zarządu McHayes&StewardGroup Sp. z o.o. Twórca Szkoły Zarządzania Sprzedażą, odpowiedzialny m.in. za wyniki podległego zespołu sprzedaży. W ramach działań szkoleniowych, koncentruje się na aspektach postawy, umiejętności sprzedażowych, negocjacjach oraz sprzedaży przez telefon. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

Szkolenie składa się z następujących elementów:

Filmy

  • Wprowadzenie
    04:23
  • Zbyt uprzejmy i uległy sprzedawca
    04:32
  • Zbyt nachalny sprzedawca prowadzący monolog
    05:29
  • Partnerski sprzedawca
    03:44
  • Wykonuj jak najwięcej telefonów
    03:01
  • Bądź partnerem dla klienta
    04:44
  • Nie pytaj klienta, czy ma teraz czas
    02:39
  • Nie spiesz się
    04:09
  • Nie bądź nad wyraz uprzejmy
    04:14
  • Nie używaj zdrobnień językowych
    04:05
  • Używaj krótkich i zwięzłych zdań
    03:03
  • Rozmawiaj z decydentami
    06:24

Artykuły

  • Sprzedaż przez telefon – wstęp
    03:54
  • Najważniejsze zasady sprzedaży przez telefon – zasady 1, 2 i 3
    03:19
  • Najważniejsze zasady sprzedaży przez telefon – zasady 4, 5, 6 i 7
    03:35
  • Najważniejsze zasady sprzedaży przez telefon – zasady 8, 9, 10 i 11
    03:43
  • Najważniejsze zasady sprzedaży przez telefon – zasady 12, 13 i 14
    03:15
  • Najważniejsze zasady sprzedaży przez telefon – zasady 15, 16, 17 i 18
    03:30
  • Najważniejsze zasady sprzedaży przez telefon – zasady 19, 20 i 21
    03:07
  • Najważniejsze zasady sprzedaży przez telefon – zasady 22, 23, 24 i 25
    03:30
  • Przygotowanie do rozmowy – określenie decydenta
    04:46
  • Przygotowanie do rozmowy – określenie pytań
    03:12
  • Przygotowanie do rozmowy – określenie korzyści z oferty
    03:21
  • Sprzedaż telefoniczna – konstruowanie planu rozmowy telefonicznej z wykorzystaniem boi AIDA – cz. I
    04:39
  • Sprzedaż telefoniczna – konstruowanie planu rozmowy telefonicznej z wykorzystaniem boi AIDA – cz. II
    06:54
  • Realizacja rozmowy przez telefon: jak przebić się przez sekretariat cz. I
    09:23
  • Realizacja rozmowy przez telefon: jak przebić się przez sekretariat cz. II
    06:47
  • Realizacja rozmowy przez telefon: rozmowa z decydentem cz. I
    04:17
  • Realizacja rozmowy przez telefon: rozmowa z decydentem cz. II
    07:06
  • Realizacja rozmowy przez telefon: rozmowa z decydentem cz. III
    05:34

Audiobooki

  • Jak sprzedawać przez telefon – przygotowanie do rozmowy
    15:39
  • Jak sprzedawać przez telefon – konstruowanie planu rozmowy
    14:47
  • Sprzedaż telefoniczna. Realizacja rozmowy przez telefon – cz.1
    21:24
  • Sprzedaż telefoniczna. Realizacja rozmowy przez telefon – cz.2
    21:44
  • 27 zasad sprzedaży przez telefon – cz.1
    16:58
  • 27 zasad sprzedaży przez telefon – cz.2
    24:10

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia

Zaufali nam między innymi:

Chcesz dowiedzieć się, jak SalesOn pomoże Twojemu działowi sprzedaży?

Wypełnij formularz:

    Rozpocznij naukę!

    Jeżeli nie masz konta w SalesOn:
    lub jeśli masz już konto:

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.