Ramirent Polska S.A. wdrożyła SalesOn. Efekt? Poprawa jakości rozmów handlowych.
Nasz Klient Ramirent Polska S.A. (jedna z największych w Europie firm wynajmu sprzętu budowlanego) podzielił się swoimi doświadczeniami z tego jak zmobilizował swój pion handlowy do doskonalenia umiejętności sprzedażowych. Firma wdrożyła platformę SalesOn w całym swoim dziale sprzedaży, dzięki czemu w okresie kilkunastu miesięcy cały pion handlowy ukończył kilkadziesiąt szkoleń handlowych. Dodatkowo klient postanowił wykorzystać nasz moduł gamifikacji, w celu zwiększenia zaangażowania […]
Nasz Klient Ramirent Polska S.A. (jedna z największych w Europie firm wynajmu sprzętu budowlanego) podzielił się swoimi doświadczeniami z tego jak zmobilizował swój pion handlowy do doskonalenia umiejętności sprzedażowych.
Firma wdrożyła platformę SalesOn w całym swoim dziale sprzedaży, dzięki czemu w okresie kilkunastu miesięcy cały pion handlowy ukończył kilkadziesiąt szkoleń handlowych. Dodatkowo klient postanowił wykorzystać nasz moduł gamifikacji, w celu zwiększenia zaangażowania swoich handlowców w proces nauki.
O tym jak Ramirent postanowił zoptymalizować procesy szkoleniowe opowiedział Aleksander Socha (Dyrektor Zarządzający Ramirent S.A.). Z tego wywiadu dowiesz się:
✅ jak firma Ramirent S.A. zadbała o wzrostu umiejętności swojego pionu handlowego?
✅ dlaczego zarząd spółki zauważa, że jakość rozmów handlowych z Klientami się poprawiła?
✅ jak można mierzyć i parametryzować poziomy wiedzy handlowców?
…. i co z tym wspólnego żółty MERCEDES BENZ AMG?
Obejrzyj odcinek Talkin’Sales i zobacz Jak Dyrektor Zarządzający Ramirent zadbał o rozwój kompetencji handlowych pionu sprzedaży.
Porozmawiaj z nami
Umów się na krótkiego videocalla z naszymi doradcami ds. sales enablement i poznaj platformę wprowadzającą rozwój sił sprzedaży w XXI wiek.
