Dystrybucja i pośrednie kanały sprzedaży

Od 25%-35% przychodów wielu producentów generowane jest dzięki tzw. pośrednim kanałom sprzedaży (dystrybutorom, hurtowniom, dealerom, agencjom etc.). Zwiększajcie swoje wspólne wyniki sprzedażowe przystępując wspólnie do cyfrowego ekosystemu transferu wiedzy produktowej na linii producenci - partnerzy handlowi.
Umów Demo

Dla producentów

współpracujących z dystrybutorami

Czy chcesz, aby Twoi dystrybutorzy czy hurtownicy sprzedawali dla Ciebie jeszcze więcej? Edukuj Ich z produktów regularnie, szybko, masowo i tanio.

Sprawdź

Dla dystrybutorów

współpracujących z producentami

Pokażcie dostawcom, że jesteście gotowi do opanowania ich produktów jak mało, kto. Dzięki czemu ich produkty będą sprzedawali wykwalifikowani handlowcy.

Sprawdź

Dla producentów

współpracujących z dystrybutorami

Pośrednie kanały sprzedaży to potężny potencjał handlowy, niestety często nie w pełni wykorzystywany. Znajomość produktowa „zewnętrznych sił sprzedaży” jest o wiele niższa niż u „własnych” przedstawicieli. A to obniża efektywność Waszej sprzedaży.

Uruchom w firmie nowoczesny ekosystem szkolący całą sieć dystrybucji. Edukuj ich online, częściej, szybciej, intensywniej i o 85% taniej niż wcześniej. Od zrozumienia twoich produktów przez setki (tysiące) pracowników dystrybutorów zależy spory udział wolumenu sprzedaży.

Nie marnuj “czasu sprzedażowego” swoich handlowców

Nie każdy handlowiec, który dobrze sprzedaje, również dobrze szkoli. Wiedza dystrybutorów o Waszych produktach zależy od umiejętności szkoleniowych kogoś, kto nie jest trenerem. Dodatkowo handlowiec w tym czasie nie sprzedaje.

Uzyskaj rankingi wiedzy dystrybutorów o twoich produktach.

A co gdybyś się dowiedział, że Wasza zewnętrzna struktura sprzedaży zna wasz produkt na poziomie 22%? Teraz możesz mieć wgląd w rankingi poziomów wiedzy twoich dystrybutorów o waszych produktach... i pomóc im w lepszym opanowaniu twojej oferty.

Nie przeszkadzaj dystrybutorom w pracy.

Wizyty szkoleniowe (np. waszych) przedstawicieli handlowych odciągają dystrybutorów od pracy. Co z czasem zmniejsza wiedzę dystrybutorów o Waszych produktach. Edukuj ich z oferty w nowoczesny sposób (online) nie utrudniając im pracy.

Motywuj dystrybutorów konkursami wiedzy

Dzięki funkcji szkoleń z funkcją konkursów z nagrodami, możesz sprawić, że hurtownicy sami będą zainteresowani pogłębieniem wiedzy o twoich produktach. Wystarczy, że zlecisz im szkolenia z nagrodami, ci, którzy wykażą się najlepszą wiedza o produkcie, wygrywają.

Jeżeli jesteś dystrybutorem, hurtownikiem, partnerem, dealearem dołącz do cyfrowego ekosystemu edukacji handlowo - asortymentowej, która pozwala Wam na:

Nowoczesną i prostą formę szkoleń asortymentowych dla waszych handlowców
Nowoczesną i prostą formę szkoleń asortymentowych dla waszych handlowców
Obniżenie kosztów szkoleń handlowców z asortymentu i nowości w ofercie o 85%
Obniżenie kosztów szkoleń handlowców z asortymentu i nowości w ofercie o 85%
Przeniesienie starych metod szkoleń z oferty, do nowoczesnego systemu online.
Przeniesienie starych metod szkoleń z oferty, do nowoczesnego systemu online.
Zwiększenie wyników sprzedaży, dzięki wzrostowi wiedzy o nowościach producentów
Zwiększenie wyników sprzedaży, dzięki wzrostowi wiedzy o nowościach producentów
Umów Demo

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.