Analityka wiedzy produktowej, technicznej oraz handlowej.
Szkolenia produktowo – handlowe w oparciu o twarde dane, a nie opinie i wrażenia.
Jeżeli wolumen sprzedaż i jakość montażu ma rosnąć, to najwyższy czas, aby rozwijać umiejętności handlowców i instalatorów w oparciu o model “Data Driven Decision Making”. Przestań “strzelać w ciemno”, zastanawiając się z czego szkolić Wasze zespołu handlowe i instalatorskie. Wykorzystaj do tego twarde dane, rankingi i raporty… a nie opinie.
Jeżeli nie możesz
czegoś zmierzyć,
nie możesz tym
zarządzać.
Od lat w działach handlowych i technicznych mierzy oraz analizuje się prawie wszystko. Wszystko za wyjątkiem wiedzy i umiejętności, czyli tego co na “koniec dnia” sprawia, że handlowcy potrafią sprzedawać a instalatorzy bezawaryjnie montować. Dzięki SalesOn możesz weryfikować:
- Wiedzę handlowców i instalatorów o waszych produktach, asortymencie zasadach pracy,
- Umiejętności handlowców i techników podczas spotkań z klientami lub montażu,
- Poszczególnych pracowników, zespołów, regionów czy dystrybutorów,
- Obszary “miękkie” mające olbrzymi wpływu na efektywność pracy.


Uzyskasz szczegółowe raporty:
- o poziomie wiedzy produktowej pracowników, dywizji, regionów
- które produkty pracownicy znają najlepiej, a które najsłabiej
- który pracownik ma wiedzę powyżej średniej (lub oczekiwań)
- który pracownik ma niewystarczającą wiedzę produktowo – handlową
- które osoby, zespoły są najbardziej zaangażowane w naukę produktu
- w jakich dniach i godzinach pracownicy szkolą się z produktu
- kto ile czasu spędzał na szkoleniach i ile razy się logował
- ile szkoleń handlowo – produktowych twoja firma zrealizowała
- którzy instalatorzy zdali szkolenia Certyfikujące i mogą uzyskać licencje