80% aktywności sprzedawców kończy się odmową klienta, przez co firmy tracą rocznie wiele milionów w tzw. “utraconych szansach sprzedażowych”.

Powodem są nikłe działania firm w obszarze transferu wiedzy produktowej, asortymentowej i rozwoju umiejętności handlowych w całych strukturach sprzedaży (własnych i współpracujących).
Umów Demo

Przestarzałe podejście do rozwoju handlowców, powoduje, że:

  • firmy nie mają czasu i narzędzi do transferu wiedzy produktowej,
  • rozwój ich handlowców jest zbyt drogi i brakuje na to budżetów,
  • szkolenia zabierają czas, który ma być przeznaczony na sprzedaż,
  • wiele firm wierzy, że jedno szkolenie wystarczy, aby sprzedaż wzrosła.

78%

Handlowców twierdzi, że ma jedno szkolenie w roku (lub mniej)

Firmy mogłyby sprzedawać o 7%-15% więcej,
wdrażając do działów Sprzedaży, Marketingu (i HR)
platformę SalesOn, tym samym:

1

Uruchomić system transferu wiedzy do dystrybutorów z produktów i nowości

2

Zmniejszać różnice w wynikach poszczególnych handlowców

3

Wyrównywać poziomy kompetencyjne u handlowców i np. dystrybutorów

4

Szkolić handlowców, częściej, szybciej i o 85% taniej niż kiedykolwiek wcześniej.

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.