Analityka wiedzy produktowej, technicznej oraz handlowej.

Platforma dzięki której masz wgląd w to co wiedzą (lub nie wiedzą) pracownicy o waszych produktach, procesach i zasadach.
Porozmawiaj z nami

Szkolenia produktowo – handlowe w oparciu o twarde dane, a nie opinie i wrażenia.

Jeżeli wolumen sprzedaż i jakość montażu ma rosnąć, to najwyższy czas, aby rozwijać umiejętności handlowców i instalatorów w oparciu o model “Data Driven Decision Making”. Przestań “strzelać w ciemno”, zastanawiając się z czego szkolić Wasze zespołu handlowe i instalatorskie. Wykorzystaj do tego twarde dane, rankingi i raporty… a nie opinie.

Jeżeli nie możesz
czegoś zmierzyć,
nie możesz tym
zarządzać.

Od lat w działach handlowych i technicznych mierzy oraz analizuje się prawie wszystko. Wszystko za wyjątkiem wiedzy i umiejętności, czyli tego co na “koniec dnia” sprawia, że handlowcy potrafią sprzedawać a instalatorzy bezawaryjnie montować. Dzięki SalesOn możesz weryfikować:

  1. Wiedzę handlowców i instalatorów o waszych produktach, asortymencie zasadach pracy,
  2. Umiejętności handlowców i techników podczas spotkań z klientami lub montażu,
  3. Poszczególnych pracowników, zespołów, regionów czy dystrybutorów,
  4. Obszary “miękkie” mające olbrzymi wpływu na efektywność pracy.

Uzyskasz szczegółowe raporty:

  • o poziomie wiedzy produktowej pracowników, dywizji, regionów
  • które produkty pracownicy znają najlepiej, a które najsłabiej
  • który pracownik ma wiedzę powyżej średniej (lub oczekiwań)
  • który pracownik ma niewystarczającą wiedzę produktowo – handlową
  • które osoby, zespoły są najbardziej zaangażowane w naukę produktu
  • w jakich dniach i godzinach pracownicy szkolą się z produktu
  • kto ile czasu spędzał na szkoleniach i ile razy się logował
  • ile szkoleń handlowo – produktowych twoja firma zrealizowała
  • którzy instalatorzy zdali szkolenia Certyfikujące i mogą uzyskać licencje