Szkolenie

Asertywność sprzedawcy w praktyce

Sebastian Sauter

Praktyk sprzedaży, trener, coach

Asertywność sprzedawcy w praktyce

Pracujesz jako sprzedawca i spotykasz się z tzw. „trudnymi klientami”? Chciałbyś wiedzieć jak zbudować w oczach klientów swój wizerunek asertywnego partnera – doradcy? Masz czasem wrażenie, że dajesz więcej klientowi niż byś chciał? Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco – warto abyś ukończył to szkolenie. Nieważne czy jesteś na początku swojej drogi sprzedażowej, czy masz już za sobą lata doświadczeń w handlu – to szkolenie pomoże Ci zbudować partnerskie relacje z klientem, sprawi, że nauczysz się jak się zachować w obliczu manipulacyjnych zagrywek klienta oraz wzmocnisz własne zachowania asertywne, które są niezbędne do profesjonalnej pracy z klientem w sprzedaży.

W czasie tego szkolenia będziesz mógł poszerzyć swoje umiejętności z zakresu technik i metod wspierających zachowania tj. asertywna odmowa, wyrażanie własnych poglądów, obrona przed manipulacją i wielu innych. Kluczem do sukcesu w asertywnym działaniu jest wygaszanie zachowań agresywnych i biernych we własnym stylu sprzedaży oraz dążenie do asertywnych postaw w pracy z klientem. To szkolenie nauczy Cię jak to zrobić.

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

  • Poznasz mity dotyczące asertywności co sprawi, że zbudujesz swoją asertywność na solidnych fundamentach rzetelnej wiedzy
  • Poznasz prawa, które pomagają zachowywać się asertywnie i kształtują asertywną postawę
  • Dostaniesz wiedzę o biernych i agresywnych zachowaniach, i ich konsekwencjach w pracy sprzedawcy
  • Nauczysz się jak rezygnować z zachowań biernych i agresywnych, i wzmacniać asertywne rozwiązania w swojej pracy
  • Dowiesz się jakie są profity z bycia asertywnym
  • Poznasz zagrożenia płynące ze wzmacniania postawy asertywnej oraz dowiesz się jak to zrobić, żeby te zagrożenia zminimalizować
  • Nauczysz się jak asertywnie zapobiegać nieporozumieniom we współpracy nie tylko z klientem, ale np. ze współpracownikami z Twojej firmy
  • Nauczysz się jak wychodzić z trudnej sytuacji nieporozumień, jeśli już dojdzie do eskalacji negatywnych emocji
  • Nauczysz się jak odmawiać i wyrażać emocje w sposób asertywny
  • Dowiesz się jak zachować się w sytuacji odmiennych poglądów, aby nie zrazić klienta i jednocześnie zostać przy swoim zdaniu
  • Zdobędziesz wiedzę o tym jak asertywnie przyjmować krytykę – czego zwykle nie omawia się na szkoleniach z asertywności
  • Poznasz niezbędne techniki i metody wspierające asertywność tj. asertywna odmowa czy technika „słonia” pozwalająca na asertywną reakcję

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Doświadczonych sprzedawców, którzy chcą uporządkować i odświeżyć swoją wiedzę, na temat budowania asertywnych reakcji w pracy z klientem
  • Początkujących sprzedawców, którzy sprzedażą zajmują się od niedawna i widzą potrzebę wzmocnienia własnej asertywności, aby budować z klientem bardziej partnerskie relacje
  • Wszystkich sprzedawców, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z asertywności

Szkolenie zostało opracowane przez:

Sebastian Sauter
Praktyk sprzedaży, trener, coach
Od 15 lat pracuje i wspiera rozwój biznesu. Pracował jako handlowiec, później awansując zarządzał sprzedażą jako manager. Doświadczenie handlowe i kierownicze zdobywał pracując między innymi w strukturach handlowych PTK Centertel (obecnie Orange). Zarządzając jako Kierownik Sprzedaży osiągał wysokie wzrosty sprzedaży kierując 80 osobową strukturą sprzedaży. Dalsze doświadczenia managerskie wiązały się z pracą w firmie szkoleniowej, gdzie był odpowiedzialny między innymi za jej rozwój pod kątem organizacji struktur handlowych i realizację wyniku biznesowego. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z obszaru „sprzedażowych umiejętności miękkich”. We współpracy z biznesem cechuje go orientacja na cele i efektywność podejmowanych działań. Tworzy autorskie programy szkoleniowe, oparte na konkretnych celach rozwojowych. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził około 600 dni szkoleniowo – konsultacyjnych.Specjalizacja: Postawa, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Wywieranie wpływu

Szkolenie składa się z następujących elementów:

Filmy

  • Asertywność sprzedawcy w praktyce – Mity i prawa asertywności
    10:29
  • Asertywność sprzedawcy w praktyce – Zachowania agresywne w sprzedaży
    06:49
  • Asertywność sprzedawcy w praktyce – Zachowania uległe w sprzedaży
    05:20
  • Asertywność sprzedawcy w praktyce – Zachowania asertywne w sprzedaży
    08:37
  • Asertywność sprzedawcy w praktyce – Asertywna odmowa
    12:14
  • Asertywność sprzedawcy w praktyce – Asertywna obrona przed manipulacjami
    08:59
  • Asertywność sprzedawcy w praktyce – Asertywne przyjmowanie krytyki
    09:11
  • Asertywność sprzedawcy w praktyce – Asertywne wyrażanie emocji
    07:59
  • Asertywność sprzedawcy w praktyce – Techniki wspierające asertywność
    07:38

Artykuły

  • Asertywność, czyli jak budować siebie do partnerskiej sprzedaży
    04:29
  • Asertywność, a manipulacje – jak się obronić przed zagrywkami klientów?
    03:03

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia

Zaufali nam między innymi:

Chcesz dowiedzieć się, jak SalesOn pomoże Twojemu działowi sprzedaży?

Wypełnij formularz:

    Rozpocznij naukę!

    Jeżeli nie masz konta w SalesOn:
    lub jeśli masz już konto:

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.