Poznaj trenerów prowadzących szkolenia online SalesOn

Moduł subskrypcji szkoleń Online to kilkadziesiąt gotowych szkoleń dotyczących rozwoju kompetencji sprzedażowych dostępnych online.  Baza rośnie, bo w każdym miesiącu dokładamy kolejne szkolenia, dzięki czemu będziesz mieć dostęp do jeszcze większej bazy szkoleń.

Trenerzy prowadzący kursy to doświadczona kadra osób z doświadczeniem nie tylko szkoleniowym – to również doświadczeni i aktywni sprzedawcy.

Ale nie bierz kota w worku – sprawdź i przekonaj!

Szymon Lach

Trener sprzedaży / Sales Leaders

Od 15 lat jest aktywnym sprzedawcą. Cały czas sam sprzedaje swoje usługi, co oznacza, że często mierzy się z typowymi, codziennymi wyzwaniami sprzedażowymi takimi jak dobre zbadanie potrzeb klienta, zaprezentowanie rozwiązania czy też praca z różnego rodzaju obiekcjami. Do tego właściciel dwóch przedsiębiorstw, autor podcastu „Dobra sprzedaż”, którego co tydzień słucha ponad 1.000 sprzedawców najróżniejszych branż. W swojej dotychczasowej karierze pracował jako sprzedawca, dyrektor sprzedaży kilku start-upów, rekruter sił sprzedażowych, konsultant procesów sprzedażowych. Współpracował z firmami takimi jak Garcarek (jeden z najlepszych dealerów marki Mercedes-Benz), Słuchmed (największa w Polsce sieć gabinetów protetyki słuchu), Janmar Centrum (jeden z czołowych producentów opakowań z tektury falistej), PZU Zdrowie, mFinanse, Alior Bank, Brian Tracy International, Farmacol i wieloma innymi.

Zbigniew Żuk

Trener/Coach, Praktyk Sprzedaży

Przeszkolił ponad 90 firm. Jest absolwentem Studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Podyplomowego Studium Menedżerskiego w Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania. Wykładowca w Szkole Zarządzania Sprzedażą na kierunkach: Sprzedaż Doradczo-Ekspercka oraz Zarządzanie Zespołem Handlowym. Specjalizuje się w coachingu menedżerskim i sprzedażowym. Ekspert w dziedzinie budowania umiejętności handlowych oraz zarządzania organizacją. Prowadził wiele długofalowych projektów o charakterze doradczo-szkoleniowym. Twórca autorskiej „metody fundamentów” czyli zrównoważonego feedbacku podczas treningu sprzedażowego. Doświadczenie zdobywał pełniąc funkcję Area Sales Managera w firmie Coca-Cola, gdzie odpowiadał między innymi za przeprowadzanie szkoleń dla Przedstawicieli Handlowych w zakresie technik sprzedaży, negocjacji i prezentacji, wprowadzając autorskie rozwiązania sprzedażowe. Przez kolejnych kilka lat pełnił funkcje kierownicze w Mix Elektronics, Navo PGD Sp. z o.o. (główny dystrybutor Procter&Gamble) oraz Nomi S.A. Hiperpermarket Budowlany, gdzie zarządzał 80-osobowym zespołem sprzedawców. Nagradzany za projekt sprzedażowy „Bliźniaczy Zapach” oraz za kreatywność, jako autor projektów sprzedażowych „Domy dla Dzieci” oraz „Teatr Charity” w ogólnopolskiej akcji „Podaruj Dzieciom Słońce” patronowanej przez Fundację Polsat. Szkolenia z zakresu: techniki sprzedaży (rozwinięte o autorskie rozwiązania sprzedażowe) negocjacje, prezentacje o charakterze publicznym i biznesowym , coaching menedżerski i sprzedażowy, skuteczny merchandising, zarządzanie zespołami handlowymi, budowanie umiejętności menedżerskich. Krótka charakterystyka osoby: przyjaźnie nastawiony, życzliwy i otwarty. Inspirujący i pozytywnie oddziaływujący na motywację Uczestników szkoleń. Podczas zajęć buduje partnerską atmosferę i angażuje Kursantów do aktywnego udziału, nie pozostawiając nikogo bez emocji. Zawodowe credo to: „Praktyka, Praktyka, Praktyka…”

