SZKOLENIE ONLINE Aktywne słuchanie w sprzedaży

Krzysztof Barwiński
Praktyk sprzedaży, trener, coach
Obejrzyj fragment szkolenia

Aktywne słuchanie w sprzedaży

Dzięki temu szkoleniu będziesz wiedział, jakie zachowania są pomocne w umiejętnym słuchaniu, jakie są elementy aktywnego słuchania i jakie zachowania przeszkadzają w umiejętnym słuchaniu. Poznasz cztery cechy umiejętnego słuchania, czyli słuchanie aktywne, słuchanie empatyczne, słuchanie świadome i słuchanie otwarte. Dowiesz się, z czego wynikają różnice w interpretacji tej samej wypowiedzi przez sprzedawcę i klienta oraz co odróżnienia słuchanie od słyszenia.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • jak umiejętnie wykorzystać w rozmowie handlowej takie elementy aktywnego słuchania jak parafraza i klaryfikacja
  • jak zachować się w sytuacji, gdy klient mówi: „Trudno jest mi słuchać informacji o nowym produkcie, skoro od miesięcy ignorujecie nasze reklamacje”
  • dlaczego sprzedawcy formułują rady, zanim jeszcze poznają potrzebę klienta i jakie są konsekwencje takiego zachowania
  • co zrobić, aby twój rozmówca nie doszedł do wniosku, że nie słuchasz go tak jakby oczekiwał
  • czy warto planować co powiesz w trakcie słuchania klienta
  • jak unikać wybiórczego słuchania i wychwytywania tego, co sprzedawcy wydaje się fałszywe, niezgodne lub zgodne z wizją handlowca

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności swoich handlowców w zakresie aktywnego słuchania w sprzedaży
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak aktywnie słuchać w procesie sprzedaży
Krzysztof Barwiński
Praktyk sprzedaży, trener, coach
14 lat doświadczenia jako sprzedawca w sektorze B2B. W tym czasie opanował do perfekcji umiejętność sprzedaży relacyjnej, dzięki czemu stał się jednym z najlepszych handlowców w regionie. Pracując jako kierownik Salonu Firmowego Orange, sprawdził i przetestował w praktyce zarówno techniki sprzedaży, jak też umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym. To praktyk, który do dnia dzisiejszego aktywnie zajmuje się sprzedażą. Specjalizuje się w warsztatach z zakresu technik sprzedaży, które oparte są na naturalnych elementach procesu podejmowania decyzji, oraz rozwoju umiejętności managerskich niezbędnych do tworzenia i prowadzenia efektywnych zespołów sprzedażowych. W swoich działaniach zorientowany na cele i efektywność. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził ponad 9000 godzin szkoleniowo – konsultacyjnych.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Wprowadzenie 02:40
Czym jest aktywne słuchanie 06:59
Parafraza 08:42
Klaryfikacja i podsumowanie 07:12
Pytania 08:55
Narzędzia niewerbalne 05:08
Dowartościowanie i odzwierciedlanie 06:30
Artykuły
Umiejętne słuchanie w sprzedaży 03:47
Elementy aktywnego słuchania, które pomagają w procesie sprzedaży 03:38
Jakie zachowania przeszkadzają w umiejętnym słuchaniu klientów 03:17
Audiobooki
Umiejętne słuchanie w sprzedaży 16:09

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Aktywne słuchanie w sprzedaży
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.