SZKOLENIE ONLINE Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym

Szymon Lach
Trener sprzedaży / Sales Leaders
Obejrzyj fragment szkolenia

Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym

Argumentacja to umiejętność bardzo pożądana przez wielu handlowców. Wielu sprzedawców uważa, że umiejętność budowania skutecznych argumentów to klucz do sukcesu. I wielu z nich ma rację. Z jednym małym wyjątkiem: nie chodzi o budowanie skutecznych argumentów, a o ich umiejętne poszukiwanie.

Realizując ten kurs upewnisz się, że istnieje jedno najlepsze źródło najskuteczniejszych argumentów zakupowych. Jest nim Twój klient. On doskonale wie, co powinien usłyszeć (czyli co powinien powiedzieć mu sprzedawca), żeby z pełnym przekonaniem podjął decyzję zakupową. W tym kursie dowiesz się, jak dobrze poszukiwać tych najlepszych argumentów.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • W jaki sposób poszukiwać argumentów sprzedażowych/zakupowych u klienta
  • Czym są pytania weryfikacyjne
  • Czym jest zaleta
  • Co sprawia, że większość sprzedawców operuje wyłącznie zaletami (nie korzyściami)
  • Kiedy zaleta staje się korzyścią
  • Jakie są wzmacniacze językowe, które znacząco usprawniają wzmacniają z klientem

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Sprzedawców o różnym stażu pracy (zarówno początkujących jak i dla osób, które mają duże doświadczenie w sprzedaży)
  • Przedstawicieli handlowych
  • Managerów sprzedaży, którym zależy na tym, żeby z sukcesem kształtować umiejętność argumentacji u swoich pracowników
Szymon Lach
Trener sprzedaży / Sales Leaders
Od 15 lat jest aktywnym sprzedawcą. Cały czas sam sprzedaje swoje usługi, co oznacza, że często mierzy się z typowymi, codziennymi wyzwaniami sprzedażowymi takimi jak dobre zbadanie potrzeb klienta, zaprezentowanie rozwiązania czy też praca z różnego rodzaju obiekcjami. Do tego właściciel dwóch przedsiębiorstw, autor podcastu „Dobra sprzedaż”, którego co tydzień słucha ponad 1.000 sprzedawców najróżniejszych branż. W swojej dotychczasowej karierze pracował jako sprzedawca, dyrektor sprzedaży kilku start-upów, rekruter sił sprzedażowych, konsultant procesów sprzedażowych. Współpracował z firmami takimi jak Garcarek (jeden z najlepszych dealerów marki Mercedes-Benz), Słuchmed (największa w Polsce sieć gabinetów protetyki słuchu), Janmar Centrum (jeden z czołowych producentów opakowań z tektury falistej), PZU Zdrowie, mFinanse, Alior Bank, Brian Tracy International, Farmacol i wieloma innymi.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym – Czynniki sprzedaży cz. I 09:31
Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym – Tabela zalet cz. II 06:09
Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym – Zaleta cz. III 02:56
Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym – Korzyść cz. IV 05:10
Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym – Komunikat “Ja” i “Ty” cz. V 06:56
Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym – Wzmacniacze cz. VI 08:42
Artykuły
Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym cz. I 02:23
Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym – cz. II 01:32

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.