SZKOLENIE ONLINE Współpraca z kupcem sieci FMCG
Praktyk sprzedaży, ex kupiec, trener
Współpraca z kupcem sieci FMCG
Podczas tego szkolenia omawiamy przyczyny częstych sytuacji, kiedy nie dochodzi do porozumienia z kupcem sieci handlowej i zadajemy sobie pytanie „Dlaczego moja oferta nie przeszła?”. Omawiamy przyczyny pojawiania się zamkniętej postawy kupców. Odpowiadamy na pytanie: „Dlaczego moje metody nie działają na kupca?” lub „W którym momencie byłem blisko podpisania kontraktu, a jednak do tego nie doszło”. Uczymy, jak można uzbroić się w argumenty, które nie mogą nie trafić do kupca.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- jaka jest rola matematyki handlowej w komunikacji z kupcem sieci handlowej
- jak rozwiązać dylemat: czy pominąć kupca i zadzwonić do jego szefa, kiedy kupiec nie reaguje lub blokuje naszą ofertę
- o czym należy pamiętać jeśli już zdecydujemy się na kontakt z szefem kupca
- jakim presjom podlega kupiec sieci handlowej i jak to wpływa na współpracę z Tobą
- jak rozmawiać z kupcem sieci handlowej, aby nie odniósł wrażenia, że prezentujesz swoje, a nie jego korzyści
- jak ułatwić pracę kupcowi i jakie czasochłonne czynności wykonać za niego
- jak być postrzeganym przez kupca jako pomocny i potrzebny przedstawiciel producenta
- jak wyjść z twoją ofertą z poczekalni i sfinalizować proces sprzedaży
- jakie trzy konkretne korzyści możesz uzyskać stosując perspektywę kupca
- jak nie być jednym z wielu, którzy chcą coś sprzedać nie pokazując korzyści językiem kupca
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- Key account managerów w firmach producenckich współpracujących lub planujących współpracę z sieciami handlowymi
- Szefów sprzedaży, właścicieli firm, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoje jak i swoich Key Account Managerów w zakresie współpracy z sieciami detalicznymi
- Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak współpracować z kupcami w sieciach handlowych
Małgorzata Jastrzębska
Praktyk sprzedaży, ex kupiec, trener
19 lat doświadczeń w sprzedaży. Wieloletni manager sieciowy i praktyk biznesu. Rozpoczęła pracę w Globi, gdzie była m.in. stock menedżerem, kierownikiem ds. zamówień i kupcem. Od 2000 roku – kupiec CARREFOUR zarządzający kolejnymi działami. W latach 2002 – 2011 Senior Manager ds. Zakupu Sektora „PDK” i „PFT” Carrefour Dyrekcja Wykonawcza. Pracując w sklepach zajmowała się projektem „merchandising”; działem Non Food. Pracując w jednej z największej na świecie korporacji, nawiązała współpracę z dziesiątkami dostawców. Realizowała projekty również w sytuacjach szczególnych np. „misje na prowincji”, zwolnienia grupowe, fuzje, kryzys wartości. Certyfikowany Coach (ICF ACC). Połączenie twardych umiejętności biznesowych z nastawieniem na rozwój „miękkich” kompetencji. Specjalista w negocjacjach. Ekspert w zapisach kontraktowych. W kontakcie z Dużymi Graczami, umie pokazać przestrzeń w rozmowach, ale i cel walki o każdy cm pola. Rozumie specyfikę pozycji rynkowej małych jak i dużych firm, które planują rozwój współpracy z silnym partnerem. Specjalizacja: Negocjacje z Kupcem, Współpraca z sieciami, Category Management, Controlling finansowy
Online training includes
Błędy KAM’a – cz. 1/7
03:28
Błędy KAM’a – cz. 2/7
05:10
Błędy KAM’a – cz. 3/7
06:05
Błędy KAM’a – cz. 4/7
06:45
Negocjacje z perspektywy kupca – cz. 5/7
02:36
Negocjacje z perspektywy kupca – cz. 6/7
03:38
Negocjacje z perspektywy kupca – cz. 7/7
04:26
Przyczyny braku akceptacji oferty handlowej przez kupca sieci
03:55
Rola matematyki handlowej w komunikacji z kupcem sieci handlowej
02:22
Czy dzwonić do szefa kupca, jeśli ten nie jest dostępny?
08:28
Współpraca przedstawiciela producenta z kupcem FMCG
21:17
Get an Online Training Completion Certificate
