SZKOLENIE ONLINE Obrona ceny w procesie sprzedażowym

Grzegorz Jeżowski
Trener sprzedaży, coach, assesor
Obejrzyj fragmeny szkolenia

Obrona ceny w procesie sprzedażowym

Jesteś sprzedawcą i pracujesz w terenie ze swoimi klientami? Może zdarza ci się zapraszać na spotkania handlowe swoich potencjalnych klientów do swojej firmy? Jesteś odpowiedzialny za to, aby poprowadzić prezentację handlową dla szerszego grona decydentów? To szkolenie jest dla Ciebie! Jeśli mierzysz się z tym, że Twoi odbiorcy uzależniają decyzję o współpracy od tego, co przekażesz im podczas prezentacji swojej firmy i produktów tym bardziej powinnaś/ powinieneś to szkolenie ukończyć, bo dzięki niemu będziesz mógł skutecznie przygotować się do takiego zadania i co ważniejsze poprowadzić je zgodnie z celem, jaki sobie wyznaczysz. W czasie tego szkolenia będziesz mógł poszerzyć swoje umiejętności z zakresu zarządzania procesem decyzyjnym swoich odbiorców. To szkolenie pomoże Ci zwiększyć swoją skuteczność kierowania uwagą decydentów oraz dostarczy narzędzi niezbędnych do efektywnej perswazji i przekonywania. Zrozumiesz, dlaczego właściwe prowadzenie prezentacji dla decydentów przekłada się na to, w jaki sposób postrzegają oni twoją firmę i produkty, a otaczanie wpływa znacząco na decyzję o współpracy. Twoja skuteczność może zwiększyć się dzięki praktycznym przykładom i wskazówkom zawartym w szkoleniu. Nauczysz się co zrobić oraz czego unikać, aby zwiększyć skuteczność prowadzonych prezentacji dla szerszego grona.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • jakich błędów unikać podczas prowadzenia prezentacji handlowych
  • czym jest dobrze określony cel prezentacji
  • jak umiejętnie przygotować się do poprowadzenia prezentacji
  • jak właściwe rozpocząć prezentację dla grona decydentów
  • zobaczysz co się stanie, kiedy uruchomisz pytania angażujące decydentów w prezentację
  • jak właściwie reagować na pytania
  • jak prezentować korzyści i argumentować
  • jak wykorzystać narzędzia perswazji
  • jak przekonywać, aby odbiorcy mieli poczucie, że rozwiązania, które prezentujesz są dla nich
  • co zrobić, żeby budować dynamiczną i angażującą prezentację handlową
  • jakie są najważniejsze dobre praktyki w prowadzeniu prezentacji w szerszym gronie decydentów
  • na czym polega właściwe wykorzystanie mowy ciała
  • zobaczysz, w jaki sposób zakończyć prezentację
  • kiedy i jakie działania podjąć, aby skutecznie wpływać na decyzje odbiorców
  • jakie znaczenie mają technikalia, które towarzyszą prezentacji dla grona decydentów

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Sprzedawców i handlowców, którzy wykorzystują w swojej codziennej pracy prezentacje handlowe dla szerszego grona odbiorców.
  • Liderów projektów handlowych i Kierowników, którzy wspierają proces sprzedaży poprzez prezentację w gronie decydentów.
  • Wszystkich, którzy na pierwszym etapie pozyskania klienta spotykają się z wyzwaniem poprowadzenia prezentacji swoich rozwiązań, a odbiorcy to grupa osób podejmujących decyzję o dalszej współpracy.
Grzegorz Jeżowski
Trener sprzedaży, coach, assesor
14 letnie doświadczenie pracy z ludźmi na stanowisku handlowym, kierowniczym, konsultacyjnym oraz trenerskim w organizacjach takich jak: Work Service/Telekomunikacja. Swoją przygodę sprzedażową rozpoczął już na studiach jako doradca klienta i już po paru miesiącach został kierownikiem a następnie w niedługim czasie zarządzał grupą kierowników. Po czym tworzył i zarządzał firmą rekrutacyjną oraz otwierał nowe oddziały. Ponad 8 lat na rynku szkoleniowo-doradczym jako trener sprzedaży w korporacjach międzynarodowych (Avon/UPC/Media Markt & Saturn). Specjalizuje się w standaryzacji sił sprzedaży i zarządzania oraz w coachingu sprzedażowym. Wdraża i monitoruję standardy pracy w sprzedaży bezpośredniej i wypracowuję zachowania zgodne z oczekiwaniem firmy. Zrealizował do tej pory 420 dni szkoleniowych oraz 900 dni konsultingowo-coachingowych dla różnych firm. Specjalizacja: Zarządzanie Zespołem, Komunikacja Menedżerska, Techniki sprzedaży.

Online training includes

Videos
Obrona ceny w procesie sprzedażowym – Obrona ceny podczas badania potrzeb 07:52
Obrona ceny w procesie sprzedażowym – Jak prezentować podczas obrony ceny 06:54
Obrona ceny w procesie sprzedażowym – Błędy podczas obrony ceny 06:09
Obrona ceny w procesie sprzedażowym – Model akceptacji cenowej 06:47
Obrona ceny w procesie sprzedażowym – Techniki obrony ceny 05:51
Obrona ceny w procesie sprzedażowym – Konkurencja ma taniej 06:57
Obrona ceny w procesie sprzedażowym – Obrona ceny podczas finalizacji 06:04
Artykuły
Obrona ceny w procesie sprzedażowym 03:10

Get an Online Training Completion Certificate

Certyfikat Obrona ceny w procesie sprzedażowym
Obejrzyj fragmeny szkolenia

Pozostałe szkolenia