Mariusz Kędzierski

Trener sprzedaży

Od 15 lat buduje relacje z klientami i rozwija kompetencje handlowców. Był szefem działu szkoleń i rozwoju w międzynarodowej spółce Cersanit, zarządzał grupą trenerów, wspierał sprzedaż spółki w kraju i za granicą. Jest współautorem książek o sprzedaży: „Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji” oraz „O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik Praktyka”. Trener, coach i konsultant od 11 lat. Szkoli handlowców i szefów działów sprzedaży z wielu branż w całej Polsce. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu budowania efektywnych relacji z klientami, dobrze rozumianej perswazji, negocjacji. Stawia też na szkolenia rozwojowe handlowców – w oparciu o wiedzę i badania psychologiczne pomaga pracować nad ich automotywacją, pewnością siebie czy asertywnością. Prowadzi też warsztaty dla szefów sprzedaży, gdzie kładzie nacisk na indywidualne podejście do pracownika i sprawne zarządzanie w oparciu o zrozumienie potrzeb emocjonalnych podwładnych.

Sebastian Sauter

Praktyk sprzedaży, trener, coach

Od 15 lat pracuje i wspiera rozwój biznesu. Pracował jako handlowiec, później awansując zarządzał sprzedażą jako manager. Doświadczenie handlowe i kierownicze zdobywał pracując między innymi w strukturach handlowych PTK Centertel (obecnie Orange). Zarządzając jako Kierownik Sprzedaży osiągał wysokie wzrosty sprzedaży kierując 80 osobową strukturą sprzedaży. Dalsze doświadczenia managerskie wiązały się z pracą w firmie szkoleniowej, gdzie był odpowiedzialny między innymi za jej rozwój pod kątem organizacji struktur handlowych i realizację wyniku biznesowego. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z obszaru „sprzedażowych umiejętności miękkich”. We współpracy z biznesem cechuje go orientacja na cele i efektywność podejmowanych działań. Tworzy autorskie programy szkoleniowe, oparte na konkretnych celach rozwojowych. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził około 600 dni szkoleniowo – konsultacyjnych. Specjalizacja: Postawa, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Wywieranie wpływu.

Krzysztof Barwiński

Praktyk sprzedaży, trener, coach

Od 15 lat pracuje i wspiera rozwój biznesu. Pracował jako handlowiec, później awansując zarządzał sprzedażą jako manager. Doświadczenie handlowe i kierownicze zdobywał pracując między innymi w strukturach handlowych PTK Centertel (obecnie Orange). Zarządzając jako Kierownik Sprzedaży osiągał wysokie wzrosty sprzedaży kierując 80 osobową strukturą sprzedaży. Dalsze doświadczenia managerskie wiązały się z pracą w firmie szkoleniowej, gdzie był odpowiedzialny między innymi za jej rozwój pod kątem organizacji struktur handlowych i realizację wyniku biznesowego. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z obszaru „sprzedażowych umiejętności miękkich”. We współpracy z biznesem cechuje go orientacja na cele i efektywność podejmowanych działań. Tworzy autorskie programy szkoleniowe, oparte na konkretnych celach rozwojowych. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził około 600 dni szkoleniowo – konsultacyjnych. Specjalizacja: Postawa, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Wywieranie wpływu.

