SZKOLENIE ONLINE Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej

Małgorzata Jastrzębska
Praktyk sprzedaży, ex kupiec, trener
Obejrzyj fragment szkolenia

Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej

Podczas tego szkolenia uczymy, jak odpowiadać na 5 trudnych pytań kupca sieci handlowej skierowanych do przedstawiciela producenta: 1. „Co konkretnie wnosi Pana oferta i co jest w niej największym zagrożeniem dla mnie?”, 2: „Mam wątpliwości, czy to się będzie dobrze sprzedawać, Pan też je ma, prawda?”, 3: „A na jaki obrót mogę liczyć?”, 4: „Co ja będę miał z tego, że Pana produkt będzie reklamowany w prasie i w TV?”, 5: „Jak chcecie Państwo wspierać ten kompletnie nowy produkt?”.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • jak umiejętnie przedstawić potrzebę wprowadzenia nowości do sieci detalicznej
  • jak rozmawiać z kupcem, który pyta o ryzyko podjęcia współpracy z nami
  • jak przedstawić propozycję wprowadzenia do sieci handlowej produktów nowych na rynku, mało znanych w Polsce, takich, których nie ma na półkach swoich sklepów, ani wybrany detalista, do którego ofertujemy, ani jego konkurencja
  • czy wskazane jest pytanie kupca, co dokładnie chciałby wiedzieć o twoim produkcie
  • jakie pytania można zadawać kupcowi
  • co to jest pytanie imadło i kto je zadaje
  • co to jest pytanie imadło i kto je zadaje
  • jak powiedzieć kupcowi, że jego sieć ma mało nowości w twojej kategorii
  • jakie sztuczki stosują kupcy sieci handlowych
  • jaki efekt chce uzyskać kupiec mówiąc na spotkaniu z Tobą „ Mam wątpliwości”

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Key account managerów w firmach producenckich współpracujących lub planujących współpracę z sieciami handlowymi
  • Szefów sprzedaży, właścicieli firm, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoje jak i swoich Key Account Managerów w zakresie współpracy z sieciami detalicznymi
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak współpracować z kupcami w sieciach handlowych
Małgorzata Jastrzębska
Praktyk sprzedaży, ex kupiec, trener
19 lat doświadczeń w sprzedaży. Wieloletni manager sieciowy i praktyk biznesu. Rozpoczęła pracę w Globi, gdzie była m.in. stock menedżerem, kierownikiem ds. zamówień i kupcem. Od 2000 roku – kupiec CARREFOUR zarządzający kolejnymi działami. W latach 2002 – 2011 Senior Manager ds. Zakupu Sektora „PDK” i „PFT” Carrefour Dyrekcja Wykonawcza. Pracując w sklepach zajmowała się projektem „merchandising”; działem Non Food. Pracując w jednej z największej na świecie korporacji, nawiązała współpracę z dziesiątkami dostawców. Realizowała projekty również w sytuacjach szczególnych np. „misje na prowincji”, zwolnienia grupowe, fuzje, kryzys wartości. Certyfikowany Coach (ICF ACC). Połączenie twardych umiejętności biznesowych z nastawieniem na rozwój „miękkich” kompetencji. Specjalista w negocjacjach. Ekspert w zapisach kontraktowych. W kontakcie z Dużymi Graczami, umie pokazać przestrzeń w rozmowach, ale i cel walki o każdy cm pola. Rozumie specyfikę pozycji rynkowej małych jak i dużych firm, które planują rozwój współpracy z silnym partnerem. Specjalizacja: Negocjacje z Kupcem, Współpraca z sieciami, Category Management, Controlling finansowy

Online training includes

Videos
Wprowadzenie 03:29
Problem niezrozumienia kupca 07:14
Ryzyko braku sprzedaży 07:03
Na jaki obrót mogę liczyć? 05:36
Wsparcie reklamowe produktu 05:16
Ciśnienie na budżet w pierwszej minucie spotkania 07:51
Artykuły
Oferujesz nie tylko produkt, ale jego wizję sprzedaży na rynku 05:16
Co zrobić, gdy kupiec sieci handlowej pyta o ryzyko braku sprzedaży 03:43
Co możesz zrobić, gdy kupiec sieci zada Ci pytanie: „Na jaki obrót mogę liczyć?” 03:44
Czy wsparcie medialne twojego produktu pomaga w negocjacjach z kupcem 03:02
Nie bądź „dawcą budżetu” 03:32
Audiobooks
Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej 25:43

Get an Online Training Completion Certificate

Certyfikat Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Maciej Głuszyński National Sales Manager w Zeelandia

Nasi ludzie, to nasza najlepsza wizytówka. SalesOn pomaga nam być pewnym, że ciągle są na „topie”. Elastyczność i otwartość narzędzia SalesOn pozwala nam na jego konfiguracje w każdym momencie rekonfiguracji rynku. Serdecznie polecam.

