SZKOLENIE ONLINE Co zrobić, gdy Klient mówi „Konkurencja ma taniej”

Szymon Lach
Trener sprzedaży / Sales Leaders
Obejrzyj fragment szkolenia

Co zrobić, gdy Klient mówi „Konkurencja ma taniej”

Zdanie „konkurencja ma taniej” należy do jednego z grona tych najbardziej „lubianych” przez sprzedawców. Wielu sprzedawców je słyszy, niewielu jednocześnie wie, jak dobrze sobie z nim poradzić. Co takiego jest w tym zdaniu, że jest tak nielubiane przez sprzedawców? Przede wszystkim to, że w wielu przypadkach oznacza teoretycznie poważne zagrożenie sprzedaży i tym samym realizacji planu sprzedaży. Dlatego w tym szkoleniu oprócz metod i narzędzi pomagających Ci poradzić sobie z tą sytuacją dowiesz się również, jak uodpornić się na tę grę klientów i być silniejszym w momencie, gdy pada to magiczne zdanie. Poznasz sprawdzone w praktyce metody zabezpieczenia siebie i swojej sprzedaży przed tą sytuacją. Na koniec sam uznasz, które z tych metod, sposobów pracy i myślenia o sprzedaży są najbardziej spójne z Tobą i pomogą Tobie w Twojej pracy i osiąganiu celów, które chcesz realizować.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • Kiedy faktycznie zaczyna się gra w „konkurencja ma taniej”
  • Co sprawia, że klienci wybierają „ceną”
  • Jak zabezpieczyć się przed grą „konkurencja ma taniej”
  • Jakie pytanie warto zadać gdy pada magiczne „konkurencja ma taniej”
  • Jakie są poziomy i zasady negocjacji
  • Poznasz przykłady konkretnych odpowiedzi na to zastrzeżenie klienta

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Początkujących handlowców, którzy borykają się z koniecznością „obrony ceny”
  • Handlowców z średnim lub dłuższym stażem, dla których „obrona ceny” dalej jest wyzwaniem
  • Managerów zespołów sprzedażowych, którzy chcą wzmocnić umiejętności swoich handlowców
Szymon Lach
Trener sprzedaży / Sales Leaders
Od 15 lat jest aktywnym sprzedawcą. Cały czas sam sprzedaje swoje usługi, co oznacza, że często mierzy się z typowymi, codziennymi wyzwaniami sprzedażowymi takimi jak dobre zbadanie potrzeb klienta, zaprezentowanie rozwiązania czy też praca z różnego rodzaju obiekcjami. Do tego właściciel dwóch przedsiębiorstw, autor podcastu „Dobra sprzedaż”, którego co tydzień słucha ponad 1.000 sprzedawców najróżniejszych branż. W swojej dotychczasowej karierze pracował jako sprzedawca, dyrektor sprzedaży kilku start-upów, rekruter sił sprzedażowych, konsultant procesów sprzedażowych. Współpracował z firmami takimi jak Garcarek (jeden z najlepszych dealerów marki Mercedes-Benz), Słuchmed (największa w Polsce sieć gabinetów protetyki słuchu), Janmar Centrum (jeden z czołowych producentów opakowań z tektury falistej), PZU Zdrowie, mFinanse, Alior Bank, Brian Tracy International, Farmacol i wieloma innymi.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Kiedy zaczyna się rozmowa o cenie 07:57
Gra w grę “konkurencja ma taniej” 04:02
Jak uniewrażliwić się na „wojny cenowe” 07:14
Najczęstsze błędy handlowców 09:26
Jak uniknąć pułapki “konkurencja ma taniej” 10:29
Negocjacje – reguły 07:58
Artykuły
Konkurencja ma taniej cz. I 03:34
Konkurencja ma taniej cz. II 03:28

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Co zrobić, gdy Klient mówi „Konkurencja ma taniej”
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.