Szkolenie

Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej

Małgorzata Jastrzębska

Praktyk sprzedaży, ex kupiec, trener

Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej

Podczas tego szkolenia uczymy, jak odpowiadać na 5 trudnych pytań kupca sieci handlowej skierowanych do przedstawiciela producenta: 1. „Co konkretnie wnosi Pana oferta i co jest w niej największym zagrożeniem dla mnie?”, 2: „Mam wątpliwości, czy to się będzie dobrze sprzedawać, Pan też je ma, prawda?”, 3: „A na jaki obrót mogę liczyć?”, 4: „Co ja będę miał z tego, że Pana produkt będzie reklamowany w prasie i w TV?”, 5: „Jak chcecie Państwo wspierać ten kompletnie nowy produkt?”.

Podczas tego szkolenia dowiesz się:

  • jak umiejętnie przedstawić potrzebę wprowadzenia nowości do sieci detalicznej
  • jak rozmawiać z kupcem, który pyta o ryzyko podjęcia współpracy z nami
  • jak przedstawić propozycję wprowadzenia do sieci handlowej produktów nowych na rynku, mało znanych w Polsce, takich, których nie ma na półkach swoich sklepów, ani wybrany detalista, do którego ofertujemy, ani jego konkurencja
  • czy wskazane jest pytanie kupca, co dokładnie chciałby wiedzieć o twoim produkcie
  • jakie pytania można zadawać kupcowi
  • co to jest pytanie imadło i kto je zadaje
  • co to jest pytanie imadło i kto je zadaje
  • jak powiedzieć kupcowi, że jego sieć ma mało nowości w twojej kategorii
  • jakie sztuczki stosują kupcy sieci handlowych
  • jaki efekt chce uzyskać kupiec mówiąc na spotkaniu z Tobą „ Mam wątpliwości”

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Key account managerów w firmach producenckich współpracujących lub planujących współpracę z sieciami handlowymi
  • Szefów sprzedaży, właścicieli firm, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoje jak i swoich Key Account Managerów w zakresie współpracy z sieciami detalicznymi
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak współpracować z kupcami w sieciach handlowych

Szkolenie zostało opracowane przez:

Małgorzata Jastrzębska
Praktyk sprzedaży, ex kupiec, trener
19 lat doświadczeń w sprzedaży. Wieloletni manager sieciowy i praktyk biznesu. Rozpoczęła pracę w Globi, gdzie była m.in. stock menedżerem, kierownikiem ds. zamówień i kupcem. Od 2000 roku – kupiec CARREFOUR zarządzający kolejnymi działami. W latach 2002 – 2011 Senior Manager ds. Zakupu Sektora „PDK” i „PFT” Carrefour Dyrekcja Wykonawcza. Pracując w sklepach zajmowała się projektem „merchandising”; działem Non Food. Pracując w jednej z największej na świecie korporacji, nawiązała współpracę z dziesiątkami dostawców. Realizowała projekty również w sytuacjach szczególnych np. „misje na prowincji”, zwolnienia grupowe, fuzje, kryzys wartości. Certyfikowany Coach (ICF ACC). Połączenie twardych umiejętności biznesowych z nastawieniem na rozwój „miękkich” kompetencji. Specjalista w negocjacjach. Ekspert w zapisach kontraktowych. W kontakcie z Dużymi Graczami, umie pokazać przestrzeń w rozmowach, ale i cel walki o każdy cm pola. Rozumie specyfikę pozycji rynkowej małych jak i dużych firm, które planują rozwój współpracy z silnym partnerem.Specjalizacja: Negocjacje z Kupcem, Współpraca z sieciami, Category Management, Controlling finansowy

Szkolenie składa się z następujących elementów:

Filmy

  • Wprowadzenie
    03:29
  • Problem niezrozumienia kupca
    07:14
  • Ryzyko braku sprzedaży
    07:03
  • Na jaki obrót mogę liczyć?
    05:36
  • Wsparcie reklamowe produktu
    05:16
  • Ciśnienie na budżet w pierwszej minucie spotkania
    07:51

Artykuły

  • Oferujesz nie tylko produkt, ale jego wizję sprzedaży na rynku
    05:16
  • Co zrobić, gdy kupiec sieci handlowej pyta o ryzyko braku sprzedaży
    03:43
  • Co możesz zrobić, gdy kupiec sieci zada Ci pytanie: „Na jaki obrót mogę liczyć?”
    03:44
  • Czy wsparcie medialne twojego produktu pomaga w negocjacjach z kupcem
    03:02
  • Nie bądź „dawcą budżetu”
    03:32

Audiobooki

  • Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej
    25:43

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia

Zaufali nam między innymi:

Chcesz dowiedzieć się, jak SalesOn pomoże Twojemu działowi sprzedaży?

Wypełnij formularz:

    Rozpocznij naukę!

    Jeżeli nie masz konta w SalesOn:
    lub jeśli masz już konto:

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.