SZKOLENIE ONLINE Współpraca z kupcem sieci FMCG

Małgorzata Jastrzębska
Praktyk sprzedaży, ex kupiec, trener
Obejrzyj fragment szkolenia

Współpraca z kupcem sieci FMCG

Podczas tego szkolenia omawiamy przyczyny częstych sytuacji, kiedy nie dochodzi do porozumienia z kupcem sieci handlowej i zadajemy sobie pytanie „Dlaczego moja oferta nie przeszła?”. Omawiamy przyczyny pojawiania się zamkniętej postawy kupców. Odpowiadamy na pytanie: „Dlaczego moje metody nie działają na kupca?” lub „W którym momencie byłem blisko podpisania kontraktu, a jednak do tego nie doszło”. Uczymy, jak można uzbroić się w argumenty, które nie mogą nie trafić do kupca.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • jaka jest rola matematyki handlowej w komunikacji z kupcem sieci handlowej
  • jak rozwiązać dylemat: czy pominąć kupca i zadzwonić do jego szefa, kiedy kupiec nie reaguje lub blokuje naszą ofertę
  • o czym należy pamiętać jeśli już zdecydujemy się na kontakt z szefem kupca
  • jakim presjom podlega kupiec sieci handlowej i jak to wpływa na współpracę z Tobą
  • jak rozmawiać z kupcem sieci handlowej, aby nie odniósł wrażenia, że prezentujesz swoje, a nie jego korzyści
  • jak ułatwić pracę kupcowi i jakie czasochłonne czynności wykonać za niego
  • jak być postrzeganym przez kupca jako pomocny i potrzebny przedstawiciel producenta
  • jak wyjść z twoją ofertą z poczekalni i sfinalizować proces sprzedaży
  • jakie trzy konkretne korzyści możesz uzyskać stosując perspektywę kupca
  • jak nie być jednym z wielu, którzy chcą coś sprzedać nie pokazując korzyści językiem kupca

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Key account managerów w firmach producenckich współpracujących lub planujących współpracę z sieciami handlowymi
  • Szefów sprzedaży, właścicieli firm, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoje jak i swoich Key Account Managerów w zakresie współpracy z sieciami detalicznymi
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak współpracować z kupcami w sieciach handlowych

Małgorzata Jastrzębska
Praktyk sprzedaży, ex kupiec, trener
19 lat doświadczeń w sprzedaży. Wieloletni manager sieciowy i praktyk biznesu. Rozpoczęła pracę w Globi, gdzie była m.in. stock menedżerem, kierownikiem ds. zamówień i kupcem. Od 2000 roku – kupiec CARREFOUR zarządzający kolejnymi działami. W latach 2002 – 2011 Senior Manager ds. Zakupu Sektora „PDK” i „PFT” Carrefour Dyrekcja Wykonawcza. Pracując w sklepach zajmowała się projektem „merchandising”; działem Non Food. Pracując w jednej z największej na świecie korporacji, nawiązała współpracę z dziesiątkami dostawców. Realizowała projekty również w sytuacjach szczególnych np. „misje na prowincji”, zwolnienia grupowe, fuzje, kryzys wartości. Certyfikowany Coach (ICF ACC). Połączenie twardych umiejętności biznesowych z nastawieniem na rozwój „miękkich” kompetencji. Specjalista w negocjacjach. Ekspert w zapisach kontraktowych. W kontakcie z Dużymi Graczami, umie pokazać przestrzeń w rozmowach, ale i cel walki o każdy cm pola. Rozumie specyfikę pozycji rynkowej małych jak i dużych firm, które planują rozwój współpracy z silnym partnerem. Specjalizacja: Negocjacje z Kupcem, Współpraca z sieciami, Category Management, Controlling finansowy

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Błędy KAM’a – cz. 1/7 03:28
Błędy KAM’a – cz. 2/7 05:10
Błędy KAM’a – cz. 3/7 06:05
Błędy KAM’a – cz. 4/7 06:45
Negocjacje z perspektywy kupca – cz. 5/7 02:36
Negocjacje z perspektywy kupca – cz. 6/7 03:38
Negocjacje z perspektywy kupca – cz. 7/7 04:26
Artykuły
Przyczyny braku akceptacji oferty handlowej przez kupca sieci 03:55
Rola matematyki handlowej w komunikacji z kupcem sieci handlowej 02:22
Czy dzwonić do szefa kupca, jeśli ten nie jest dostępny? 08:28
Audiobooki
Współpraca przedstawiciela producenta z kupcem FMCG 21:17

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Współpraca z kupcem sieci FMCG
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.