Dział Marketingu

Zwiększ skuteczność marketingowych kampanii produktowych i spraw, aby miały one odpowiednią egzekucję na rynku przez zespół sprzedażowy.
Umów Demo

Marketing rozwija handlowców

Odpowiadasz za działania (trade) marketingowe produktu (nowości)?. Twoje działania są oceniane przez to, jak przełożyły się na sukces rynkowy produktu. Wyobraź sobie, że twoja praca, budżet marketingowy odniosły sukces — uzyskaliście 1000 gorących leadów z rynku.

Leady przejął działu sprzedaży i z tych 1000 leadów prawie nic się nie sprzedało. Sprzedaż ledwo pokrywa budżet akcji marketingowej. Cały twój wysiłek, czas, budżet i sukces gdzieś wyparował. Dlaczego?

Bo całą swoją uwagę skoncentrowaliście na komunikacji z Klientami, zaniedbując edukację handlowców z produktu. Dla handlowców “twój produkt” to po prostu kolejna pozycja wśród kilkudziesięciu innych, które sprzedają.

Zwiększ przyswajalność wiedzy produktowej

Około 65% treści marketingowych nigdy nie jest wykorzystana przez handlowców*. SalesOn zapewnia kontrolę nad tym, czy i kiedy handlowcy zapoznają się z materiałami marketingowymi, dzięki czemu poprawia o 300% wykorzystanie treści przez handlowców.

Jeżeli nie chcesz, aby twoje wysiłki zostały zaprzepaszczone na ostatnim etapie komercjalizacji, zadbaj o to, aby edukować handlowców z asortymentu.

Podnieś wiedzę produktową handlowców

Stwórz szkolenie produktowe online i udostępnij je handlowcom — zyskaj pewność, że dobrze rozumieją produkty i ofertę wartości. Regularnie sprawdzaj poziom wiedzy i zlecaj szkolenia produktowe nowym pracownikom — a wszystko to w szybki i prosty sposób.

Mierz skuteczność kampanii realizowanych przez handlowców

Zyskaj dostęp do danych dotyczących ewaluacji handlowców i wyników testów tajemniczego klienta. Sprawdź jak komunikowane są Twoje produkty i optymalizuj swoje materiały marketingowe.

Przekazuj informacje o nowych promocjach

Usprawnij współpracę z handlowcami przy realizacji promocji i kampanii sprzedażowych. Udostępnij zasady promocji na platformie SalesOn i zrób test wiedzy, który pozwoli Ci zyskać pewność, że zespół w pełni rozumie zasady i może komunikować się z klientami.

Stwórz bibliotekę materiałów marketingowych

Czy wiesz, że aż 67% materiałów stworzonych przez działy marketingu nie jest wykorzystywanych przez handlowców! Stwórz jedno miejsce z wszystkimi materiałami i mierz jak często korzystają z niego zespoły handlowe. Już nie będą mieli wymówki, “że nie wiedzieli gdzie znaleźć materiały”.

Handlowcy nie znając produktów, mogą zaprzepaścić twoje akcje marketingowe. Nie dopuść do tego, edukuj ich z:

Waszych produktach/usługach
Waszych produktach/usługach
Waszej strategii produktowej
Waszej strategii produktowej
Specyfikacjach technicznych
Specyfikacjach technicznych
Nowościach
w asortymencie
Nowościach
w asortymencie
Umów Demo

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.