SZKOLENIE ONLINE Budowanie partnerskiej relacji z klientem
Trener/Konsultant/Praktyk Sprzedaży
Budowanie partnerskiej relacji z klientem
Podczas tego szkolenia nauczymy Cię jak budować wartościowe relacje z klientem, które przekładają się na wyższą sprzedaż, lepsze marże i większy wskaźnik domkniętych transakcji. Pokażemy Ci ci zrobić, aby klienci traktowali cię jak prawdziwego partnera biznesowego. Nauczymy Cię jak prowadzić rozmowę handlową w duchu współpracy, gdzie klient ceni twoją wiedzę ekspercką, jest gotowy zapłacić za wartość, którą dostarczasz, traktuje Cię z szacunkiem, a cena przestaje być kluczowym kryterium decyzyjnym. Dowiesz się jak ze zwykłego sprzedawcy stać się wartościowym doradcą i konsultantem klienta.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- jak budować wartościowe relacje na trudnym, konkurencyjnym rynku, gdzie klienci oczekują doradztwa, a nie kontaktu z kolejnym sprzedawcą
- jak otwarcie mówić o swoich oczekiwaniach i umiejętnie nimi zarządzać w rozmowie z klientem
- jak nawiązywać pierwszy kontakt z klientem, aby nie brzmieć jak typowy sprzedawca i nie prosić o spotkanie
- w jaki sposób docierać do osób decyzyjnych i mieć wpływ na ich zachowania w procesie zakupowym
- jak otwarcie rozmawiać z klientem o jego problemach, trudnościach i wyzwaniach biznesowych
- jak skutecznie prezentować rozwiązania i wzbudzać autentyczne zainteresowanie klienta
- w jaki sposób rozmawiać z klientem o pieniądzach i skutecznie bronić ceny
- jak umiejętnie radzić sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klienta
- jak finalizować sprzedaż o dużej wartości
- jak być partnerem biznesowym klienta
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
- szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności swoich handlowców w zakresie budowania pozycji partnera biznesowego klienta
- wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak stać się wartościowym doradcą i konsultantem w oczach klienta
Marek Waśkiewicz
Trener/Konsultant/Praktyk Sprzedaży
Od 2007 roku związany z biznesem. Doświadczenie zdobywał pracując jako handlowiec, konsultant, Key Account Manager i Dyrektor Rozwoju Biznesu. Współpracował zarówno z klientami korporacyjnymi jak i z segmentem małych i średnich firm. Prowadził negocjacje na najwyższych szczeblach decyzyjnych. Następnie manager odpowiedzialny za rozwój sieci sprzedaży subagencyjnej dla jednego z operatorów telekomunikacyjnych (Orange Polska) oraz zarządzanie zespołem sprzedażowym. Obecnie trener i konsultant odpowiedzialny za rozwój działów handlowych i zwiększenie efektywności działań sprzedażowych. Realizuje projekty rozwojowe w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i kompetencji miękkich. Pracuje na sali szkoleniowej, występuje w roli eksperta na konferencjach i spotkaniach branżowych o zasięgu ogólnopolskim, dzieli się swoim na łamach magazynów Nowa Sprzedaż, As Sprzedaży, Benefit. Jego działania szkoleniowe skupiają się w obszarze sprzedaży konsultacyjnej opartej na budowaniu partnerskiej relacji z klientem. Uczy sprzedaży, w której handlowiec ze zwykłego sprzedawcy staje się partnerem biznesowym klienta. Od początku swojej pracy trenerskiej zrealizował ponad 500 dni szkoleniowych.
Online training includes
Sztuka zarządzania oczekiwaniami
05:23
Pierwszy kontakt z klientem
06:55
Docieranie do osób decyzyjnych
05:53
Diagnoza potrzeb
06:34
Prezentacja rozwiązań
06:19
Najważniejsze są pieniądze
08:19
Zastrzeżenia klienta
05:26
Finalizacja sprzedaży
05:22
Podsumowanie
02:44
Miękkie umiejętności, a twarde wyniki sprzedaży
04:54
Przestań być sprzedawcą, stań się dostawcą wartości
05:01
Rozmowa, która robi różnicę
03:15
Budowanie partnerskich relacji w sprzedaży- cz.1
14:30
Budowanie partnerskich relacji w sprzedaży- cz. 2-ost.
13:10
Get an Online Training Completion Certificate
