SZKOLENIE ONLINE Język korzyści – co mówić, aby sprzedawać

Przemysław Mik
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
Obejrzyj fragment szkolenia

Język korzyści – co mówić, aby sprzedawać

Zdarza Ci się, że prezentujesz ofertę, a Klient nie wyraża zainteresowania tym co oferujesz? Myślisz wtedy „przecież mam świetny produkt, w dobrej cenie, czego on nie rozumie?”. Tu nie chodzi o to, czego Klient nie rozumie, chodzi zapewne o to, że Ty nie wiesz, co Klient chce usłyszeć. Wielu sprzedawców popełnia błąd który powoduje, że „męczą” się ze sprzedażą – nie potrafią w kilku zdaniach przekazać co klient zyska (jak zmieni się na pozytyw jego sytuacja ) dzięki temu, że wybierze właśnie twoją ofertę. Opanowanie umiejętności operowania językiem korzyści, bardzo szybko spowoduje, że twoja oferta będzie dla klienta o wiele bardziej interesująca. Gwarantuję Ci, że wydając na te szkolenie kilkaset złotych i stosując zasady w nim zawarte, zauważysz już podczas kilku najbliższych spotkań z Klientami, zmianę ich nastawienia do twojej oferty, dzięki czemu będziesz po prostu szybciej i więcej zarabiał. Inwestycja zwróci Ci się z nawiązką, za co podziękujesz sam sobie później.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • jak odpowiadać na pytanie: „Jaka jest korzyść posiadania twojego produktu?”
  • jak przekładać istotne dla nabywcy wybrane cechy twojego produktu lub usługi na jego potencjalne korzyści
  • jak przekonać rozmówcę, że Twój produkt lub Twoja usługa spełnią jego konkretną potrzebę lepiej niż cokolwiek innego, co jest dostępne na rynku w danym czasie i za daną cenę
  • co to jest cecha produktu
  • co to jest zaleta produktu
  • czy cechy i zalety sprzedają produkty
  • czy w modelu C-Z-K mówimy o potrzebach klienta
  • jak w procesie dopasowania cech, zalet i korzyści produktu do rozpoznanych uprzednio potrzeb klienta wykorzystać narzędzie implikowany skutek

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoją, jak i swoich handlowców w zakresie języka korzyści w sprzedaży
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak posługiwać się językiem korzyści w sprzedaży
Przemysław Mik
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
Ponad 20 lat w sprzedaży. Karierę rozpoczynał w 1997 roku w Górnośląskim Towarzystwie Prasowym (wydawca dziennika „Trybuna Śląska”) gdzie jako specjalista ds. sprzedaży sprzedawał powierzchnie reklamowe oraz współtworzył komórkę sprzedaży reklamy wewnętrznej PAR (Prasowa Agencja Reklamowa). Następnie, od roku 2000 jako Menedżer Sprzedaży współtworzył dział sprzedaży w Instytucie Zarządzania. W roku 2003 był związany z firmą Take It – Doradztwo Personalne gdzie pełnił funkcję Dyrektora Handlowego. Od roku 2004 (do dzisiaj) Prezes Zarządu McHayes&StewardGroup Sp. z o.o. Twórca Szkoły Zarządzania Sprzedażą, odpowiedzialny m.in. za wyniki podległego zespołu sprzedaży. W ramach działań szkoleniowych, koncentruje się na aspektach postawy, umiejętności sprzedażowych, negocjacjach oraz sprzedaży przez telefon. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

Online training includes

Videos
Wprowadzenie 03:42
3 kluczowe pojęcia 06:59
Cechy i korzyści produktu 04:26
Cechy i korzyści usługi 05:53
Język korzyści a język cech 04:39
Generator korzyści 04:40
Artykuły
4 kluczowe pojęcia w języku korzyści 04:35
Jak wykorzystać modele C-Z-K i P-C-K w prezentowaniu korzyści 02:57
Wykorzystanie modelu P-A-C-Z-K-A w prezentowaniu korzyści w sprzedaży 03:27
Audiobooks
Język korzyści w sprzedaży 17:37

Get an Online Training Completion Certificate

Certyfikat Język korzyści – co mówić, aby sprzedawać
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia