SZKOLENIE ONLINE Negocjacje w sprzedaży – zasady i techniki
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
Negocjacje w sprzedaży – zasady i techniki
Jeżeli zdarza Ci się, że twoi klienci „cisną” cię na rabat i próbują negocjować cenę – to szkolenie jest dla Ciebie! Teraz to TY myślisz o zakupie (np. tego szkolenia), a ja chcę je sprzedać, więc co ja bym zrobił, gdybyś zadał pytanie „czy warto za to szkolenie tyle zapłacić?” …. Gdybym miał z Tobą negocjować cenę tego szkolenia, to zapewne odpowiedziałbym, że szkolenie nie jest warte tej ceny …. jest warte o wiele, wiele, wiele więcej … a dokładnie tyle, ile dzięki tej wiedzy, którą posiądziesz uda ci się zaoszczędzić pieniędzy podczas najbliższych negocjacji z klientem. Pomyśl, ile w każdym miesiącu oddajesz klientom (którzy z tobą negocjują) pieniędzy w rabatach. Co więcej, jestem przekonany, że jeżeli uda ci się chociaż raz, tylko raz, wykorzystać chociaż jedną z technik której cię nauczę, to szkolenie zwróci Ci się szybciej niż myślisz. Zwróć też uwagę, że technik negocjacyjnych w tym szkoleniu jest ponad 20. Dzięki temu po prostu opanujesz ponad 20 najważniejszych, najczęściej stosowanych technik negocjacji. Nie tylko będziesz je potrafił stosować ale i je rozpoznawać u twojego rozmówcy i się przed nimi bronić. Dzięki temu to szkolenie nie będzie Cię kosztowało, wręcz przeciwnie, będziesz dzięki niemu po prostu zarabiał i oszczędzał więcej pieniędzy.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- jaka jest różnica pomiędzy sprzedażą, a negocjacjami
- kiedy zacząć negocjacje – a kiedy nawet ich nie rozpoczynać
- jak przygotować się do negocjacji
- dlaczego nie zgadzać się na pierwszą propozycję cenową klienta
- jakie techniki klient może stosować i jak Ty, jako sprzedawca masz na nie zareagować aby negocjacje przebiegły również i po twojej myśli
- jak umiejscowić negocjacje w procesie sprzedaży
- jaką technikę stosują negocjatorzy – zarówno klienci jak i sprzedawcy, gdy nie znają maksymalnych i minimalnych możliwości strony przeciwnej
- czym są negocjacje sprzedażowe 1 na 1
- czy negocjacje spowodują, że klient w ogóle lub bardziej zainteresuje się Twoją ofertą i dostrzeże płynące z niej dla niego korzyści
- kiedy nie ma sensu negocjować
- jaką technikę wykorzystują klienci do rozpoznania granic możliwych ustępstw sprzedawcy
- jak znaleźć wspólne stanowisko akceptowalne przez każdą ze stron
- czy negocjacje sprzedają
- jak w przygotowaniach do negocjacji wykorzystać model MFP, WAP i BATNA
- co zrobić, gdy twój klient podczas negocjacji cenowych deklaruje ograniczony budżet na zakup twojego produktu lub usługi
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
- Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoje jak i swoich handlowców w zakresie prowadzenia negocjacji handlowych
- Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak prowadzić negocjacje handlowe
Online training includes
Get an Online Training Completion Certificate
