SZKOLENIE ONLINE Współpraca przedstawiciela producenta z kupcem z sieci aptek

Krzysztof Pytel
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant, interim
Obejrzyj fragment szkolenia

Współpraca przedstawiciela producenta z kupcem z sieci aptek

Dzięki temu szkoleniu nauczysz się odróżniać podstawowe ale jednocześnie kluczowe, różnice w tym, jak producent definiuje swoje priorytety i na ich podstawie buduje komunikację z klientem, a jak swoje priorytety definiuje sieć aptek i na ich podstawie ocenia Twoją ofertę. Dzięki szkoleniu będziesz mógł odpowiedzieć na pytanie, czy twoja komunikacja z klientem zawsze uwzględnia to, co jest najważniejsze z jego punktu widzenia.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • co to jest “odwrócona piramida hierarchii”, którą kieruje się kupiec sieci aptek
  • czy spotkanie z kupcem sieci aptek zacząć od omówienia kategorii, w której działasz, czy raczej od omówienia segmentu
  • dlaczego Key Account Managerowie i handlowcy odwiedzający kupca sieci aptek nie powinni koncentrować się na korzyściach wynikających z samego produktu, który oferują
  • czy, jeżeli tobie, czyli producentowi z branży farmaceutycznej lub OTC zależy na odbieraniu rynku twojej konkurencji, to czy na tym samym zależy również twojemu klientowi, czyli sieci aptek
  • w jakich okolicznościach kupiec sieci aptek będzie zainteresowany zwiększaniem sprzedaży akurat twoich produktów kosztem sprzedaży twojej konkurencji
  • czy cel kupca sieci aptek, jakim jest powiększanie samej kategorii produktowej – czyli zwiększanie sprzedaży jego aptek, kosztem jego konkurencji, czyli innych aptek jest także korzystny dla Ciebie – producenta

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Przedstawicieli producentów z sektora farmaceutycznego i OTC odpowiedzialnych za sprzedaż produktów w kanale aptecznym
  • Szefów sprzedaży, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoje jak i swoich handlowców w zakresie współpracy z kupcami sieci aptek
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak współpracować z kupcami sieci aptek
Krzysztof Pytel
Praktyk sprzedaży, trener, konsultant, interim
Od ponad 20 lat związany z rynkiem farmaceutycznym i FMCG. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie producenta jak i sieci aptek. Po stronie dostawcy zarządzał działem Trade Marketingu, jako Dyrektor Sprzedaży rozwijał sprzedaż w kanale farmaceutycznym a jako Prezes Zarządu odpowiadał za rozwój nowej spółki. Po stronie sieci aptek zdobył doświadczenie jako Category Manager odpowiedzialny za współpracę z dostawcami. Prowadzi krótko i długoterminowe projekty Interim Management oraz konsultingowe dla aptek, optymalizując kategorię, ekspozycję (merchandising), ceny i marże. Specjalizuje się w szczególności w szkoleniach zespołów sprzedaży firm farmaceutycznych: KAM, Kierownicy Regionalni, Przedstawiciele Handlowi. Szkoli Kupców, Category Managerów i kierowników aptek. Autor wyspecjalizowanego programu szkoleniowego dla farmaceutów I-go stołu, którego realizacja skutecznie zwiększa efektywność sprzedażową. Prelegent na wielu konferencjach oraz autor publikacji w prasie branżowej. Współpracuje z Okręgowymi Izbami Aptekarskimi, którym dostarcza szkolenia on-line, punktowane punktami edukacyjnymi „miękkimi”. Absolwent studiów pedagogicznych oraz podyplomowych studiów menedżerskich Executive MBA Instytutu Ekonomii Polskiej Akademii Nauk. Specjalizacja: Category Management, Optymalizacja ekspozycji, cen i marż, Sprzedaż, Zarządzanie, Współpraca z sieciami aptek.

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Wprowadzenie 02:28
Cele producenta i cele aptek 05:53
Strategie asortymentowe 05:42
Zarządzanie budżetowe 07:17
Artykuły
Zarządzanie kategorią: Rozmawiaj z siecią aptek nie tylko o swoim produkcie 05:27
Audiobooki
Efektywna współpraca z sieciami aptek: cele producenta i cele aptek 07:55

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Współpraca przedstawiciela producenta z kupcem z sieci aptek
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.