SZKOLENIE ONLINE Farmer czy hunter, jakim handlowcem jesteś?

Grzegorz Barszcz
Strateg marketingu i sprzedaży
OBEJRZYJ FRAGMENT SZKOLENIA

Farmer i hunter te dwa pojęcia bardzo często są wymieniane podczas rozmów o współczesnej sprzedaży. Co właściwie znaczą te pojęcia? Jak sprawdzić, czy jesteś farmerem czy hunterem? Jaka jest rola tych postaw w sprzedaży? Jeśli nurtują cię te pytania, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie. Świadomość która postawa jest dominująca farmera, czy huntera może mieć ogromny wpływ na sukces w sprzedaży. Na tym szkoleniu będziesz mógł odkryć kim jesteś. Dowiesz się skąd wywodzi się podział farmer/hunter. Jakie płyną z tego szansę a z jakimi zagrożeniami musisz się liczyć. W jaki sposób w jednej organizacji mogą ze sobą egzystować farmerzy i hunterzy. Jak maksymalizować efektywność sprzedażową dla każdej z postaw oraz jak wykorzystać ten podział do podnoszenia wyników sprzedażowych organizacji. Dowiesz się również jakie mity towarzyszą farmerom i hunterom oraz jaka przyszłość ich czeka. Odpowiemy na pytanie jak zadbać o swój rozwój tak, aby maksymalnie wykorzystać swoją postawę do podnoszenia wyników sprzedażowych.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • jaka jest geneza tego podziału
  • jak rozpoznać swoją postawę, czy jesteś farmerem czy hunterem
  • jak wykorzystać obie postawy do maksymalizowania sprzedaży
  • jak rozwijać swoją postawę.

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Sprzedawców o różnym stażu pracy (zarówno początkujących jak i dla osób, które mają duże doświadczenie w sprzedaży)
  • Przedstawicieli handlowych z różnych branż, z ogólnorozumianej sprzedaży
  • Managerów sprzedaży, którym zależy na tym, żeby dbać o motywację własną jak i swoich podwładnych

Grzegorz Barszcz
Strateg marketingu i sprzedaży
Grzegorz Barszcz Przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute. W swojej dwudziestoletniej karierze pracował w obszarze marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych. Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszej metody OKR. Strateg marketingu i sprzedaży. Praktyk biznesu. Finalista Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Specjalizuje się̨ w budowaniu i wdrażaniu: strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Doświadczony negocjator, który przez 20 lat swojej pracy zawodowej negocjował szerokie spektrum umów od sieci detalicznych po międzynarodowe kontrakty z globalnymi koncernami. Zrealizował kilkanaście projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych.

Online training includes

Videos
Farmer czy hunter, jakim handlowcem jesteś? - Geneza podziału cz. 1 6:38
Farmer czy hunter, jakim handlowcem jesteś? - Różnice cz. II 5:17
Farmer czy hunter, jakim handlowcem jesteś? - Koniec czasów hunterów cz. III 4:55
Farmer czy hunter, jakim handlowcem jesteś? - Współczesna sprzedaż cz. IV 7:44
Farmer czy hunter, jakim handlowcem jesteś? - Kim jestem? cz. V 5:33
Farmer czy hunter, jakim handlowcem jesteś? - Jak można to wykorzystać? cz. VI 5:48
Farmer czy hunter, jakim handlowcem jesteś? - Kto wymyślił podział? cz. I 2:26
Farmer czy hunter, jakim handlowcem jesteś? - Typy sprzedaży. cz. II 3:53
Farmer czy hunter, jakim handlowcem jesteś? - We współczesnej sprzedaży. cz. III 2:55
Farmer czy hunter, jakim handlowcem jesteś? - Jak tę wiedzę wykorzystać? cz. IV 2:25
Farmer czy hunter, jakim handlowcem jesteś? - Dodatek 1:30

Get an Online Training Completion Certificate

Certyfikat Farmer czy hunter, jakim handlowcem jesteś?
OBEJRZYJ FRAGMENT SZKOLENIA

Pozostałe szkolenia