Julia Bentkowska Sales Director w Good Food Products

SalesOn jest ciekawym narzędziem komplementarnym w stosunku do tradycyjnych szkoleń stacjonarnych. Daje możliwość regularnej pracy nad podnoszeniem umiejętności sprzedażowych, pozwala odświeżać wiedzę w trybie ciągłym. Dużą zaletą jest odbywanie szkoleń w dogodnym momencie, z dowolnego miejsca. Dzięki raportom i rankingom pozwala ocenić zaangażowanie handlowców w rozwój osobisty.

Tomasz Kuczyński Dyrektor ds. Rozwoju w JUAN

Platforma SalesOn to wygoda i bezstresowe szkolenia dla pracowników oraz oszczędności dla firmy. Profesjonalnie szkolimy naszych handlowców w najbardziej dogodnym dla nich miejscu i czasie na terenie całej Polski.

Renata Niećko Dyrektor Operacyjny w Euroterm TGS

Komfort związany z doborem szkoleń, ustaleniem terminów, możliwością przejścia szkoleń w najbardziej dogodnych dla pracownika warunkach, możliwością wielokrotnego odczytu materiałów, te oraz wiele innych zalet SalesOn, są nie do przecenienia. Najbardziej budujące są komentarze użytkowników, którzy przyznają, że teraz dostrzegają swoje błędy w komunikacji z Klientami, albo odkrywają, że u kolegi jest obszar do przepracowania, dyskutują o tym i się wspierają. Ważne jest też to, że każdy z pracowników, który chce poznawać nowe techniki pracy z Klientem, ma dostęp do narzędzia po prostu „na wyciągnięcie ręki”.

Marek Sapeta Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Tarczyński S.A.

SalesOn to bardzo ciekawe i intuicyjne narzędzie do przeprowadzania szkoleń z kompetencji handlowych i wiedzy branżowej. Platforma idealnie się sprawdza przy przeprowadzaniu szybkiej weryfikacji wiedzy w szczególności w rozproszonej strukturze handlowej. Dzięki raportom i rankingom jesteśmy w stanie na bieżąco monitorować postępy naszych pracowników.

Magdalena Łukasik-Olejniczak Product Trainer CE Cluster Lead w Whirlpool

SalesOn to prosty sposób na rozwój wiedzy i umiejętności handlowców czy promotorów marki. Ciekawe treści przedstawione prostym językiem to 100% gwarancji. Zauważyłam że zespół chętnie bierze udział w szkoleniach i grywalizacji. Warto również zwrócić uwagę na intuicyjne administrowanie platformą, dzięki czemu nie trzeba tracić godzin i nerwów 🙂

Błażej Wilamowski Dyrektor Komercyjny, Członek Zarządu w Oshee

Dzięki Sales On rozwijamy nie tylko kompetencje twarde, ale zyskaliśmy również nowoczesną platformę komunikacji, którą wykorzystujemy także do szkoleń produktowych, wdrażania NPD i edukacji naszych klientów. Największą wartością dodaną platformy jest elastyczność w zarządzaniu programem szkoleń i rozwoju kompetencji, oraz możliwość weryfikacji wiedzy on line, bez nadmiernego angażowania czasu naszych zespołów, m.in. poprzez testy wiedzy, które umożliwiają szybką weryfikację stanu wiedzy naszej kadry.

Paweł Musiał Z-ca Generalnego Dyrektora Sprzedaży w BLACHPROFIL 2

Platforma szkoleniowa SalesOn towarzyszy Naszym siłom sprzedaży od ponad roku. Profesjonalne wsparcie we wdrożeniu nowatorskiego narzędzia szkoleniowego online była kluczem do sukcesu. Platforma posiada szeroki zakres ze szkoleń kompetencji miękkich dla handlowców i managerów jak i pozwala na przygotowanie własnych modułów produktowych. Duże brawa za nowy format webinarów LIVE, narzędzie, które pozwala na wyższą interakcję działu sprzedażowego z trenerem!

Sławomir Bedliński Dyrektor Sprzedaży w Hoya

SalesON to platforma, z której korzystamy od ponad dwóch lat, jest doskonałym narzędziem do rozwijania i utrwalania wiedzy handlowców (…) Bardzo ważne jest to, że SalesOn stale się rozwija, oferując nowe moduły szkoleniowe i nowe funkcjonalności. (…) Dodatkowo platforma umożliwia analizę rozwoju umiejętności zespołu. (….) SalesOn jest stałym elementem w procesie szkoleniowym naszego zespołu i niezależnie od innych szkoleń, będziemy nadal korzystać z tej platformy.

Krzysztof Książek Jr HR Business Partner w Orbico Poland

SalesOn poza świetnym gotowym kontentem szkoleniowym i wieloma fantastycznymi funkcjonalnościami to również stojący za platformą zespół specjalistów. Ogromnie cenię sobie to, że nasi partnerzy po stronie SalesOn słuchają naszych informacji zwrotnych i ciągle doskonalą platformę by była jeszcze lepiej dostosowana do potrzeb użytkowników i administratorów.

Jarek Ganiewski Field Force Manager w Fiskars

SalesOn pozwala nam rozwijać zespół handlowy procesowo, małymi krokami. Największą wartością jest moduł raportujący, gdzie widzimy co handlowcy wiedzą i potrafią, a nad którymi obszarami musimy jeszcze popracować. Praca na Saleson pozwala również rozwijać zaangażowanie handlowców w proces uczenia się w dowolnym miejscu i czasie.

