Jak stworzyć pomost pomiędzy działami marketingu i sprzedaży?

Opublikowane przez Adrianna Wardzała

Według powszechnie panującego stereotypu pomiędzy marketingiem a sprzedażą od zawsze istnieje konflikt. Przerzucanie się odpowiedzialnością, odmienne cele, pretensje o “niedowożenie” – to najczęstsze powody zgrzytów między tymi – nie ukrywajmy – kluczowymi działami w firmach. Z czego wynikają problemy w ich współpracy? Czy da się stworzyć solidny pomost pomiędzy nimi i na dobre upłynnić działania, dzięki którym organizacja zyska kolejnych klientów? Cece Lee to Chief Marketing Officer w firmie […]

Czytaj więcej

Według powszechnie panującego stereotypu pomiędzy marketingiem a sprzedażą od zawsze istnieje konflikt. Przerzucanie się odpowiedzialnością, odmienne cele, pretensje o “niedowożenie” – to najczęstsze powody zgrzytów między tymi – nie ukrywajmy – kluczowymi działami w firmach. Z czego wynikają problemy w ich współpracy? Czy da się stworzyć solidny pomost pomiędzy nimi i na dobre upłynnić działania, dzięki którym organizacja zyska kolejnych klientów?

Cece Lee to Chief Marketing Officer w firmie Enable Us: Seller and Buyer Enablement Solution. Na co dzień zajmuje się budowaniem relacji pomiędzy sprzedażą a marketingiem i optymalizacją procesów zachodzących zarówno w tych obszarach, jak i pomiędzy nimi. 

Cece jest zwolenniczką patrzenia na marketing i sprzedaż całościowo jako na sposób, w jaki firma wychodzi na rynek. W tym odcinku TalkinSales wyjaśnia, dlaczego współpraca pomiędzy tymi działami jest kluczowa dla efektywności organizacji i jak doprowadzić do tego, by działały one spójnie i wspólnie realizowały cele. 

Posłuchaj wywiadu z Cece Lee, z którego dowiesz się:

  • od czego zacząć budowanie współpracy pomiędzy marketingiem i sprzedażą
  • skąd wiadomo, że firma ma problemy w komunikacji pomiędzy działami
  • w jaki sposób upłynnić komunikację, pracując w trybie zdalnym i czym zastąpić codzienne rozmowy przy ekspresie do kawy
  • jaką wartość do organizacji może wnieść Product Marketer i od czego zacząć, podejmując się tej roli
  • czy B2B ma szansę odnieść taki sukces jak B2C w ostatnich latach
  • jak pandemia zmieniła sposób, w jaki postępują klienci

Posłuchaj wywiadu.

Udostępnij wpis
Adrianna Wardzała
Autor

Porozmawiaj z nami

Umów się na krótkiego videocalla z naszymi doradcami ds. sales enablement i poznaj platformę wprowadzającą rozwój sił sprzedaży w XXI wiek.