SZKOLENIE ONLINE Zamknięcie sprzedaży telefonicznej

Patryk Jasiński
Praktyk sprzedaży, trener sprzedaży, mentor, coach
Chcesz wiedzieć co będzie dalej?

Zamknięcie sprzedaży telefonicznej

Dzięki temu szkoleniu nauczysz się niezwykle trudnej sztuki, czyli skutecznego zamknięcia sprzedaży telefonicznej. Czy zajmujesz się sprzedażą produktów lub usług, pozyskiwaniem inwestorów lub sponsorów, rekrutacją? Czy Twoim zadaniem jest umawianie na spotkania?
Jeśli na którekolwiek z pytań odpowiedziałeś TAK to znaczy, że musisz przejść to szkolenie. Pomożemy Ci w prowadzeniu jak największej liczby skutecznych rozmów zakończonych sprzedażą lub umówieniem się na spotkanie.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • jakie są trzy podstawowe korzyści z prawidłowej finalizacji sprzedaży telefonicznej
  • jakie etapy składają się na prawidłowe zamknięcie sprzedaży telefonicznej
  • ile jest technik finalizacji sprzedaży telefonicznej
  • kiedy należy finalizować sprzedaż telefoniczną
  • jak rozpoznawać osiemnaście sygnałów dawanych przez klienta, które świadczą o jego zainteresowaniu oferowanym przeze Ciebie produktem lub usługą
  • jak wykorzystać w finalizacji sprzedaży telefonicznej naszą naturalną chęć do bycia postrzeganym przez innych jako osoby konsekwentne
  • dlaczego sprzedawcy nie na wszystkie pytania klienta powinni odpowiadać twierdząco
  • jakich zdań używać, aby zasugerować klientowi pozytywną odpowiedź
  • na czym polega poprawne podsumowanie rozmowy z klientem
  • na jakie cztery pytania klient musi znać odpowiedź, abyś miał pewność, że dobrze podsumowałeś rozmowę

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • osób, które chcą poprawić swoje wyniki rozmów przez telefon
  • tych, którzy nie boją się eksperymentować podczas rozmów telefonicznych
  • wszystkich tych, którzy chcą nauczyć się, jak sprzedawać przez telefon
  • szefów, którzy chcą zweryfikować umiejętności handlowców w zakresie sprzedaży przez telefon
Patryk Jasiński
Praktyk sprzedaży, trener sprzedaży, mentor, coach
Patryk Jasiński posiada doświadczenie w obszarze szkoleń sprzedażowych, negocjacyjnych jak i motywacyjnych. Swoją przygodę ze szkoleniami zaczął w 2009 roku w firmie Play, by rozwinąć się także w obszarze mentoringu i treningu technik zamknięcia sprzedaży. Bezpośrednia praca z klientami Play, Orange, T-Mobile, Tauron, Netia, umożliwiła mu wypracowanie bardzo praktycznego podejścia do sprzedaży, a zarazem pozwoliła spotkać się twarzą w twarz z problemami, z jakimi spotykają się handlowcy/sprzedawcy. Obecnie prowadzi szkolenia autorskie jak i dedykowane dla firm takich m.in. jak Druk Polska, Pravna.pl, Monitor Unijny, Orange. Patryk to osoba o wielkiej charyzmie, którego celem życiowym jest „Być najlepszym w tym co robi i zawsze dawać z siebie 100% , chyba, że oddaje krew”. Specjalizacje: Sprzedaż, Techniki zamknięcia sprzedaży, Motywacja, Wywieranie wpływu, Negocjacje, Obsługa klienta B2B oraz B2C, Budowanie relacji, Budowanie zespołów sprzedażowych.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Wprowadzenie 02:26
Prawidłowe zamknięcie sprzedaży 04:36
Co to jest finalizacja? 04:35
Metoda 3 Razy Tak i Po wędkarsku 05:43
Reguła wzajemności i zdanie sugerujące 07:23
Pozorny wybór, bezpośrednia prośba o dane 05:15
Podsumowanie sprzedaży 05:31
Jak prosić o rekomendację? 04:40
Artykuły
Zamknięcie sprzedaży telefonicznej cz. 1 04:23
Zamknięcie sprzedaży telefonicznej cz. 2 04:01
Audiobooki
Zamknięcie sprzedaży telefonicznej cz. 1 09:21
Zamknięcie sprzedaży telefonicznej cz. 2 10:06

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Zamknięcie sprzedaży telefonicznej
Chcesz wiedzieć co będzie dalej?

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.