Dział Marketingu

Marketing rozwija handlowców
Odpowiadasz za działania (trade) marketingowe produktu (nowości)?. Twoje działania są oceniane przez to, jak przełożyły się na sukces rynkowy produktu. Wyobraź sobie, że twoja praca, budżet marketingowy odniosły sukces — uzyskaliście 1000 gorących leadów z rynku.
Leady przejął działu sprzedaży i z tych 1000 leadów prawie nic się nie sprzedało. Sprzedaż ledwo pokrywa budżet akcji marketingowej. Cały twój wysiłek, czas, budżet i sukces gdzieś wyparował. Dlaczego?
Bo całą swoją uwagę skoncentrowaliście na komunikacji z Klientami, zaniedbując edukację handlowców z produktu. Dla handlowców “twój produkt” to po prostu kolejna pozycja wśród kilkudziesięciu innych, które sprzedają.
Zwiększ przyswajalność wiedzy produktowej
Około 65% treści marketingowych nigdy nie jest wykorzystana przez handlowców*. SalesOn zapewnia kontrolę nad tym, czy i kiedy handlowcy zapoznają się z materiałami marketingowymi, dzięki czemu poprawia o 300% wykorzystanie treści przez handlowców.
Jeżeli nie chcesz, aby twoje wysiłki zostały zaprzepaszczone na ostatnim etapie komercjalizacji, zadbaj o to, aby edukować handlowców z asortymentu.
