SZKOLENIE ONLINE Asertywność sprzedawcy w praktyce

Sebastian Sauter
Praktyk sprzedaży, trener, coach
Obejrzyj fragment szkolenia

Asertywność sprzedawcy w praktyce

Pracujesz jako sprzedawca i spotykasz się z tzw. „trudnymi klientami”? Chciałbyś wiedzieć jak zbudować w oczach klientów swój wizerunek asertywnego partnera – doradcy? Masz czasem wrażenie, że dajesz więcej klientowi niż byś chciał? Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco – warto abyś ukończył to szkolenie. Nieważne czy jesteś na początku swojej drogi sprzedażowej, czy masz już za sobą lata doświadczeń w handlu – to szkolenie pomoże Ci zbudować partnerskie relacje z klientem, sprawi, że nauczysz się jak się zachować w obliczu manipulacyjnych zagrywek klienta oraz wzmocnisz własne zachowania asertywne, które są niezbędne do profesjonalnej pracy z klientem w sprzedaży.

W czasie tego szkolenia będziesz mógł poszerzyć swoje umiejętności z zakresu technik i metod wspierających zachowania tj. asertywna odmowa, wyrażanie własnych poglądów, obrona przed manipulacją i wielu innych. Kluczem do sukcesu w asertywnym działaniu jest wygaszanie zachowań agresywnych i biernych we własnym stylu sprzedaży oraz dążenie do asertywnych postaw w pracy z klientem. To szkolenie nauczy Cię jak to zrobić.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • Poznasz mity dotyczące asertywności co sprawi, że zbudujesz swoją asertywność na solidnych fundamentach rzetelnej wiedzy
  • Poznasz prawa, które pomagają zachowywać się asertywnie i kształtują asertywną postawę
  • Dostaniesz wiedzę o biernych i agresywnych zachowaniach, i ich konsekwencjach w pracy sprzedawcy
  • Nauczysz się jak rezygnować z zachowań biernych i agresywnych, i wzmacniać asertywne rozwiązania w swojej pracy
  • Dowiesz się jakie są profity z bycia asertywnym
  • Poznasz zagrożenia płynące ze wzmacniania postawy asertywnej oraz dowiesz się jak to zrobić, żeby te zagrożenia zminimalizować
  • Nauczysz się jak asertywnie zapobiegać nieporozumieniom we współpracy nie tylko z klientem, ale np. ze współpracownikami z Twojej firmy
  • Nauczysz się jak wychodzić z trudnej sytuacji nieporozumień, jeśli już dojdzie do eskalacji negatywnych emocji
  • Nauczysz się jak odmawiać i wyrażać emocje w sposób asertywny
  • Dowiesz się jak zachować się w sytuacji odmiennych poglądów, aby nie zrazić klienta i jednocześnie zostać przy swoim zdaniu
  • Zdobędziesz wiedzę o tym jak asertywnie przyjmować krytykę – czego zwykle nie omawia się na szkoleniach z asertywności
  • Poznasz niezbędne techniki i metody wspierające asertywność tj. asertywna odmowa czy technika „słonia” pozwalająca na asertywną reakcję

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Doświadczonych sprzedawców, którzy chcą uporządkować i odświeżyć swoją wiedzę, na temat budowania asertywnych reakcji w pracy z klientem
  • Początkujących sprzedawców, którzy sprzedażą zajmują się od niedawna i widzą potrzebę wzmocnienia własnej asertywności, aby budować z klientem bardziej partnerskie relacje
  • Wszystkich sprzedawców, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z asertywności
Sebastian Sauter
Praktyk sprzedaży, trener, coach
Od 15 lat pracuje i wspiera rozwój biznesu. Pracował jako handlowiec, później awansując zarządzał sprzedażą jako manager. Doświadczenie handlowe i kierownicze zdobywał pracując między innymi w strukturach handlowych PTK Centertel (obecnie Orange). Zarządzając jako Kierownik Sprzedaży osiągał wysokie wzrosty sprzedaży kierując 80 osobową strukturą sprzedaży. Dalsze doświadczenia managerskie wiązały się z pracą w firmie szkoleniowej, gdzie był odpowiedzialny między innymi za jej rozwój pod kątem organizacji struktur handlowych i realizację wyniku biznesowego. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z obszaru „sprzedażowych umiejętności miękkich”. We współpracy z biznesem cechuje go orientacja na cele i efektywność podejmowanych działań. Tworzy autorskie programy szkoleniowe, oparte na konkretnych celach rozwojowych. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził około 600 dni szkoleniowo – konsultacyjnych. Specjalizacja: Postawa, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Wywieranie wpływu.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Asertywność sprzedawcy w praktyce – Mity i prawa asertywności 10:29
Asertywność sprzedawcy w praktyce – Zachowania agresywne w sprzedaży 06:49
Asertywność sprzedawcy w praktyce – Zachowania uległe w sprzedaży 05:20
Asertywność sprzedawcy w praktyce – Zachowania asertywne w sprzedaży 08:37
Asertywność sprzedawcy w praktyce – Asertywna odmowa 12:14
Asertywność sprzedawcy w praktyce – Asertywna obrona przed manipulacjami 08:59
Asertywność sprzedawcy w praktyce – Asertywne przyjmowanie krytyki 09:11
Asertywność sprzedawcy w praktyce – Asertywne wyrażanie emocji 07:59
Asertywność sprzedawcy w praktyce – Techniki wspierające asertywność 07:38
Artykuły
Asertywność, czyli jak budować siebie do partnerskiej sprzedaży 04:29
Asertywność, a manipulacje – jak się obronić przed zagrywkami klientów? 03:03

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Asertywność sprzedawcy w praktyce
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.