SZKOLENIE ONLINE Wywieranie wpływu w sprzedaży
Praktyk sprzedaży, trener sprzedaży, mentor, coach
Wywieranie wpływu w sprzedaży
W tym cyklu szkoleniowym poznasz najpopularniejsze reguły wywierania wpływu, które możesz z powodzeniem wykorzystywać w sprzedaży. Materiał szkoleniowy oparty jest na regułach wywierania wpływu opracowanych przez profesora psychologii, Roberta B. Cialdiniego. Po latach badań naukowych nad procesami związanymi z przekonywaniem i podejmowaniem decyzji, Cialdini opisał 6 reguł, które są punktem wyjścia większości taktyk perswazyjnych. Jeśli poznasz i zrozumiesz te reguły, pomogą Ci one lepiej sprzedawać.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- na czym polega, w odróżnieniu od manipulacji, pozytywne wywieranie wpływu, czyli świadome, wynikające z dobrych intencji przekonywanie klienta
- jak się skutecznie się bronić, gdy zauważysz, że twój klient próbuje użyć technik wywierania wpływu przeciwko Tobie, dążąc do realizacji wyłącznie własnych interesów
- czy można naginać prawdę twierdząc np., że masz z klientem wspólne zainteresowania, albo że lubisz to samo, co on
- co zrobić gdy zauważysz, że w niektórych okolicznościach sprzedażowych jakiegoś klienta za bardzo lubisz
- jakie możesz wykonać jako pierwszy, pozytywne gesty, działania lub zachowania w kierunku klienta
- kiedy możesz pozbyć się uczucia obowiązku zrewanżowania się klientowi za otrzymaną od niego przysługę
- na jakich dwóch mechanizmach opiera się reguła niedostępności
- jak używać reguły niedostępności, aby klienci nie odnieśli wrażenia, że jest to tylko „zagranie”
- na czym polega tok myślenia osoby poddanej kapitanozie
- na czym polega technika “poprawiania zaufania”
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
- Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności swoich handlowców w zakresie wywierania wpływu w sprzedaży
- Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak wywierać wpływ na klientów
Patryk Jasiński
Praktyk sprzedaży, trener sprzedaży, mentor, coach
Patryk Jasiński posiada doświadczenie w obszarze szkoleń sprzedażowych, negocjacyjnych jak i motywacyjnych. Swoją przygodę ze szkoleniami zaczął w 2009 roku w firmie Play, by rozwinąć się także w obszarze mentoringu i treningu technik zamknięcia sprzedaży. Bezpośrednia praca z klientami Play, Orange, T-Mobile, Tauron, Netia, umożliwiła mu wypracowanie bardzo praktycznego podejścia do sprzedaży, a zarazem pozwoliła spotkać się twarzą w twarz z problemami, z jakimi spotykają się handlowcy/sprzedawcy. Obecnie prowadzi szkolenia autorskie jak i dedykowane dla firm takich m.in. jak Druk Polska, Pravna.pl, Monitor Unijny, Orange. Patryk to osoba o wielkiej charyzmie, którego celem życiowym jest „Być najlepszym w tym co robi i zawsze dawać z siebie 100% , chyba, że oddaje krew”. Specjalizacje: Sprzedaż, Techniki zamknięcia sprzedaży, Motywacja, Wywieranie wpływu, Negocjacje, Obsługa klienta B2B oraz B2C, Budowanie relacji, Budowanie zespołów sprzedażowych.
Online training includes
Wprowadzenie
08:49
Reguła lubienia i sympatii
05:43
Reguła zaangażowania i konsekwencji
08:35
Reguła niedostępności
04:51
Społeczny dowód słuszności
05:17
Reguła wzajemności
06:33
Bonus
06:51
Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 1/7
03:12
Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 2/7
02:02
Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 3/7
01:52
Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 4/7
02:04
Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 5/7
01:51
Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 6/7
01:25
Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 7/7
02:26
Wywieranie wpływu w sprzedaży
19:44
Get an Online Training Completion Certificate
