SZKOLENIE ONLINE Budowanie partnerskiej relacji z klientem

Marek Waśkiewicz
Trener/Konsultant/Praktyk Sprzedaży
Obejrzyj fragment szkolenia

Budowanie partnerskiej relacji z klientem

Podczas tego szkolenia nauczymy Cię jak budować wartościowe relacje z klientem, które przekładają się na wyższą sprzedaż, lepsze marże i większy wskaźnik domkniętych transakcji. Pokażemy Ci ci zrobić, aby klienci traktowali cię jak prawdziwego partnera biznesowego. Nauczymy Cię jak prowadzić rozmowę handlową w duchu współpracy, gdzie klient ceni twoją wiedzę ekspercką, jest gotowy zapłacić za wartość, którą dostarczasz, traktuje Cię z szacunkiem, a cena przestaje być kluczowym kryterium decyzyjnym. Dowiesz się jak ze zwykłego sprzedawcy stać się wartościowym doradcą i konsultantem klienta.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • jak budować wartościowe relacje na trudnym, konkurencyjnym rynku, gdzie klienci oczekują doradztwa, a nie kontaktu z kolejnym sprzedawcą
  • jak otwarcie mówić o swoich oczekiwaniach i umiejętnie nimi zarządzać w rozmowie z klientem
  • jak nawiązywać pierwszy kontakt z klientem, aby nie brzmieć jak typowy sprzedawca i nie prosić o spotkanie
  • w jaki sposób docierać do osób decyzyjnych i mieć wpływ na ich zachowania w procesie zakupowym
  • jak otwarcie rozmawiać z klientem o jego problemach, trudnościach i wyzwaniach biznesowych
  • jak skutecznie prezentować rozwiązania i wzbudzać autentyczne zainteresowanie klienta
  • w jaki sposób rozmawiać z klientem o pieniądzach i skutecznie bronić ceny
  • jak umiejętnie radzić sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klienta
  • jak finalizować sprzedaż o dużej wartości
  • jak być partnerem biznesowym klienta

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności swoich handlowców w zakresie budowania pozycji partnera biznesowego klienta
  • wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak stać się wartościowym doradcą i konsultantem w oczach klienta
Marek Waśkiewicz
Trener/Konsultant/Praktyk Sprzedaży
Od 2007 roku związany z biznesem. Doświadczenie zdobywał pracując jako handlowiec, konsultant, Key Account Manager i Dyrektor Rozwoju Biznesu. Współpracował zarówno z klientami korporacyjnymi jak i z segmentem małych i średnich firm. Prowadził negocjacje na najwyższych szczeblach decyzyjnych. Następnie manager odpowiedzialny za rozwój sieci sprzedaży subagencyjnej dla jednego z operatorów telekomunikacyjnych (Orange Polska) oraz zarządzanie zespołem sprzedażowym. Obecnie trener i konsultant odpowiedzialny za rozwój działów handlowych i zwiększenie efektywności działań sprzedażowych. Realizuje projekty rozwojowe w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i kompetencji miękkich. Pracuje na sali szkoleniowej, występuje w roli eksperta na konferencjach i spotkaniach branżowych o zasięgu ogólnopolskim, dzieli się swoim na łamach magazynów Nowa Sprzedaż, As Sprzedaży, Benefit. Jego działania szkoleniowe skupiają się w obszarze sprzedaży konsultacyjnej opartej na budowaniu partnerskiej relacji z klientem. Uczy sprzedaży, w której handlowiec ze zwykłego sprzedawcy staje się partnerem biznesowym klienta. Od początku swojej pracy trenerskiej zrealizował ponad 500 dni szkoleniowych.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Sztuka zarządzania oczekiwaniami 05:23
Pierwszy kontakt z klientem 06:55
Docieranie do osób decyzyjnych 05:53
Diagnoza potrzeb 06:34
Prezentacja rozwiązań 06:19
Najważniejsze są pieniądze 08:19
Zastrzeżenia klienta 05:26
Finalizacja sprzedaży 05:22
Podsumowanie 02:44
Artykuły
Miękkie umiejętności, a twarde wyniki sprzedaży 04:54
Przestań być sprzedawcą, stań się dostawcą wartości 05:01
Rozmowa, która robi różnicę 03:15
Audiobooki
Budowanie partnerskich relacji w sprzedaży- cz.1 14:30
Budowanie partnerskich relacji w sprzedaży- cz. 2-ost. 13:10

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Budowanie partnerskiej relacji z klientem
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.