Małgorzata Jastrzębska

Praktyk sprzedaży, ex kupiec, trener

19 lat doświadczeń w sprzedaży. Wieloletni manager sieciowy i praktyk biznesu. Rozpoczęła pracę w Globi, gdzie była m.in. stock menedżerem, kierownikiem ds. zamówień i kupcem. Od 2000 roku – kupiec CARREFOUR zarządzający kolejnymi działami. W latach 2002 – 2011 Senior Manager ds. Zakupu Sektora „PDK” i „PFT” Carrefour Dyrekcja Wykonawcza. Pracując w sklepach zajmowała się projektem „merchandising”; działem Non Food. Pracując w jednej z największej na świecie korporacji, nawiązała współpracę z dziesiątkami dostawców. Realizowała projekty również w sytuacjach szczególnych np. „misje na prowincji”, zwolnienia grupowe, fuzje, kryzys wartości. Certyfikowany Coach (ICF ACC). Połączenie twardych umiejętności biznesowych z nastawieniem na rozwój „miękkich” kompetencji. Specjalista w negocjacjach. Ekspert w zapisach kontraktowych. W kontakcie z Dużymi Graczami, umie pokazać przestrzeń w rozmowach, ale i cel walki o każdy cm pola. Rozumie specyfikę pozycji rynkowej małych jak i dużych firm, które planują rozwój współpracy z silnym partnerem. Specjalizacja: Negocjacje z Kupcem, Współpraca z sieciami, Category Management, Controlling finansowy.

Przemysław Mik

Praktyk sprzedaży, trener, konsultant

Ponad 20 lat w sprzedaży. Karierę rozpoczynał w 1997 roku w Górnośląskim Towarzystwie Prasowym (wydawca dziennika „Trybuna Śląska”) gdzie jako specjalista ds. sprzedaży sprzedawał powierzchnie reklamowe oraz współtworzył komórkę sprzedaży reklamy wewnętrznej PAR (Prasowa Agencja Reklamowa). Następnie, od roku 2000 jako Menedżer Sprzedaży współtworzył dział sprzedaży w Instytucie Zarządzania. W roku 2003 był związany z firmą Take It – Doradztwo Personalne gdzie pełnił funkcję Dyrektora Handlowego. Od roku 2004 (do dzisiaj) Prezes Zarządu McHayes&StewardGroup Sp. z o.o. Twórca Szkoły Zarządzania Sprzedażą, odpowiedzialny m.in. za wyniki podległego zespołu sprzedaży. W ramach działań szkoleniowych, koncentruje się na aspektach postawy, umiejętności sprzedażowych, negocjacjach oraz sprzedaży przez telefon. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

Ewa Kujawa

Trener, konsultant, doradca, coach, trener rozwoju osobistego

Prowadzi szkolenia dla biznesu od 1998 roku, jej specjalizacja to szkolenia miękkie (sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie, wprowadzanie zmian organizacyjnych oraz motywowanie i kształtowanie zaangażowania). Ma doświadczenia w pracy dla różnych sektorów biznesu (finansowy, telekomunikacyjny, hotelarski, transportowy, przemysł chemiczny, IT, sklepy odzieżowy i inne). W projektach dla sił sprzedaży szkoli sprzedawców aktywnych i ladowych, kierowników sprzedaży, trenerów wewnętrznych. Ma doświadczenie w szkoleniu sił sprzedażowych w przedsiębiorstwie, które stoi w obliczu zmian (projekt dla firmy z rynku ubezpieczeń, którego celem było podniesienie wyników by zwiększyć rynkową wartość tuż przed sprzedażą przedsiębiorstwa – mimo początkowego zniechęcenia i niepokoju sprzedaż wzrosła w 9 na 10 regionów). Autorka unikalnego badania indywidualnych czynników zaangażowania Life Fulfilment Map®. Warsztat trenerski rozwijała na licznych kursach i szkoleniach w Polsce i za granicą (USA, Anglia, Francja), szkoli po polsku i angielsku. Specjalizacja: sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie, wprowadzanie zmian, komunikacja, motywacja, budowanie zaangażowania.

Marek Waśkiewicz

Trener/Konsultant/Praktyk Sprzedaży

Od 2007 roku związany z biznesem. Doświadczenie zdobywał pracując jako handlowiec, konsultant, Key Account Manager i Dyrektor Rozwoju Biznesu. Współpracował zarówno z klientami korporacyjnymi jak i z segmentem małych i średnich firm. Prowadził negocjacje na najwyższych szczeblach decyzyjnych. Następnie manager odpowiedzialny za rozwój sieci sprzedaży subagencyjnej dla jednego z operatorów telekomunikacyjnych (Orange Polska) oraz zarządzanie zespołem sprzedażowym. Obecnie trener i konsultant odpowiedzialny za rozwój działów handlowych i zwiększenie efektywności działań sprzedażowych. Realizuje projekty rozwojowe w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i kompetencji miękkich. Pracuje na sali szkoleniowej, występuje w roli eksperta na konferencjach i spotkaniach branżowych o zasięgu ogólnopolskim, dzieli się swoim na łamach magazynów Nowa Sprzedaż, As Sprzedaży, Benefit. Jego działania szkoleniowe skupiają się w obszarze sprzedaży konsultacyjnej opartej na budowaniu partnerskiej relacji z klientem. Uczy sprzedaży, w której handlowiec ze zwykłego sprzedawcy staje się partnerem biznesowym klienta. Od początku swojej pracy trenerskiej zrealizował ponad 500 dni szkoleniowych.

Patryk Jasiński

Praktyk sprzedaży, trener sprzedaży, mentor, coach

Patryk Jasiński posiada doświadczenie w obszarze szkoleń sprzedażowych, negocjacyjnych jak i motywacyjnych. Swoją przygodę ze szkoleniami zaczął w 2009 roku w firmie Play, by rozwinąć się także w obszarze mentoringu i treningu technik zamknięcia sprzedaży. Bezpośrednia praca z klientami Play, Orange, T-Mobile, Tauron, Netia, umożliwiła mu wypracowanie bardzo praktycznego podejścia do sprzedaży, a zarazem pozwoliła spotkać się twarzą w twarz z problemami, z jakimi spotykają się handlowcy/sprzedawcy. Obecnie prowadzi szkolenia autorskie jak i dedykowane dla firm takich m.in. jak Druk Polska, Pravna.pl, Monitor Unijny, Orange. Patryk to osoba o wielkiej charyzmie, którego celem życiowym jest „Być najlepszym w tym co robi i zawsze dawać z siebie 100% , chyba, że oddaje krew”. Specjalizacje: Sprzedaż, Techniki zamknięcia sprzedaży, Motywacja, Wywieranie wpływu, Negocjacje, Obsługa klienta B2B oraz B2C, Budowanie relacji, Budowanie zespołów sprzedażowych.

Andrzej Niemczyk

Trener, coach

Od 25 lat, sprzedaje i kieruje sprzedażą na trudnych, konkurencyjnych rynkach. Był handlowcem, kierownikiem sprzedaży a następnie dyrektorem handlowym w dwóch firmach farmaceutycznych Gedeon Richter i Ewopharma AG. Jest autorem i współautorem 10 książek o zarządzaniu i sprzedaży, w tym także książki „Jak kierować zespołem handlowym i przetrwać (3 wydania) oraz pakietu multimedialnego „Sztuka kierowania zespołem sprzedażowym.” Trener, coach i konsultant od 15 lat oraz trener trenerów Szkoli największe światowe i polskie firmy. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich z zakresu budowania własnego autorytetu, przywództwa, odwagi menedżerskiej oraz kierowania zespołem w trudnych sytuacjach W swoich szkoleniach wykorzystuje rozumienie mechanizmów kierujących zachowaniem człowieka. Pomaga zrozumieć, jak sprzedawać bez używania powszechnie znanych technik handlowych. Podczas szkoleń handlowych uczestnicy ćwiczą jak zamienić je na dialog z klientem i jak wykorzystywać psychologiczne aspekty sprzedaży.

Ewa Kozicka

Logopeda medialny, logopeda artystyczny

Logopeda, absolwentka Podyplomowego Studium Wymowy przy Akademii Teatralnej w Warszawie. Specjalizacja logopeda medialny, logopeda artystyczny. Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dykcji, kultury słowa i emisji głosu w szkołach artystycznych: Szkole Aktorskiej J.i H. Machulskich, Akademii Muzycznej w Warszawie i Państwowej Szkole Muzycznej II Stopnia na Wydziale wokalistyki Estradowej. Prowadzi indywidualne konsultacje z zakresu wystąpień publicznych przed mikrofonem i na scenie dla osób, których działalność zawodowa związana jest z publicznym mówieniem. Prowadziła dziennikarzy stacji telewizyjnych 4FunTV, Superstacji, a od 2014 roku współpracuje z TVP. Przez wiele lat prowadziła szkolenia dla sędziów i prokuratorów prokuratur i sądów apelacyjnych i okręgowych, zasiadała w jury konkursów krasomówczych dla asesorów. W prowadzonych zajęciach i indywidualnych konsultacjach zwraca szczególną uwagę na to, by podopieczni, zarówno studenci jak i osoby bardzo już dorosłe, podczas nabywania nowych umiejętności i zachowań, pozostawali w zgodzie ze sobą. Nieprzerwanie od czasu ukończenia Logopedii pracuje z wielką satysfakcją z dziećmi.

Klaudia Rogacz

Visual merchandising manager, trener

Od 15 lat zajmuje się aranżacją przestrzeni handlowej – sprzedażą pośrednią. Rozwojem i edukacją pracowników na stanowiskach kierowniczych zajmuje się od 5 lat. Swoje doświadczenia w branży retail zdobywała od sprzedaży bezpośredniej w polskiej marce Reporter, dalej rozwijała swoje umiejętności w międzynarodowym gigancie odzieżowym marce H&M, pracując jako VM manager na powierzchniach handlowych ok. 1500-2000 m2. Kompetencje trenerskie kształtowała w strukturze LPP, brandzie Cropp pracując jako trener ds. VM mając pod swoją opieką 44 sklepy. Dalsze doświadczenia managerskie wiązały się z kreowaniem strategii VM w sieci sklepów BLUE SHADOW, gdzie oprócz ustalania standardów VM projektowała sklepy. Obecnie oprócz aktywności trenerskiej zajmuje się wdrażaniem standardów Visual Merchandisingu w Sieci 350 sklepów marki DIVERSE, zarządzając grupą Regionalnych Visual Merchandiserów. Kieruje się w pracy handlowym podejściem. Motto zawodowe: ” Dekorator to artysta biznesman”. Produkt nie tylko musi pięknie wyglądać ale i się sprzedawać. W szkoleniach koncentruje się na dopasowaniu szkolenia do potrzeb firmy po wykonaniu audytu sklepu i otoczenia, w odniesieniu do grupy docelowej, powierzchni, poziomu wiedzy VM. Jest osobą z pasją do Visual Merchandisingu, lubi pracę z ludźmi i dla ludzi. Inspiracją do działania są uczestnicy szkolenia, ich potrzeby oraz możliwość wpłynięcia na ich rozwój i ścieżkę dalszej kariery. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń w takich obszarach Visual Merchandisingu jak: • Aranżacja przestrzeni handlowej, • Teoria i zastosowanie barw, • Psychologia zachowań klienta, • Stylizacja manekinów, • Aranżacja witryn, • Oświetlenie.

Paweł Bogusław

MBA Executive HR, trener, coach, assesor

24 lata bogatego doświadczenia sprzedażowego oraz managerskiego w międzynarodowych strukturach takich jak: Sandoz, Valeant, Leroy Merlin, Auchan, Polfarmex. Łączy doświadczenie handlowca i managera z aktualną wiedzą z zakresu psychologii biznesu, inspirując uczestników szkoleń do podnoszenia kompetencji i zwiększenia efektywności podejmowanych działań. Posiada doświadczenie trenerskie w międzynarodowych korporacjach. Szkoli sprzedawców (PH, KAM), kadrę managerską średniego oraz wyższego szczebla w sprzedaży i marketingu. Prowadził z sukcesami pełne procesy rozwoju efektywności pracowników od rekrutacji, poprzez szkolenia merytoryczne i sprzedażowe do coachingu on the job. Prowadził ponad 830 dni szkoleniowych i coachingowych w różnych sektorach biznesu. Specjalizuje się w budzeniu motywacji wewnętrznej, inspirowaniu uczestników warsztatów do poszukiwania oraz samodzielnego dochodzenia do efektywnych rozwiązań. Certyfikowany trener, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, dyplomowany Coach oraz Assesor. Specjalizacja: Rekrutacja, Motywowanie, Budowanie relacji, Sprzedaż.