Jak powinien wyglądać proces wdrożenia Sales Enablement? #TalkinSales #2

Opublikowane przez Adrianna Wardzała

O tym, jakie błędy popełniają liderzy, wdrażając Sales Enablement w swoich organizacjach oraz jak powinien wyglądać ten proces, rozmawialiśmy z Catherine Schalk – certyfikowanym coachem, ekspertką w obszarze sales enablement i Chief Thinking Officer w Inkwazi Kommunications. Catherine jest znawczynią branży IT i specjalistką w zakresie sprzedaży. Jest ona również certyfikowanym coachem, mówczynią i trenerką. Prowadzi własną firmę – Inkwazi Communications – w której wspiera klientów w korzystaniu […]

Czytaj więcej

    O tym, jakie błędy popełniają liderzy, wdrażając Sales Enablement w swoich organizacjach oraz jak powinien wyglądać ten proces, rozmawialiśmy z Catherine Schalk – certyfikowanym coachem, ekspertką w obszarze sales enablement i Chief Thinking Officer w Inkwazi Kommunications.

    Catherine jest znawczynią branży IT i specjalistką w zakresie sprzedaży. Jest ona również certyfikowanym coachem, mówczynią i trenerką. Prowadzi własną firmę – Inkwazi Communications – w której wspiera klientów w korzystaniu z Sales Enablement. Wcześniej była m.in. dyrektorem World Wide Sales Enablement, odpowiedzialnym za realizację ponad 2000 projektów: sesji wspierających, warsztatów dla pracowników, obozów szkoleniowych, webinariów oraz regionalnych i ogólnoświatowych wydarzeń inaugurujących sprzedaż.

    W ostatnich latach biznes przeszedł prawdziwą rewolucję. Covid z pewnością przyczynił się do tego, zmuszając niejako wiele firm – szczególnie te działające w obszarze sprzedaży produktów i usług – do przyspieszenia procesów digitalizacji.

    Jednym ze świetnie sprawdzających się rozwiązań cyfrowych wspierających pracę całych organizacji jest Sales Enablement. Jednak, aby w pełni korzystać z jego atutów i niekwestionowalnych zalet, niezwykle ważne jest prawidłowe jego wdrożenie. Dlaczego?

    Ponieważ sama wiedza teoretyczna na temat wykorzystania nowoczesnych platform online do zamykania sprzedaży nie wystarczy. Konieczny jest plan, który można przekuć w realne działania oraz zdobycie kompetencji, aby odnieść sukces jako specjalista SE. Przydatna z pewnością okaże się też wiedza, gdzie należy szukać prawdziwych specjalistów od Sales Enablement.

    • Jakie błędy popełniają liderzy wdrażając SE do swojej organizacji?
    • Jak przejść od „wiedzy o SE” do „posiadania planu pracy i jego wdrożenia”?
    • Która część tego planu jest najtrudniejsza i czy firmy mają problemy z jego prawidłową realizacją? Dlaczego tak jest?
    • Jakie są kluczowe kompetencje, których potrzebują specjaliści SE, aby odnieść sukces na swoich stanowiskach?
    • Jak znaleźć odpowiednich specjalistów od Sales Enablement?

    To tylko część pytań, na które Catherine Schalk udzieliła odpowiedzi. Zachęcamy do obejrzenia wywiadu:

    Udostępnij wpis
    Adrianna Wardzała
    Autor

    Porozmawiaj z nami

    Umów się na krótkiego videocalla z naszymi doradcami ds. sales enablement i poznaj platformę wprowadzającą rozwój sił sprzedaży w XXI wiek.