SZKOLENIE ONLINE 25 słów i zwrotów, jakich unikać w sprzedaży
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant
Czasem handlowiec może myśleć, że aby sprzedać wystarczy mieć dobry produkt, dobrze opracowaną ofertę, dobrą cenę, wykonać wiele spotkań i mieć odrobinę szczęścia. Bywa jednak tak, że rozmawiasz z klientem, jest dobra atmosfera, już czujesz, że klient kupi… i nagle dynamika spotkania się zmienia. Klient, który jeszcze chwilę wcześniej był otwarty, komunikatywny, nagle (nie wiadomo, dlaczego) usztywnia się… a Ty czujesz, że oddala się od Ciebie szansa na sprzedaż.
Czasami wystarczy jedno twoje słowo, jeden zwrot, jedna niefortunna wypowiedz i klient, który był skłonny kupić, nagle zaczyna się wycofywać. Każdy z nas ma swoje lepsze i gorsze dni, każdy ma inne doświadczenia, wrażliwość. Czasami jedna wypowiedź, która dla Ciebie jest naturalna, dla klienta może być nie do przyjęcia. I o tym będzie to szkolenie… o słowach i zwrotach, których warto unikać w sprzedaży.
Na szkoleniu poznasz przykłady niepoprawnych zwrotów, które mogą stworzyć w rozmowie z klientem negatywną atmosferę i utrudnią Ci sprzedaż. Dowiesz się, jakie zwroty stosować w zamian, a jakich zwrotów w ogóle nie warto używać.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- Jak poszczególne słowa mogą wpłynąć na przebieg rozmowy sprzedażowej
- Jak unikać “słów – pułapek”, które mogą utrudnić kontakt z klientem i w rezultacie obniżyć poziom Twojej sprzedaży
- Których słów i wyrażeń warto unikać w rozmowach z klientami
- Jakie słowa i wyrażenia stosować
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- Sprzedawców o różnym stażu pracy (zarówno początkujących jak i dla osób, które mają duże doświadczenie w sprzedaży)
- Przedstawicieli handlowych z różnych branż, z ogólnorozumianej sprzedaży
- Managerów sprzedaży, którym zależy na tym, żeby dbać o motywację własną jak i swoich podwładnych
Online training includes
Get an Online Training Completion Certificate
