SZKOLENIE ONLINE Aktywne słuchanie w sprzedaży

Krzysztof Barwiński
Praktyk sprzedaży, trener, coach
Obejrzyj fragment szkolenia

Aktywne słuchanie w sprzedaży

Dzięki temu szkoleniu będziesz wiedział, jakie zachowania są pomocne w umiejętnym słuchaniu, jakie są elementy aktywnego słuchania i jakie zachowania przeszkadzają w umiejętnym słuchaniu. Poznasz cztery cechy umiejętnego słuchania, czyli słuchanie aktywne, słuchanie empatyczne, słuchanie świadome i słuchanie otwarte. Dowiesz się, z czego wynikają różnice w interpretacji tej samej wypowiedzi przez sprzedawcę i klienta oraz co odróżnienia słuchanie od słyszenia.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • jak umiejętnie wykorzystać w rozmowie handlowej takie elementy aktywnego słuchania jak parafraza i klaryfikacja
  • jak zachować się w sytuacji, gdy klient mówi: „Trudno jest mi słuchać informacji o nowym produkcie, skoro od miesięcy ignorujecie nasze reklamacje”
  • dlaczego sprzedawcy formułują rady, zanim jeszcze poznają potrzebę klienta i jakie są konsekwencje takiego zachowania
  • co zrobić, aby twój rozmówca nie doszedł do wniosku, że nie słuchasz go tak jakby oczekiwał
  • czy warto planować co powiesz w trakcie słuchania klienta
  • jak unikać wybiórczego słuchania i wychwytywania tego, co sprzedawcy wydaje się fałszywe, niezgodne lub zgodne z wizją handlowca

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności swoich handlowców w zakresie aktywnego słuchania w sprzedaży
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak aktywnie słuchać w procesie sprzedaży
Krzysztof Barwiński
Praktyk sprzedaży, trener, coach
14 lat doświadczenia jako sprzedawca w sektorze B2B. W tym czasie opanował do perfekcji umiejętność sprzedaży relacyjnej, dzięki czemu stał się jednym z najlepszych handlowców w regionie. Pracując jako kierownik Salonu Firmowego Orange, sprawdził i przetestował w praktyce zarówno techniki sprzedaży, jak też umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym. To praktyk, który do dnia dzisiejszego aktywnie zajmuje się sprzedażą. Specjalizuje się w warsztatach z zakresu technik sprzedaży, które oparte są na naturalnych elementach procesu podejmowania decyzji, oraz rozwoju umiejętności managerskich niezbędnych do tworzenia i prowadzenia efektywnych zespołów sprzedażowych. W swoich działaniach zorientowany na cele i efektywność. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził ponad 9000 godzin szkoleniowo – konsultacyjnych.

Online training includes

Videos
Wprowadzenie 02:40
Czym jest aktywne słuchanie 06:59
Parafraza 08:42
Klaryfikacja i podsumowanie 07:12
Pytania 08:55
Narzędzia niewerbalne 05:08
Dowartościowanie i odzwierciedlanie 06:30
Artykuły
Umiejętne słuchanie w sprzedaży 03:47
Elementy aktywnego słuchania, które pomagają w procesie sprzedaży 03:38
Jakie zachowania przeszkadzają w umiejętnym słuchaniu klientów 03:17
Audiobooks
Umiejętne słuchanie w sprzedaży 16:09

Get an Online Training Completion Certificate

Certyfikat Aktywne słuchanie w sprzedaży
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia