Szkolenie

Zamknięcie sprzedaży telefonicznej

Patryk Jasiński

Praktyk sprzedaży, trener sprzedaży, mentor, coach

Zamknięcie sprzedaży telefonicznej

Dzięki temu szkoleniu nauczysz się niezwykle trudnej sztuki, czyli skutecznego zamknięcia sprzedaży telefonicznej. Czy zajmujesz się sprzedażą produktów lub usług, pozyskiwaniem inwestorów lub sponsorów, rekrutacją? Czy Twoim zadaniem jest umawianie na spotkania?
Jeśli na którekolwiek z pytań odpowiedziałeś TAK to znaczy, że musisz przejść to szkolenie. Pomożemy Ci w prowadzeniu jak największej liczby skutecznych rozmów zakończonych sprzedażą lub umówieniem się na spotkanie.

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

  • jakie są trzy podstawowe korzyści z prawidłowej finalizacji sprzedaży telefonicznej
  • jakie etapy składają się na prawidłowe zamknięcie sprzedaży telefonicznej
  • ile jest technik finalizacji sprzedaży telefonicznej
  • kiedy należy finalizować sprzedaż telefoniczną
  • jak rozpoznawać osiemnaście sygnałów dawanych przez klienta, które świadczą o jego zainteresowaniu oferowanym przeze Ciebie produktem lub usługą
  • jak wykorzystać w finalizacji sprzedaży telefonicznej naszą naturalną chęć do bycia postrzeganym przez innych jako osoby konsekwentne
  • dlaczego sprzedawcy nie na wszystkie pytania klienta powinni odpowiadać twierdząco
  • jakich zdań używać, aby zasugerować klientowi pozytywną odpowiedź
  • na czym polega poprawne podsumowanie rozmowy z klientem
  • na jakie cztery pytania klient musi znać odpowiedź, abyś miał pewność, że dobrze podsumowałeś rozmowę

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • osób, które chcą poprawić swoje wyniki rozmów przez telefon
  • tych, którzy nie boją się eksperymentować podczas rozmów telefonicznych
  • wszystkich tych, którzy chcą nauczyć się, jak sprzedawać przez telefon
  • szefów, którzy chcą zweryfikować umiejętności handlowców w zakresie sprzedaży przez telefon

Szkolenie zostało opracowane przez:

Patryk Jasiński
Praktyk sprzedaży, trener sprzedaży, mentor, coach
Patryk Jasiński posiada doświadczenie w obszarze szkoleń sprzedażowych, negocjacyjnych jak i motywacyjnych. Swoją przygodę ze szkoleniami zaczął w 2009 roku w firmie Play, by rozwinąć się także w obszarze mentoringu i treningu technik zamknięcia sprzedaży. Bezpośrednia praca z klientami Play, Orange, T-Mobile, Tauron, Netia, umożliwiła mu wypracowanie bardzo praktycznego podejścia do sprzedaży, a zarazem pozwoliła spotkać się twarzą w twarz z problemami, z jakimi spotykają się handlowcy/sprzedawcy. Obecnie prowadzi szkolenia autorskie jak i dedykowane dla firm takich m.in. jak Druk Polska, Pravna.pl, Monitor Unijny, Orange. Patryk to osoba o wielkiej charyzmie, którego celem życiowym jest „Być najlepszym w tym co robi i zawsze dawać z siebie 100% , chyba, że oddaje krew”. Specjalizacje: Sprzedaż, Techniki zamknięcia sprzedaży, Motywacja, Wywieranie wpływu, Negocjacje, Obsługa klienta B2B oraz B2C, Budowanie relacji, Budowanie zespołów sprzedażowych.

Szkolenie składa się z następujących elementów:

Filmy

  • Wprowadzenie
    02:26
  • Prawidłowe zamknięcie sprzedaży
    04:36
  • Co to jest finalizacja?
    04:35
  • Metoda 3 Razy Tak i Po wędkarsku
    05:43
  • Reguła wzajemności i zdanie sugerujące
    07:23
  • Pozorny wybór, bezpośrednia prośba o dane
    05:15
  • Podsumowanie sprzedaży
    05:31
  • Jak prosić o rekomendację?
    04:40

Artykuły

  • Zamknięcie sprzedaży telefonicznej cz. 1
    04:23
  • Zamknięcie sprzedaży telefonicznej cz. 2
    04:01

Audiobooki

  • Zamknięcie sprzedaży telefonicznej cz. 1
    09:21
  • Zamknięcie sprzedaży telefonicznej cz. 2
    10:06

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia

Zaufali nam między innymi:

Chcesz dowiedzieć się, jak SalesOn pomoże Twojemu działowi sprzedaży?

Wypełnij formularz:

    Rozpocznij naukę!

    Jeżeli nie masz konta w SalesOn:
    lub jeśli masz już konto:

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.