Karolina Szołoch Koordynator HR w Sopro Polska

SalesOn to praktyczne narzędzie, które pozwala  rozwijać kompetencje oraz umiejętności sił sprzedaży. Oferuje szeroką gamę szkoleń dla przedstawicieli handlowych jak również dla managerów. W łatwy i przystępny sposób można  analizować wyniki, śledzić postępy pracowników oraz określać potencjał do doskonalenia. Dla nas dużą wartością jest także tworzenie własnych szkoleń produktowych. Polecam!

Luiza Lutek Koordynator ds. rozwoju sił sprzedaży w Polkomtel

SalesOn pojawił się w naszych strukturach podczas pandemii, dzięki czemu nasi Handlowcy nie zostali pozbawieni dostępu do wiedzy i możliwości nieustannego rozwoju. Tematyka szkoleń na platformie pozwala personalizować szkolenia i dopasowywać materiały pod diagnozowane potrzeby naszych pracowników. W tym roku idziemy krok dalej – decydujemy się na wykorzystanie możliwości związanych z planowaniem i monitorowaniem pracy coachingowej, które oferuje SalesOn.

Waldemar  Jakubus Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu w DOBROWOLSCY Sp. z o.o

„Jesteśmy z SalesOn już od 2 lat. Ta przystępna forma, szybka i łatwa w obsłudze, pozwoliła na wprowadzenie systematyczności, mobilności i szerokości tematyki w zakresie szkoleń dla naszych handlowców i działów telesprzedaży. Możliwość powtarzania i łatwego dostępu do wiedzy, jest kluczowym czynnikiem, aby była zapamiętana i wykorzystana. Uważam, że jest to najbardziej optymalna forma dla firm z dużymi działami handlowymi.”

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu SalesOn oraz zespołu HR and Sales Danone

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi SalesOn za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.

Aleksander Socha Dyrektor Zarządzający w Ramirent SA

Sales-on jest idealnym rozwiązaniem łączącym 4 najbardziej istotne dla nas aspekty: wysoka merytoryka szkoleń, atrakcyjna cena, dostępność i przede wszystkim weryfikacja umiejętności handlowych w jednym narzędziu. SalesOn to coś więcej niż szkolenia – to praktyczna baza do rozwijania umiejętności sił handlowych

Małgorzata Stawniak HR Manager w Flugger A / S

Mamy tu to o co poprosiliśmy: gotowe szkolenia na wysokim poziomie, analitykę danych jako ogromną wartość dodaną z perspektywy działu HR, kreator szkoleń własnych oraz solidne wsparcie techniczne.

Jakub Krasicki Lead Project Manager w MS Services

Dbałość o rozwój kompetencji naszych pracowników, jest jednym z priorytetów MS Services. Dlatego w tym roku rozpoczęliśmy współpracę z SalesOn, gdzie nasze siły sprzedaży znajdą kompleksowy program szkoleniowy i testy wiedzy, dzięki którym szybko sprawdzą postępy w nauce.

Karolina Kuchta Junior HR Business Partner w MS Services

Serdecznie polecam SalesOn, to jasno zbudowany system szkoleniowy, coachingowy i raportowy. Saleson dostarcza jakościowych materiałów szkoleniowych, które wśród grupy Przedstawicieli Handlowych MS Services cieszą się bardzo dobrą opinią, a które dla mnie osoby ze świata HR wydają się również interesujące.

Dariusz Stasiukiewicz Dyr. Sprzedaży w Delia Cosmetics

Decyzja o współpracy była przemyślana, uważam że warto rozwijać wiedzę i kompetencje handlowców za pomocą najlepszych narzędzi szkoleniowych do których należy SalesOn.

Tomasz Słoma Kierownik Działu Sprzedaży w LangMedia Sp. z o.o.

Wdrożyliśmy platformę SalesOn na początku 2020 roku i była to świetna decyzja. Nasi handlowcy w każdej chwili mają możliwość rozwijania umiejętności sprzedażowych, co przełożyło się na lepsze wyniki spółki pomimo pandemii. Polecam SalesOn każdej firma, która docenia wagę inwestycji w kapitał ludzki.

Grzegorz Barszcz Vice President w Politan

Rozwiązanie jest w punkt. Doskonale adresuje potrzeby nowego postcovidowego świata. Handlowcy zadowoleni i zaangażowani. Ja również z pełną odpowiedzialnością polecam SalesOn.pl

Marcin Gniewisz Dyrektor handlowy w Herbapol Poznań S.A.

Serdecznie polecam, świetnie przygotowany produkt, sprawna baza serwisowa, co najważniejsze….wspólnie wypracowaliśmy finalne funkcjonalności….teraz cieszymy się z możliwości korzystania . Dziękuje całemu Zespołowi SalesOn.

Mateusz Szlichciński Field Sales Manager Poland w Brown Forman

SalesOn daje naszym naszym handlowcom możliwość uczenia się zgodnie z rytmem i preferencjami każdego z nich, dodatkowo mogą się szkolić z dowolnego miejsca.