SZKOLENIE ONLINE Negocjacje w sprzedaży – zasady i techniki

Przemysław Mik
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
Obejrzyj fragment szkolenia

Negocjacje w sprzedaży – zasady i techniki

Jeżeli zdarza Ci się, że twoi klienci „cisną” cię na rabat i próbują negocjować cenę – to szkolenie jest dla Ciebie! Teraz to TY myślisz o zakupie (np. tego szkolenia), a ja chcę je sprzedać, więc co ja bym zrobił, gdybyś zadał pytanie „czy warto za to szkolenie tyle zapłacić?” …. Gdybym miał z Tobą negocjować cenę tego szkolenia, to zapewne odpowiedziałbym, że szkolenie nie jest warte tej ceny …. jest warte o wiele, wiele, wiele więcej … a dokładnie tyle, ile dzięki tej wiedzy, którą posiądziesz uda ci się zaoszczędzić pieniędzy podczas najbliższych negocjacji z klientem. Pomyśl, ile w każdym miesiącu oddajesz klientom (którzy z tobą negocjują) pieniędzy w rabatach. Co więcej, jestem przekonany, że jeżeli uda ci się chociaż raz, tylko raz, wykorzystać chociaż jedną z technik której cię nauczę, to szkolenie zwróci Ci się szybciej niż myślisz. Zwróć też uwagę, że technik negocjacyjnych w tym szkoleniu jest ponad 20. Dzięki temu po prostu opanujesz ponad 20 najważniejszych, najczęściej stosowanych technik negocjacji. Nie tylko będziesz je potrafił stosować ale i je rozpoznawać u twojego rozmówcy i się przed nimi bronić. Dzięki temu to szkolenie nie będzie Cię kosztowało, wręcz przeciwnie, będziesz dzięki niemu po prostu zarabiał i oszczędzał więcej pieniędzy.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • jaka jest różnica pomiędzy sprzedażą, a negocjacjami
  • kiedy zacząć negocjacje – a kiedy nawet ich nie rozpoczynać
  • jak przygotować się do negocjacji
  • dlaczego nie zgadzać się na pierwszą propozycję cenową klienta
  • jakie techniki klient może stosować i jak Ty, jako sprzedawca masz na nie zareagować aby negocjacje przebiegły również i po twojej myśli
  • jak umiejscowić negocjacje w procesie sprzedaży
  • jaką technikę stosują negocjatorzy – zarówno klienci jak i sprzedawcy, gdy nie znają maksymalnych i minimalnych możliwości strony przeciwnej
  • czym są negocjacje sprzedażowe 1 na 1
  • czy negocjacje spowodują, że klient w ogóle lub bardziej zainteresuje się Twoją ofertą i dostrzeże płynące z niej dla niego korzyści
  • kiedy nie ma sensu negocjować
  • jaką technikę wykorzystują klienci do rozpoznania granic możliwych ustępstw sprzedawcy
  • jak znaleźć wspólne stanowisko akceptowalne przez każdą ze stron
  • czy negocjacje sprzedają
  • jak w przygotowaniach do negocjacji wykorzystać model MFP, WAP i BATNA
  • co zrobić, gdy twój klient podczas negocjacji cenowych deklaruje ograniczony budżet na zakup twojego produktu lub usługi

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoje jak i swoich handlowców w zakresie prowadzenia negocjacji handlowych
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak prowadzić negocjacje handlowe
Przemysław Mik
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
Ponad 20 lat w sprzedaży. Karierę rozpoczynał w 1997 roku w Górnośląskim Towarzystwie Prasowym (wydawca dziennika „Trybuna Śląska”) gdzie jako specjalista ds. sprzedaży sprzedawał powierzchnie reklamowe oraz współtworzył komórkę sprzedaży reklamy wewnętrznej PAR (Prasowa Agencja Reklamowa). Następnie, od roku 2000 jako Menedżer Sprzedaży współtworzył dział sprzedaży w Instytucie Zarządzania. W roku 2003 był związany z firmą Take It – Doradztwo Personalne gdzie pełnił funkcję Dyrektora Handlowego. Od roku 2004 (do dzisiaj) Prezes Zarządu McHayes&StewardGroup Sp. z o.o. Twórca Szkoły Zarządzania Sprzedażą, odpowiedzialny m.in. za wyniki podległego zespołu sprzedaży. W ramach działań szkoleniowych, koncentruje się na aspektach postawy, umiejętności sprzedażowych, negocjacjach oraz sprzedaży przez telefon. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Wprowadzenie 03:45
Negocjacje to nie sprzedaż 05:25
Kiedy warto rozpocząć negocjacje 07:10
Przygotuj się do negocjacji 10:42
Nie zgadzaj się na pierwszą ofertę cenową 06:36
Po negocjacjach pogratuluj drugiej stronie 02:32
Technika negocjacji: Pusty portfel 04:28
Technika negocjacji: Spotkajmy się w połowie 04:32
Technika negocjacji: Próbny balon 04:08
Technika negocjacji: Optyk z Brooklyn’u, czyli eskalacja żądań 06:02
Technika negocjacji: Wyższa instancja 04:43
Technika negocjacji: Nagroda w raju 07:16
Technika negocjacji: Kosmiczna oferta 09:14
Technika negocjacji: Nieświeża ryba 06:44
Technika negocjacji: Malejąca wartość przysług 07:26
Technika negocjacji: Groźba zerwania negocjacji 04:17
Technika negocjacji: Presja czasu 07:52
Technika negocjacji: Atak personalny 05:02
Technika negocjacji: Presja nieprzewidywalności 04:18
Technika negocjacji: Kontrolowany przeciek 02:28
Artykuły
Technika negocjacji: spotkajmy się w połowie drogi 03:34
Technika negocjacji: pusty portfel 03:54
Technika negocjacji: próbny balon 03:27
Technika negocjacji: optyk z Brooklynu (eskalacja żądań) 04:57
Technika negocjacji: wyższa instancja 04:28
Technika negocjacji: nagroda w raju 06:00
Technika negocjacji: kosmiczna oferta 06:50
Technika negocjacji: nieświeża ryba 06:20
Technika negocjacji: malejąca wartość usług 05:21
Technika negocjacji: groźba zerwania negocjacji 04:42
Technika negocjacji: presja czasu 07:22
Technika negocjacji: atak personalny 04:31
Technika negocjacji: presja nieprzewidywalności 03:59
Technika negocjacji: kontrolowany przeciek 02:09
Audiobooki
Zasady negocjacji – cz.1 17:28
Zasady negocjacji – cz.2 24:29

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Negocjacje w sprzedaży – zasady i techniki
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.