Szkolenie

Współpraca z kupcem sieci FMCG

Małgorzata Jastrzębska

Praktyk sprzedaży, ex kupiec, trener

Współpraca z kupcem sieci FMCG

Podczas tego szkolenia omawiamy przyczyny częstych sytuacji, kiedy nie dochodzi do porozumienia z kupcem sieci handlowej i zadajemy sobie pytanie „Dlaczego moja oferta nie przeszła?”. Omawiamy przyczyny pojawiania się zamkniętej postawy kupców. Odpowiadamy na pytanie: „Dlaczego moje metody nie działają na kupca?” lub „W którym momencie byłem blisko podpisania kontraktu, a jednak do tego nie doszło”. Uczymy, jak można uzbroić się w argumenty, które nie mogą nie trafić do kupca.

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

  • jaka jest rola matematyki handlowej w komunikacji z kupcem sieci handlowej
  • jak rozwiązać dylemat: czy pominąć kupca i zadzwonić do jego szefa, kiedy kupiec nie reaguje lub blokuje naszą ofertę
  • o czym należy pamiętać jeśli już zdecydujemy się na kontakt z szefem kupca
  • jakim presjom podlega kupiec sieci handlowej i jak to wpływa na współpracę z Tobą
  • jak rozmawiać z kupcem sieci handlowej, aby nie odniósł wrażenia, że prezentujesz swoje, a nie jego korzyści
  • jak ułatwić pracę kupcowi i jakie czasochłonne czynności wykonać za niego
  • jak być postrzeganym przez kupca jako pomocny i potrzebny przedstawiciel producenta
  • jak wyjść z twoją ofertą z poczekalni i sfinalizować proces sprzedaży
  • jakie trzy konkretne korzyści możesz uzyskać stosując perspektywę kupca
  • jak nie być jednym z wielu, którzy chcą coś sprzedać nie pokazując korzyści językiem kupca

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Key account managerów w firmach producenckich współpracujących lub planujących współpracę z sieciami handlowymi
  • Szefów sprzedaży, właścicieli firm, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoje jak i swoich Key Account Managerów w zakresie współpracy z sieciami detalicznymi
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak współpracować z kupcami w sieciach handlowych

Szkolenie zostało opracowane przez:

Małgorzata Jastrzębska
Praktyk sprzedaży, ex kupiec, trener
19 lat doświadczeń w sprzedaży. Wieloletni manager sieciowy i praktyk biznesu. Rozpoczęła pracę w Globi, gdzie była m.in. stock menedżerem, kierownikiem ds. zamówień i kupcem. Od 2000 roku – kupiec CARREFOUR zarządzający kolejnymi działami. W latach 2002 – 2011 Senior Manager ds. Zakupu Sektora „PDK” i „PFT” Carrefour Dyrekcja Wykonawcza. Pracując w sklepach zajmowała się projektem „merchandising”; działem Non Food. Pracując w jednej z największej na świecie korporacji, nawiązała współpracę z dziesiątkami dostawców. Realizowała projekty również w sytuacjach szczególnych np. „misje na prowincji”, zwolnienia grupowe, fuzje, kryzys wartości. Certyfikowany Coach (ICF ACC). Połączenie twardych umiejętności biznesowych z nastawieniem na rozwój „miękkich” kompetencji. Specjalista w negocjacjach. Ekspert w zapisach kontraktowych. W kontakcie z Dużymi Graczami, umie pokazać przestrzeń w rozmowach, ale i cel walki o każdy cm pola. Rozumie specyfikę pozycji rynkowej małych jak i dużych firm, które planują rozwój współpracy z silnym partnerem.Specjalizacja: Negocjacje z Kupcem, Współpraca z sieciami, Category Management, Controlling finansowy

Szkolenie składa się z następujących elementów:

Filmy

  • Błędy KAM’a – cz. 1/7
    03:28
  • Błędy KAM’a – cz. 2/7
    05:10
  • Błędy KAM’a – cz. 3/7
    06:05
  • Błędy KAM’a – cz. 4/7
    06:45
  • Negocjacje z perspektywy kupca – cz. 5/7
    02:36
  • Negocjacje z perspektywy kupca – cz. 6/7
    03:38
  • Negocjacje z perspektywy kupca – cz. 7-ost.
    04:26

Artykuły

  • Przyczyny braku akceptacji oferty handlowej przez kupca sieci
    03:55
  • Rola matematyki handlowej w komunikacji z kupcem sieci handlowej
    02:22
  • Czy dzwonić do szefa kupca, jeśli ten nie jest dostępny?
    08:28

Audiobooki

  • Współpraca przedstawiciela producenta z kupcem FMCG
    21:17

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia

Zaufali nam między innymi:

Chcesz dowiedzieć się, jak SalesOn pomoże Twojemu działowi sprzedaży?

Wypełnij formularz:

    Rozpocznij naukę!

    Jeżeli nie masz konta w SalesOn:
    lub jeśli masz już konto:

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.