SZKOLENIE ONLINE Współpraca przedstawiciela producenta z kupcem z sieci aptek
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant, interim
Współpraca przedstawiciela producenta z kupcem z sieci aptek
Dzięki temu szkoleniu nauczysz się odróżniać podstawowe ale jednocześnie kluczowe, różnice w tym, jak producent definiuje swoje priorytety i na ich podstawie buduje komunikację z klientem, a jak swoje priorytety definiuje sieć aptek i na ich podstawie ocenia Twoją ofertę. Dzięki szkoleniu będziesz mógł odpowiedzieć na pytanie, czy twoja komunikacja z klientem zawsze uwzględnia to, co jest najważniejsze z jego punktu widzenia.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- co to jest “odwrócona piramida hierarchii”, którą kieruje się kupiec sieci aptek
- czy spotkanie z kupcem sieci aptek zacząć od omówienia kategorii, w której działasz, czy raczej od omówienia segmentu
- dlaczego Key Account Managerowie i handlowcy odwiedzający kupca sieci aptek nie powinni koncentrować się na korzyściach wynikających z samego produktu, który oferują
- czy, jeżeli tobie, czyli producentowi z branży farmaceutycznej lub OTC zależy na odbieraniu rynku twojej konkurencji, to czy na tym samym zależy również twojemu klientowi, czyli sieci aptek
- w jakich okolicznościach kupiec sieci aptek będzie zainteresowany zwiększaniem sprzedaży akurat twoich produktów kosztem sprzedaży twojej konkurencji
- czy cel kupca sieci aptek, jakim jest powiększanie samej kategorii produktowej – czyli zwiększanie sprzedaży jego aptek, kosztem jego konkurencji, czyli innych aptek jest także korzystny dla Ciebie – producenta
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- Przedstawicieli producentów z sektora farmaceutycznego i OTC odpowiedzialnych za sprzedaż produktów w kanale aptecznym
- Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoje jak i swoich handlowców w zakresie współpracy z kupcami sieci aptek
- Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak współpracować z kupcami sieci aptek
Krzysztof Pytel
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant, interim
Od ponad 20 lat związany z rynkiem farmaceutycznym i FMCG. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie producenta jak i sieci aptek. Po stronie dostawcy zarządzał działem Trade Marketingu, jako Dyrektor Sprzedaży rozwijał sprzedaż w kanale farmaceutycznym a jako Prezes Zarządu odpowiadał za rozwój nowej spółki. Po stronie sieci aptek zdobył doświadczenie jako Category Manager odpowiedzialny za współpracę z dostawcami. Prowadzi krótko i długoterminowe projekty Interim Management oraz konsultingowe dla aptek, optymalizując kategorię, ekspozycję (merchandising), ceny i marże. Specjalizuje się w szczególności w szkoleniach zespołów sprzedaży firm farmaceutycznych: KAM, Kierownicy Regionalni, Przedstawiciele Handlowi. Szkoli Kupców, Category Managerów i kierowników aptek. Autor wyspecjalizowanego programu szkoleniowego dla farmaceutów I-go stołu, którego realizacja skutecznie zwiększa efektywność sprzedażową. Prelegent na wielu konferencjach oraz autor publikacji w prasie branżowej. Współpracuje z Okręgowymi Izbami Aptekarskimi, którym dostarcza szkolenia on-line, punktowane punktami edukacyjnymi „miękkimi”. Absolwent studiów pedagogicznych oraz podyplomowych studiów menedżerskich Executive MBA Instytutu Ekonomii Polskiej Akademii Nauk. Specjalizacja: Category Management, Optymalizacja ekspozycji, cen i marż, Sprzedaż, Zarządzanie, Współpraca z sieciami aptek.
Online training includes
Wprowadzenie
02:28
Cele producenta i cele aptek
05:53
Strategie asortymentowe
05:42
Zarządzanie budżetowe
07:17
Zarządzanie kategorią: Rozmawiaj z siecią aptek nie tylko o swoim produkcie
05:27
Efektywna współpraca z sieciami aptek: cele producenta i cele aptek
07:55
Get an Online Training Completion Certificate
