SZKOLENIE ONLINE Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym

Szymon Lach
Trener sprzedaży / Sales Leaders
Obejrzyj fragment szkolenia

Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym

Argumentacja to umiejętność bardzo pożądana przez wielu handlowców. Wielu sprzedawców uważa, że umiejętność budowania skutecznych argumentów to klucz do sukcesu. I wielu z nich ma rację. Z jednym małym wyjątkiem: nie chodzi o budowanie skutecznych argumentów, a o ich umiejętne poszukiwanie.

Realizując ten kurs upewnisz się, że istnieje jedno najlepsze źródło najskuteczniejszych argumentów zakupowych. Jest nim Twój klient. On doskonale wie, co powinien usłyszeć (czyli co powinien powiedzieć mu sprzedawca), żeby z pełnym przekonaniem podjął decyzję zakupową. W tym kursie dowiesz się, jak dobrze poszukiwać tych najlepszych argumentów.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • W jaki sposób poszukiwać argumentów sprzedażowych/zakupowych u klienta
  • Czym są pytania weryfikacyjne
  • Czym jest zaleta
  • Co sprawia, że większość sprzedawców operuje wyłącznie zaletami (nie korzyściami)
  • Kiedy zaleta staje się korzyścią
  • Jakie są wzmacniacze językowe, które znacząco usprawniają wzmacniają z klientem

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Sprzedawców o różnym stażu pracy (zarówno początkujących jak i dla osób, które mają duże doświadczenie w sprzedaży)
  • Przedstawicieli handlowych
  • Managerów sprzedaży, którym zależy na tym, żeby z sukcesem kształtować umiejętność argumentacji u swoich pracowników
Szymon Lach
Trener sprzedaży / Sales Leaders
Od 15 lat jest aktywnym sprzedawcą. Cały czas sam sprzedaje swoje usługi, co oznacza, że często mierzy się z typowymi, codziennymi wyzwaniami sprzedażowymi takimi jak dobre zbadanie potrzeb klienta, zaprezentowanie rozwiązania czy też praca z różnego rodzaju obiekcjami. Do tego właściciel dwóch przedsiębiorstw, autor podcastu „Dobra sprzedaż”, którego co tydzień słucha ponad 1.000 sprzedawców najróżniejszych branż. W swojej dotychczasowej karierze pracował jako sprzedawca, dyrektor sprzedaży kilku start-upów, rekruter sił sprzedażowych, konsultant procesów sprzedażowych. Współpracował z firmami takimi jak Garcarek (jeden z najlepszych dealerów marki Mercedes-Benz), Słuchmed (największa w Polsce sieć gabinetów protetyki słuchu), Janmar Centrum (jeden z czołowych producentów opakowań z tektury falistej), PZU Zdrowie, mFinanse, Alior Bank, Brian Tracy International, Farmacol i wieloma innymi.

Online training includes

Videos
Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym – Czynniki sprzedaży cz. I 09:31
Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym – Tabela zalet cz. II 06:09
Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym – Zaleta cz. III 02:56
Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym – Korzyść cz. IV 05:10
Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym – Komunikat “Ja” i “Ty” cz. V 06:56
Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym – Wzmacniacze cz. VI 08:42
Artykuły
Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym cz. I 02:23
Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym – cz. II 01:32

Get an Online Training Completion Certificate

Certyfikat Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia