Dla działu marketingu

Zrobiliście super kampanię marketingową, lecz zespół handlowy nie konwertuje jej na sprzedaż?
Przekazaliście ponad 1000 leadów do handlowców, lecz sprzedali tak mało, że nie pokryło to nawet budżetu kampanii?. Dlaczego kampania nie ma wysokiej konwersji na sprzedaż? Ponieważ skupiłeś całą uwagę na komunikacji z klientami, zaniedbując edukację sprzedawców z produktu, którzy właśnie rujnują efektywność twojej kampanii.
Zbuduj “Marketingową Akademię Produktu” i rozpocznij marketing “od wewnątrz”.
Przejmij rolę centrum wiedzy produktowej w Waszej firmie. Zanim wypromujecie produkt na rynku, wcześniej wyedukujcie z niego pracowników firmy. W szczególności zespół handlowy, obsługi klienta, techniczny, serwisu czyli działy odpowiedzialne za bezpośredni kontakt z klientami i rynkiem.


Dzięki platformie zespół handlowy będzie lepiej realizował wytyczne marketingowe.
Około 65% treści marketingowych nie jest wykorzystywanych przez sprzedawców i działy techniczne. Dzięki platformie będziesz miał kontrolę nad tym czy, kiedy oraz jak bardzo pozostałe działy opanowały i rozumieją Wasze komunikaty marketingowe.