Szkolenie

Wywieranie wpływu w sprzedaży

Patryk Jasiński
Praktyk sprzedaży, trener sprzedaży, mentor, coach

Wywieranie wpływu w sprzedaży

W tym cyklu szkoleniowym poznasz najpopularniejsze reguły wywierania wpływu, które możesz z powodzeniem wykorzystywać w sprzedaży. Materiał szkoleniowy oparty jest na regułach wywierania wpływu opracowanych przez profesora psychologii, Roberta B. Cialdiniego. Po latach badań naukowych nad procesami związanymi z przekonywaniem i podejmowaniem decyzji, Cialdini opisał 6 reguł, które są punktem wyjścia większości taktyk perswazyjnych. Jeśli poznasz i zrozumiesz te reguły, pomogą Ci one lepiej sprzedawać.

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

  • na czym polega, w odróżnieniu od manipulacji, pozytywne wywieranie wpływu, czyli świadome, wynikające z dobrych intencji przekonywanie klienta
  • jak się skutecznie się bronić, gdy zauważysz, że twój klient próbuje użyć technik wywierania wpływu przeciwko Tobie, dążąc do realizacji wyłącznie własnych interesów
  • czy można naginać prawdę twierdząc np., że masz z klientem wspólne zainteresowania, albo że lubisz to samo, co on
  • co zrobić gdy zauważysz, że w niektórych okolicznościach sprzedażowych jakiegoś klienta za bardzo lubisz
  • jakie możesz wykonać jako pierwszy, pozytywne gesty, działania lub zachowania w kierunku klienta
  • kiedy możesz pozbyć się uczucia obowiązku zrewanżowania się klientowi za otrzymaną od niego przysługę
  • na jakich dwóch mechanizmach opiera się reguła niedostępności
  • jak używać reguły niedostępności, aby klienci nie odnieśli wrażenia, że jest to tylko „zagranie”
  • na czym polega tok myślenia osoby poddanej kapitanozie
  • na czym polega technika “poprawiania zaufania”

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności swoich handlowców w zakresie wywierania wpływu w sprzedaży
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak wywierać wpływ na klientów

Szkolenie zostało opracowane przez:

Patryk Jasiński
Praktyk sprzedaży, trener sprzedaży, mentor, coach
Patryk Jasiński posiada doświadczenie w obszarze szkoleń sprzedażowych, negocjacyjnych jak i motywacyjnych. Swoją przygodę ze szkoleniami zaczął w 2009 roku w firmie Play, by rozwinąć się także w obszarze mentoringu i treningu technik zamknięcia sprzedaży. Bezpośrednia praca z klientami Play, Orange, T-Mobile, Tauron, Netia, umożliwiła mu wypracowanie bardzo praktycznego podejścia do sprzedaży, a zarazem pozwoliła spotkać się twarzą w twarz z problemami, z jakimi spotykają się handlowcy/sprzedawcy. Obecnie prowadzi szkolenia autorskie jak i dedykowane dla firm takich m.in. jak Druk Polska, Pravna.pl, Monitor Unijny, Orange. Patryk to osoba o wielkiej charyzmie, którego celem życiowym jest „Być najlepszym w tym co robi i zawsze dawać z siebie 100% , chyba, że oddaje krew”. Specjalizacje: Sprzedaż, Techniki zamknięcia sprzedaży, Motywacja, Wywieranie wpływu, Negocjacje, Obsługa klienta B2B oraz B2C, Budowanie relacji, Budowanie zespołów sprzedażowych.

Szkolenie składa się z następujących elementów:

Filmy

  • Wprowadzenie
    08:49
  • Reguła lubienia i sympatii
    05:43
  • Reguła zaangażowania i konsekwencji
    08:35
  • Reguła niedostępności
    04:51
  • Społeczny dowód słuszności
    05:17
  • Reguła wzajemności
    06:33
  • Bonus
    06:51

Artykuły

  • Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 1/7
    03:12
  • Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 2/7
    02:02
  • Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 3/7
    01:52
  • Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 4/7
    02:04
  • Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 5/7
    01:51
  • Reguły wywierania wpływu w sprzedaży- 6/7
    01:25
  • Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 7/7
    02:26

Audiobooki

  • Wywieranie wpływu w sprzedaży
    19:44

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia

Zaufali nam między innymi:

Chcesz dowiedzieć się, jak SalesOn pomoże Twojemu działowi sprzedaży?

Wypełnij formularz:

Rozpocznij naukę!

Jeżeli nie masz konta w SalesOn:
lub jeśli masz już konto:

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.