Baza wiedzy produktowo handlowej w jednym miejscu.
![](https://www.saleson.pl/wp-content/uploads/2022/03/Cala-wasza-wiedzaw-jednym-miejscu.jpg)
Oszczędź czas Twoich pracowników na szukaniu materiałów handlowo – technicznych.
Handlowcy i Instalatorzy noszą ze sobą zbyt wiele materiałów, katalogów i broszur?. Mają je w wersjach elektronicznych i muszą ich szukać na “mailu” lub na serwerze firmowym. SalesOn skraca czas wyszukiwania informacji nawet o 50%. Dzięki temu handlowcy i instalatorzy mają informacje zawsze “pod ręką”.
Centrum wiedzy produktowo handlowej dostępne z poziomu komórki.
Dostęp do materiałów możliwy nawet z poziomu komórki pozwoli Waszym pracownikom na błyskawiczne wyszukiwanie materiałów firmowych. Dzięki temu mogą skoncentrować się na sprzedaży i montażu a nie szukaniu informacji.
- Zbuduj centralną bibliotekę materiałów niezbędnych dla handlowców i instalatorów.
- Ułatw dostęp do informacji, których handlowcy i instalatorzy potrzebują do pracy,
- Weryfikuj czy handlowcy lub instalatorzy zapoznają się z materiałami instrukcjami,
![](https://www.saleson.pl/wp-content/uploads/2022/02/Koniec-z-szukaniem-i-gubieniem-materialow-handlowych.-1-1.png)
![](https://www.saleson.pl/wp-content/uploads/2022/06/Materialy_firmowe_Mockup_OK-1024x709.png)
Zarządzanie materiałami staje się łatwiejsze i atrakcyjniejsze.
Centrum wiedzy firmowej może być dobrze zorganizowane, oraz atrakcyjne wizualnie. Baza wiedzy pomaga w zarządzaniu i dystrybucji materiałów wspierających pracowników w pozyskiwaniu nowych i obsłudze obecnych klientów.
Korzyści z wdrożenia modułu “Baza wiedzy firmowej”
- czas odszukiwania materiałów krótszy nawet o 50%
- nieograniczony dostęp do materiałów (24/7)
- dystrybucja materiałów wg pracowników, zespołów, grup
- możliwość testowania wiedzy pracowników z materiałów
- dowolność materiałów (audio, video, pliki graficzne itp.)
- rankingi i pełna analityka zapoznania się z materiałami
60% pracowników nie jest na bieżąco ze zmianami w ofercie, co obniża jakość sprzedaży i serwisu
Codzienne obowiązki powodują, że ludzie nie mają czasu na opanowanie nowości. W efekcie nie są w stanie budować swojego autorytetu eksperta w oczach klientów. “Baza Wiedzy” pozwala na szybki transfer wiedzy do osób pracujących w całym kraju lub na całym globie.