SZKOLENIE ONLINE Aktywne słuchanie w sprzedaży
Praktyk sprzedaży, trener, coach
Aktywne słuchanie w sprzedaży
Dzięki temu szkoleniu będziesz wiedział, jakie zachowania są pomocne w umiejętnym słuchaniu, jakie są elementy aktywnego słuchania i jakie zachowania przeszkadzają w umiejętnym słuchaniu. Poznasz cztery cechy umiejętnego słuchania, czyli słuchanie aktywne, słuchanie empatyczne, słuchanie świadome i słuchanie otwarte. Dowiesz się, z czego wynikają różnice w interpretacji tej samej wypowiedzi przez sprzedawcę i klienta oraz co odróżnienia słuchanie od słyszenia.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- jak umiejętnie wykorzystać w rozmowie handlowej takie elementy aktywnego słuchania jak parafraza i klaryfikacja
- jak zachować się w sytuacji, gdy klient mówi: „Trudno jest mi słuchać informacji o nowym produkcie, skoro od miesięcy ignorujecie nasze reklamacje”
- dlaczego sprzedawcy formułują rady, zanim jeszcze poznają potrzebę klienta i jakie są konsekwencje takiego zachowania
- co zrobić, aby twój rozmówca nie doszedł do wniosku, że nie słuchasz go tak jakby oczekiwał
- czy warto planować co powiesz w trakcie słuchania klienta
- jak unikać wybiórczego słuchania i wychwytywania tego, co sprzedawcy wydaje się fałszywe, niezgodne lub zgodne z wizją handlowca
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
- Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności swoich handlowców w zakresie aktywnego słuchania w sprzedaży
- Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak aktywnie słuchać w procesie sprzedaży
Krzysztof Barwiński
Praktyk sprzedaży, trener, coach
14 lat doświadczenia jako sprzedawca w sektorze B2B. W tym czasie opanował do perfekcji umiejętność sprzedaży relacyjnej, dzięki czemu stał się jednym z najlepszych handlowców w regionie. Pracując jako kierownik Salonu Firmowego Orange, sprawdził i przetestował w praktyce zarówno techniki sprzedaży, jak też umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym. To praktyk, który do dnia dzisiejszego aktywnie zajmuje się sprzedażą. Specjalizuje się w warsztatach z zakresu technik sprzedaży, które oparte są na naturalnych elementach procesu podejmowania decyzji, oraz rozwoju umiejętności managerskich niezbędnych do tworzenia i prowadzenia efektywnych zespołów sprzedażowych. W swoich działaniach zorientowany na cele i efektywność. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził ponad 9000 godzin szkoleniowo – konsultacyjnych.
Online training includes
Wprowadzenie
02:40
Czym jest aktywne słuchanie
06:59
Parafraza
08:42
Klaryfikacja i podsumowanie
07:12
Pytania
08:55
Narzędzia niewerbalne
05:08
Dowartościowanie i odzwierciedlanie
06:30
Umiejętne słuchanie w sprzedaży
03:47
Elementy aktywnego słuchania, które pomagają w procesie sprzedaży
03:38
Jakie zachowania przeszkadzają w umiejętnym słuchaniu klientów
03:17
Umiejętne słuchanie w sprzedaży
16:09
Get an Online Training Completion Certificate
