PROBLEM: Niska wiedza produktowa pracowników, naraża firmy na MILIONOWE straty w postaci niższej sprzedaży lub wyższych kosztów serwisu.

ROZWIĄZANIE: Wdrożenie platformy ułatwiającej zarządzanie i weryfikację wiedzy produktowo-operacyjnej w całym przedsiębiorstwie.
Porozmawiaj z nami

Konsekwencje niskiej lub nieaktualnej wiedzy produktowej:

W zespołach Handlowych:

  • Zaniżone wyniki sprzedaży, kłopoty w osiąganiu targetów.
  • Brak umiejętności przekonywania klienta do produktu.
  • Trudności w budowaniu wizerunku “eksperta” w oczach klienta.
  • Chaos komunikacyjny w zespole handlowców.
  • Niezamierzone wprowadzanie klientów w błąd.

W zespołach Technicznych:

  • Wydłużony czas instalacji, montażu, serwisu.
  • Ryzyko większej liczby awarii i zgłaszanych reklamacji.
  • Niezamierzone uszkodzenia, zniszczenia podczas instalacji
  • Kaskadowanie błędnej wiedzy do nowych techników.
  • Powielanie błędów technicznych.

Wśród partnerów handlowych:

  • Brak zrozumienia Waszej oferty i jej wartości.
  • Słabsze zaangażowanie w promocje produktu.
  • Niższa sprzedaż w danej kategorii produktowej.
  • Słabsze dystrybucja produktu (vs produkty konkurencji).
  • Faworyzowanie produktów innych dostawców.

Już wkrótce możecie poprawić wyniki przedsiębiorstwa o 5%-15%

1

Wdrażając globalny, system transferu wiedzy.

2

Automatyzując procesy komunikacji zmian.

3

Edukując z produktu 10x szybciej, częściej i taniej.

4

Podnosząc poziomy wiedzy produktowej w zespołach.

5

Stale weryfikując wiedzę produktowo handlową

Niski poziom wiedzy produktowej często wynika z błędnego przekonania że:

  • Pracownicy poradzą sobie sami z opanowaniem produktu i jego zastosowania.
  • Lepiej poświęcić czas na prace “z klientami” niż na opanowanie produktów.
  • Jedna prezentacja produktowa wystarcza, aby opanować dobrze produkt.
  • Szkolenia produktowe zawsze muszą odbywać “na sali” twarzą w twarz.
  • Komunikacja zmian produktowo-operacyjnych to spory i zbędny wydatek.
  • Nowoczesne systemy do dystrybucji wiedzy produktowej nie są potrzebne.

Zyskaj pewność, że wszyscy wiedzą to co powinni wiedzieć.

Handlowcy wiedzą jak sprzedawać produkt.
Obsługa klienta wie jak obsługiwać
Technicy wiedzą jak instalować produkt.
Trenerzy wiedzą jak szkolić z produktu.