SZKOLENIE ONLINE Co zrobić, gdy Klient mówi „Konkurencja ma taniej”

Szymon Lach
Trener sprzedaży / Sales Leaders
Obejrzyj fragment szkolenia

Co zrobić, gdy Klient mówi „Konkurencja ma taniej”

Zdanie „konkurencja ma taniej” należy do jednego z grona tych najbardziej „lubianych” przez sprzedawców. Wielu sprzedawców je słyszy, niewielu jednocześnie wie, jak dobrze sobie z nim poradzić. Co takiego jest w tym zdaniu, że jest tak nielubiane przez sprzedawców? Przede wszystkim to, że w wielu przypadkach oznacza teoretycznie poważne zagrożenie sprzedaży i tym samym realizacji planu sprzedaży. Dlatego w tym szkoleniu oprócz metod i narzędzi pomagających Ci poradzić sobie z tą sytuacją dowiesz się również, jak uodpornić się na tę grę klientów i być silniejszym w momencie, gdy pada to magiczne zdanie. Poznasz sprawdzone w praktyce metody zabezpieczenia siebie i swojej sprzedaży przed tą sytuacją. Na koniec sam uznasz, które z tych metod, sposobów pracy i myślenia o sprzedaży są najbardziej spójne z Tobą i pomogą Tobie w Twojej pracy i osiąganiu celów, które chcesz realizować.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • Kiedy faktycznie zaczyna się gra w „konkurencja ma taniej”
  • Co sprawia, że klienci wybierają „ceną”
  • Jak zabezpieczyć się przed grą „konkurencja ma taniej”
  • Jakie pytanie warto zadać gdy pada magiczne „konkurencja ma taniej”
  • Jakie są poziomy i zasady negocjacji
  • Poznasz przykłady konkretnych odpowiedzi na to zastrzeżenie klienta

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Początkujących handlowców, którzy borykają się z koniecznością „obrony ceny”
  • Handlowców z średnim lub dłuższym stażem, dla których „obrona ceny” dalej jest wyzwaniem
  • Managerów zespołów sprzedażowych, którzy chcą wzmocnić umiejętności swoich handlowców
Szymon Lach
Trener sprzedaży / Sales Leaders
Od 15 lat jest aktywnym sprzedawcą. Cały czas sam sprzedaje swoje usługi, co oznacza, że często mierzy się z typowymi, codziennymi wyzwaniami sprzedażowymi takimi jak dobre zbadanie potrzeb klienta, zaprezentowanie rozwiązania czy też praca z różnego rodzaju obiekcjami. Do tego właściciel dwóch przedsiębiorstw, autor podcastu „Dobra sprzedaż”, którego co tydzień słucha ponad 1.000 sprzedawców najróżniejszych branż. W swojej dotychczasowej karierze pracował jako sprzedawca, dyrektor sprzedaży kilku start-upów, rekruter sił sprzedażowych, konsultant procesów sprzedażowych. Współpracował z firmami takimi jak Garcarek (jeden z najlepszych dealerów marki Mercedes-Benz), Słuchmed (największa w Polsce sieć gabinetów protetyki słuchu), Janmar Centrum (jeden z czołowych producentów opakowań z tektury falistej), PZU Zdrowie, mFinanse, Alior Bank, Brian Tracy International, Farmacol i wieloma innymi.

Online training includes

Videos
Kiedy zaczyna się rozmowa o cenie 07:57
Gra w grę “konkurencja ma taniej” 04:02
Jak uniewrażliwić się na „wojny cenowe” 07:14
Najczęstsze błędy handlowców 09:26
Jak uniknąć pułapki “konkurencja ma taniej” 10:29
Negocjacje – reguły 07:58
Artykuły
Konkurencja ma taniej cz. I 03:34
Konkurencja ma taniej cz. II 03:28

Get an Online Training Completion Certificate

Certyfikat Co zrobić, gdy Klient mówi „Konkurencja ma taniej”
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia