SZKOLENIE ONLINE 25 słów i zwrotów, jakich unikać w sprzedaży

Przemysław Mik
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
OBEJRZYJ FRAGMENT SZKOLENIA

Czasem handlowiec może myśleć, że aby sprzedać wystarczy mieć dobry produkt, dobrze opracowaną ofertę, dobrą cenę, wykonać wiele spotkań i mieć odrobinę szczęścia. Bywa jednak tak, że rozmawiasz z klientem, jest dobra atmosfera, już czujesz, że klient kupi… i nagle dynamika spotkania się zmienia. Klient, który jeszcze chwilę wcześniej był otwarty, komunikatywny, nagle (nie wiadomo, dlaczego) usztywnia się… a Ty czujesz, że oddala się od Ciebie szansa na sprzedaż.

Czasami wystarczy jedno twoje słowo, jeden zwrot, jedna niefortunna wypowiedz i klient, który był skłonny kupić, nagle zaczyna się wycofywać. Każdy z nas ma swoje lepsze i gorsze dni, każdy ma inne doświadczenia, wrażliwość. Czasami jedna wypowiedź, która dla Ciebie jest naturalna, dla klienta może być nie do przyjęcia. I o tym będzie to szkolenie… o słowach i zwrotach, których warto unikać w sprzedaży.

Na szkoleniu poznasz przykłady niepoprawnych zwrotów, które mogą stworzyć w rozmowie z klientem negatywną atmosferę i utrudnią Ci sprzedaż. Dowiesz się, jakie zwroty stosować w zamian, a jakich zwrotów w ogóle nie warto używać.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • Jak poszczególne słowa mogą wpłynąć na przebieg rozmowy sprzedażowej
  • Jak unikać “słów – pułapek”, które mogą utrudnić kontakt z klientem i w rezultacie obniżyć poziom Twojej sprzedaży
  • Których słów i wyrażeń warto unikać w rozmowach z klientami
  • Jakie słowa i wyrażenia stosować

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Sprzedawców o różnym stażu pracy (zarówno początkujących jak i dla osób, które mają duże doświadczenie w sprzedaży)
  • Przedstawicieli handlowych z różnych branż, z ogólnorozumianej sprzedaży
  • Managerów sprzedaży, którym zależy na tym, żeby dbać o motywację własną jak i swoich podwładnych

Przemysław Mik
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
Ponad 20 lat w sprzedaży. Karierę rozpoczynał w 1997 roku w Górnośląskim Towarzystwie Prasowym (wydawca dziennika „Trybuna Śląska”) gdzie jako specjalista ds. sprzedaży sprzedawał powierzchnie reklamowe oraz współtworzył komórkę sprzedaży reklamy wewnętrznej PAR (Prasowa Agencja Reklamowa). Następnie, od roku 2000 jako Menedżer Sprzedaży współtworzył dział sprzedaży w Instytucie Zarządzania. W roku 2003 był związany z firmą Take It – Doradztwo Personalne gdzie pełnił funkcję Dyrektora Handlowego. Od roku 2004 (do dzisiaj) Prezes Zarządu McHayes&StewardGroup Sp. z o.o. Twórca Szkoły Zarządzania Sprzedażą, odpowiedzialny m.in. za wyniki podległego zespołu sprzedaży. W ramach działań szkoleniowych, koncentruje się na aspektach postawy, umiejętności sprzedażowych, negocjacjach oraz sprzedaży przez telefon. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

Online training includes

Videos
25 słów i zwrotów, jakich unikać w sprzedaży - Wprowadzenie 2:59
25 słów i zwrotów, jakich unikać w sprzedaży - “Pouczające” słowa 4:16
25 słów i zwrotów, jakich unikać w sprzedaży - Słowa “zaufania” 5:31
25 słów i zwrotów, jakich unikać w sprzedaży - Słowa „szczerości” 3:54
25 słów i zwrotów, jakich unikać w sprzedaży - Słowa “zaangażowania” 5:07
25 słów i zwrotów, jakich unikać w sprzedaży - “Cenne” słowa 4:20
25 słów i zwrotów, jakich unikać w sprzedaży - Słowa “doradztwa” 4:25
25 słów i zwrotów, jakich unikać w sprzedaży - Słowa “konfliktu” 4:37
25 słów i zwrotów, jakich unikać w sprzedaży - „Brakujące” słowa 4:41
25 słów i zwrotów, jakich unikać w sprzedaży - Pytania utrudniające sprzedaż 5:09
25 słów i zwrotów, jakich unikać w sprzedaży - Słowa “zachęty” 5:05
Artykuły
25 słów i zwrotów, jakich unikać w sprzedaży 6:00

Get an Online Training Completion Certificate

Certyfikat 25 słów i zwrotów, jakich unikać w sprzedaży
OBEJRZYJ FRAGMENT SZKOLENIA

Pozostałe szkolenia