80% aktywności sprzedawców kończy się odmową klienta, przez co firmy tracą rocznie wiele milionów w tzw. “utraconych szansach sprzedażowych”.
Przestarzałe podejście do rozwoju handlowców, powoduje, że:
- firmy nie mają czasu i narzędzi do transferu wiedzy produktowej,
- rozwój ich handlowców jest zbyt drogi i brakuje na to budżetów,
- szkolenia zabierają czas, który ma być przeznaczony na sprzedaż,
- wiele firm wierzy, że jedno szkolenie wystarczy, aby sprzedaż wzrosła.
78%
Handlowców twierdzi, że ma jedno szkolenie w roku (lub mniej)
Firmy mogłyby sprzedawać o 7%-15% więcej,
wdrażając do działów Sprzedaży, Marketingu (i HR)
platformę SalesOn, tym samym:
1
Uruchomić system transferu wiedzy do dystrybutorów z produktów i nowości
2
Zmniejszać różnice w wynikach poszczególnych handlowców
3
Wyrównywać poziomy kompetencyjne u handlowców i np. dystrybutorów
4