SZKOLENIE ONLINE Wywieranie wpływu w sprzedaży

Patryk Jasiński
Praktyk sprzedaży, trener sprzedaży, mentor, coach
Obejrzyj fragment szkolenia

Wywieranie wpływu w sprzedaży

W tym cyklu szkoleniowym poznasz najpopularniejsze reguły wywierania wpływu, które możesz z powodzeniem wykorzystywać w sprzedaży. Materiał szkoleniowy oparty jest na regułach wywierania wpływu opracowanych przez profesora psychologii, Roberta B. Cialdiniego. Po latach badań naukowych nad procesami związanymi z przekonywaniem i podejmowaniem decyzji, Cialdini opisał 6 reguł, które są punktem wyjścia większości taktyk perswazyjnych. Jeśli poznasz i zrozumiesz te reguły, pomogą Ci one lepiej sprzedawać.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • na czym polega, w odróżnieniu od manipulacji, pozytywne wywieranie wpływu, czyli świadome, wynikające z dobrych intencji przekonywanie klienta
  • jak się skutecznie się bronić, gdy zauważysz, że twój klient próbuje użyć technik wywierania wpływu przeciwko Tobie, dążąc do realizacji wyłącznie własnych interesów
  • czy można naginać prawdę twierdząc np., że masz z klientem wspólne zainteresowania, albo że lubisz to samo, co on
  • co zrobić gdy zauważysz, że w niektórych okolicznościach sprzedażowych jakiegoś klienta za bardzo lubisz
  • jakie możesz wykonać jako pierwszy, pozytywne gesty, działania lub zachowania w kierunku klienta
  • kiedy możesz pozbyć się uczucia obowiązku zrewanżowania się klientowi za otrzymaną od niego przysługę
  • na jakich dwóch mechanizmach opiera się reguła niedostępności
  • jak używać reguły niedostępności, aby klienci nie odnieśli wrażenia, że jest to tylko „zagranie”
  • na czym polega tok myślenia osoby poddanej kapitanozie
  • na czym polega technika “poprawiania zaufania”

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Osób na stanowiskach sprzedażowych (sprzedawca, konsultant, doradca, przedstawiciel handlowy)
  • Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności swoich handlowców w zakresie wywierania wpływu w sprzedaży
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak wywierać wpływ na klientów
Patryk Jasiński
Praktyk sprzedaży, trener sprzedaży, mentor, coach
Patryk Jasiński posiada doświadczenie w obszarze szkoleń sprzedażowych, negocjacyjnych jak i motywacyjnych. Swoją przygodę ze szkoleniami zaczął w 2009 roku w firmie Play, by rozwinąć się także w obszarze mentoringu i treningu technik zamknięcia sprzedaży. Bezpośrednia praca z klientami Play, Orange, T-Mobile, Tauron, Netia, umożliwiła mu wypracowanie bardzo praktycznego podejścia do sprzedaży, a zarazem pozwoliła spotkać się twarzą w twarz z problemami, z jakimi spotykają się handlowcy/sprzedawcy. Obecnie prowadzi szkolenia autorskie jak i dedykowane dla firm takich m.in. jak Druk Polska, Pravna.pl, Monitor Unijny, Orange. Patryk to osoba o wielkiej charyzmie, którego celem życiowym jest „Być najlepszym w tym co robi i zawsze dawać z siebie 100% , chyba, że oddaje krew”. Specjalizacje: Sprzedaż, Techniki zamknięcia sprzedaży, Motywacja, Wywieranie wpływu, Negocjacje, Obsługa klienta B2B oraz B2C, Budowanie relacji, Budowanie zespołów sprzedażowych.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Wprowadzenie 08:49
Reguła lubienia i sympatii 05:43
Reguła zaangażowania i konsekwencji 08:35
Reguła niedostępności 04:51
Społeczny dowód słuszności 05:17
Reguła wzajemności 06:33
Bonus 06:51
Artykuły
Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 1/7 03:12
Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 2/7 02:02
Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 3/7 01:52
Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 4/7 02:04
Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 5/7 01:51
Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 6/7 01:25
Reguły wywierania wpływu w sprzedaży– 7/7 02:26
Audiobooki
Wywieranie wpływu w sprzedaży 19:44

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Wywieranie wpływu w sprzedaży
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.