SZKOLENIE ONLINE Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej
Praktyk sprzedaży, ex kupiec, trener
Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej
Podczas tego szkolenia uczymy, jak odpowiadać na 5 trudnych pytań kupca sieci handlowej skierowanych do przedstawiciela producenta: 1. „Co konkretnie wnosi Pana oferta i co jest w niej największym zagrożeniem dla mnie?”, 2: „Mam wątpliwości, czy to się będzie dobrze sprzedawać, Pan też je ma, prawda?”, 3: „A na jaki obrót mogę liczyć?”, 4: „Co ja będę miał z tego, że Pana produkt będzie reklamowany w prasie i w TV?”, 5: „Jak chcecie Państwo wspierać ten kompletnie nowy produkt?”.
Podczas tego szkolenia online dowiesz się:
- jak umiejętnie przedstawić potrzebę wprowadzenia nowości do sieci detalicznej
- jak rozmawiać z kupcem, który pyta o ryzyko podjęcia współpracy z nami
- jak przedstawić propozycję wprowadzenia do sieci handlowej produktów nowych na rynku, mało znanych w Polsce, takich, których nie ma na półkach swoich sklepów, ani wybrany detalista, do którego ofertujemy, ani jego konkurencja
- czy wskazane jest pytanie kupca, co dokładnie chciałby wiedzieć o twoim produkcie
- jakie pytania można zadawać kupcowi
- co to jest pytanie imadło i kto je zadaje
- co to jest pytanie imadło i kto je zadaje
- jak powiedzieć kupcowi, że jego sieć ma mało nowości w twojej kategorii
- jakie sztuczki stosują kupcy sieci handlowych
- jaki efekt chce uzyskać kupiec mówiąc na spotkaniu z Tobą „ Mam wątpliwości”
To szkolenie online przeznaczone jest dla:
- Key account managerów w firmach producenckich współpracujących lub planujących współpracę z sieciami handlowymi
- Szefów sprzedaży, właścicieli firm, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoje jak i swoich Key Account Managerów w zakresie współpracy z sieciami detalicznymi
- Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak współpracować z kupcami w sieciach handlowych
Małgorzata Jastrzębska
Praktyk sprzedaży, ex kupiec, trener
19 lat doświadczeń w sprzedaży. Wieloletni manager sieciowy i praktyk biznesu. Rozpoczęła pracę w Globi, gdzie była m.in. stock menedżerem, kierownikiem ds. zamówień i kupcem. Od 2000 roku – kupiec CARREFOUR zarządzający kolejnymi działami. W latach 2002 – 2011 Senior Manager ds. Zakupu Sektora „PDK” i „PFT” Carrefour Dyrekcja Wykonawcza. Pracując w sklepach zajmowała się projektem „merchandising”; działem Non Food. Pracując w jednej z największej na świecie korporacji, nawiązała współpracę z dziesiątkami dostawców. Realizowała projekty również w sytuacjach szczególnych np. „misje na prowincji”, zwolnienia grupowe, fuzje, kryzys wartości. Certyfikowany Coach (ICF ACC). Połączenie twardych umiejętności biznesowych z nastawieniem na rozwój „miękkich” kompetencji. Specjalista w negocjacjach. Ekspert w zapisach kontraktowych. W kontakcie z Dużymi Graczami, umie pokazać przestrzeń w rozmowach, ale i cel walki o każdy cm pola. Rozumie specyfikę pozycji rynkowej małych jak i dużych firm, które planują rozwój współpracy z silnym partnerem. Specjalizacja: Negocjacje z Kupcem, Współpraca z sieciami, Category Management, Controlling finansowy
Online training includes
Wprowadzenie
03:29
Problem niezrozumienia kupca
07:14
Ryzyko braku sprzedaży
07:03
Na jaki obrót mogę liczyć?
05:36
Wsparcie reklamowe produktu
05:16
Ciśnienie na budżet w pierwszej minucie spotkania
07:51
Oferujesz nie tylko produkt, ale jego wizję sprzedaży na rynku
05:16
Co zrobić, gdy kupiec sieci handlowej pyta o ryzyko braku sprzedaży
03:43
Co możesz zrobić, gdy kupiec sieci zada Ci pytanie: „Na jaki obrót mogę liczyć?”
03:44
Czy wsparcie medialne twojego produktu pomaga w negocjacjach z kupcem
03:02
Nie bądź „dawcą budżetu”
03:32
Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej
25:43
Get an Online Training Completion Certificate
