Jak poprawić efektywność sprzedaży #TalkinSales #1
Gość #TalkinSales dzieli się swoim poglądem na to co można mierzyć, parametryzować w obszarze zwiększania efektywności waszych handlowców. W rozmowie prezentujemy kilka cennych informacji o tym czego większość szefów sprzedaży nie robi, aby mieć szansę na zwiększenie efektywności swoich handlowców. Tomasz Zagdan – Konsultant i badacz rynków B2B, który sam na co dzień sprzedaje. Pomaga organizacjom B2B zwiększyć skuteczność sprzedaży – sprawić, aby […]
Gość #TalkinSales dzieli się swoim poglądem na to co można mierzyć, parametryzować w obszarze zwiększania efektywności waszych handlowców. W rozmowie prezentujemy kilka cennych informacji o tym czego większość szefów sprzedaży nie robi, aby mieć szansę na zwiększenie efektywności swoich handlowców.
Tomasz Zagdan - Konsultant i badacz rynków B2B, który sam na co dzień sprzedaje. Pomaga organizacjom B2B zwiększyć skuteczność sprzedaży - sprawić, aby praca działu handlowego była bardziej przewidywalna, oparta o procesy i w efekcie generowała zyski. Na co dzień pracuje zarówno z międzynarodowymi firmami jak i polskimi małymi i średnimi przedsiębiorstwami (MŚP) w branżach takich jak: produkcja, usługi oraz technologie. 10 lat doświadczenia w dużych firmach doradczych (m.in. Deloitte Consulting i OC&C Strategy Consultants). Od 09.2017 w Canon, gdzie pełni rolę Menedżera ds. Efektywności Sprzedaży B2B na region Europy Centralnej. Autor programu rozwojowego dla liderów sprzedaży i HR „Budowanie skutecznych systemów wynagradzania zespołów handlowych”, w którym wzięło udział ponad blisko 90 firm. Wykładowca Akademii Sales Angels.

Porozmawiaj z nami
Umów się na krótkiego videocalla z naszymi doradcami ds. sales enablement i poznaj platformę wprowadzającą rozwój sił sprzedaży w XXI wiek.
