SZKOLENIE ONLINE Asertywność sprzedawcy w praktyce
Praktyk sprzedaży, trener, coach
Asertywność sprzedawcy w praktyce
Pracujesz jako sprzedawca i spotykasz się z tzw. „trudnymi klientami”? Chciałbyś wiedzieć jak zbudować w oczach klientów swój wizerunek asertywnego partnera – doradcy? Masz czasem wrażenie, że dajesz więcej klientowi niż byś chciał? Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco – warto abyś ukończył to szkolenie. Nieważne czy jesteś na początku swojej drogi sprzedażowej, czy masz już za sobą lata doświadczeń w handlu – to szkolenie pomoże Ci zbudować partnerskie relacje z klientem, sprawi, że nauczysz się jak się zachować w obliczu manipulacyjnych zagrywek klienta oraz wzmocnisz własne zachowania asertywne, które są niezbędne do profesjonalnej pracy z klientem w sprzedaży.
W czasie tego szkolenia będziesz mógł poszerzyć swoje umiejętności z zakresu technik i metod wspierających zachowania tj. asertywna odmowa, wyrażanie własnych poglądów, obrona przed manipulacją i wielu innych. Kluczem do sukcesu w asertywnym działaniu jest wygaszanie zachowań agresywnych i biernych we własnym stylu sprzedaży oraz dążenie do asertywnych postaw w pracy z klientem. To szkolenie nauczy Cię jak to zrobić.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- Poznasz mity dotyczące asertywności co sprawi, że zbudujesz swoją asertywność na solidnych fundamentach rzetelnej wiedzy
- Poznasz prawa, które pomagają zachowywać się asertywnie i kształtują asertywną postawę
- Dostaniesz wiedzę o biernych i agresywnych zachowaniach, i ich konsekwencjach w pracy sprzedawcy
- Nauczysz się jak rezygnować z zachowań biernych i agresywnych, i wzmacniać asertywne rozwiązania w swojej pracy
- Dowiesz się jakie są profity z bycia asertywnym
- Poznasz zagrożenia płynące ze wzmacniania postawy asertywnej oraz dowiesz się jak to zrobić, żeby te zagrożenia zminimalizować
- Nauczysz się jak asertywnie zapobiegać nieporozumieniom we współpracy nie tylko z klientem, ale np. ze współpracownikami z Twojej firmy
- Nauczysz się jak wychodzić z trudnej sytuacji nieporozumień, jeśli już dojdzie do eskalacji negatywnych emocji
- Nauczysz się jak odmawiać i wyrażać emocje w sposób asertywny
- Dowiesz się jak zachować się w sytuacji odmiennych poglądów, aby nie zrazić klienta i jednocześnie zostać przy swoim zdaniu
- Zdobędziesz wiedzę o tym jak asertywnie przyjmować krytykę – czego zwykle nie omawia się na szkoleniach z asertywności
- Poznasz niezbędne techniki i metody wspierające asertywność tj. asertywna odmowa czy technika „słonia” pozwalająca na asertywną reakcję
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- Doświadczonych sprzedawców, którzy chcą uporządkować i odświeżyć swoją wiedzę, na temat budowania asertywnych reakcji w pracy z klientem
- Początkujących sprzedawców, którzy sprzedażą zajmują się od niedawna i widzą potrzebę wzmocnienia własnej asertywności, aby budować z klientem bardziej partnerskie relacje
- Wszystkich sprzedawców, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z asertywności
Online training includes
Get an Online Training Completion Certificate
