SZKOLENIE ONLINE Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej

Małgorzata Jastrzębska
Praktyk sprzedaży, ex kupiec, trener
Obejrzyj fragment szkolenia

Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej

Podczas tego szkolenia uczymy, jak odpowiadać na 5 trudnych pytań kupca sieci handlowej skierowanych do przedstawiciela producenta: 1. „Co konkretnie wnosi Pana oferta i co jest w niej największym zagrożeniem dla mnie?”, 2: „Mam wątpliwości, czy to się będzie dobrze sprzedawać, Pan też je ma, prawda?”, 3: „A na jaki obrót mogę liczyć?”, 4: „Co ja będę miał z tego, że Pana produkt będzie reklamowany w prasie i w TV?”, 5: „Jak chcecie Państwo wspierać ten kompletnie nowy produkt?”.

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • jak umiejętnie przedstawić potrzebę wprowadzenia nowości do sieci detalicznej
  • jak rozmawiać z kupcem, który pyta o ryzyko podjęcia współpracy z nami
  • jak przedstawić propozycję wprowadzenia do sieci handlowej produktów nowych na rynku, mało znanych w Polsce, takich, których nie ma na półkach swoich sklepów, ani wybrany detalista, do którego ofertujemy, ani jego konkurencja
  • czy wskazane jest pytanie kupca, co dokładnie chciałby wiedzieć o twoim produkcie
  • jakie pytania można zadawać kupcowi
  • co to jest pytanie imadło i kto je zadaje
  • co to jest pytanie imadło i kto je zadaje
  • jak powiedzieć kupcowi, że jego sieć ma mało nowości w twojej kategorii
  • jakie sztuczki stosują kupcy sieci handlowych
  • jaki efekt chce uzyskać kupiec mówiąc na spotkaniu z Tobą „ Mam wątpliwości”

To szkolenie online przeznaczone jest dla:

  • Key account managerów w firmach producenckich współpracujących lub planujących współpracę z sieciami handlowymi
  • Szefów sprzedaży, właścicieli firm, którzy chcą zweryfikować wiedzę i umiejętności zarówno swoje jak i swoich Key Account Managerów w zakresie współpracy z sieciami detalicznymi
  • Wszystkich osób, które chcą nauczyć się, jak współpracować z kupcami w sieciach handlowych
Małgorzata Jastrzębska
Praktyk sprzedaży, ex kupiec, trener
19 lat doświadczeń w sprzedaży. Wieloletni manager sieciowy i praktyk biznesu. Rozpoczęła pracę w Globi, gdzie była m.in. stock menedżerem, kierownikiem ds. zamówień i kupcem. Od 2000 roku – kupiec CARREFOUR zarządzający kolejnymi działami. W latach 2002 – 2011 Senior Manager ds. Zakupu Sektora „PDK” i „PFT” Carrefour Dyrekcja Wykonawcza. Pracując w sklepach zajmowała się projektem „merchandising”; działem Non Food. Pracując w jednej z największej na świecie korporacji, nawiązała współpracę z dziesiątkami dostawców. Realizowała projekty również w sytuacjach szczególnych np. „misje na prowincji”, zwolnienia grupowe, fuzje, kryzys wartości. Certyfikowany Coach (ICF ACC). Połączenie twardych umiejętności biznesowych z nastawieniem na rozwój „miękkich” kompetencji. Specjalista w negocjacjach. Ekspert w zapisach kontraktowych. W kontakcie z Dużymi Graczami, umie pokazać przestrzeń w rozmowach, ale i cel walki o każdy cm pola. Rozumie specyfikę pozycji rynkowej małych jak i dużych firm, które planują rozwój współpracy z silnym partnerem. Specjalizacja: Negocjacje z Kupcem, Współpraca z sieciami, Category Management, Controlling finansowy

Szkolenie online składa
się z następujących elementów:

Filmy
Wprowadzenie 03:29
Problem niezrozumienia kupca 07:14
Ryzyko braku sprzedaży 07:03
Na jaki obrót mogę liczyć? 05:36
Wsparcie reklamowe produktu 05:16
Ciśnienie na budżet w pierwszej minucie spotkania 07:51
Artykuły
Oferujesz nie tylko produkt, ale jego wizję sprzedaży na rynku 05:16
Co zrobić, gdy kupiec sieci handlowej pyta o ryzyko braku sprzedaży 03:43
Co możesz zrobić, gdy kupiec sieci zada Ci pytanie: „Na jaki obrót mogę liczyć?” 03:44
Czy wsparcie medialne twojego produktu pomaga w negocjacjach z kupcem 03:02
Nie bądź „dawcą budżetu” 03:32
Audiobooki
Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej 25:43

Zdobądź Certyfikat ukończenia szkolenia online

Certyfikat Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej
Obejrzyj fragment szkolenia

Pozostałe szkolenia

Klienci o SalesOn

Anna Staroszczyk HR Partner w Strauss Cafe

[…] dziękuję całemu zespołowi McHayes StewardGroup za profesjonalną współpracę! SalesOn to świetne narzędzie, które w jednej przestrzeni umożliwia Pracownikom rozwój wielu kompetencji sprzedażowych

Wojciech Cichy Field Sales Director w Danone

[…] rzeczywiście dzięki SalesOn podnosimy nieustannie kompetencje naszego zespołu sprzedaży już od prawie dwóch lat! To wszystko było możliwe dzięki wzajemnemu zrozumieniu, zaangażowaniu i partnerskiej współpracy. Podziękowania dla całego zespołu McHayes Steward Group oraz zespołu HR and Sales Danone

Joanna Mazur-Zwinka Dyrektor ds. Sprzedaży w FFiL Śnieżka SA

Proces rozwoju kompetencji sił sprzedaży to długoterminowa praca. Ważne, aby stopniowo, ze zrozumieniem i z praktycznym zastosowaniem przyswajać wiedzę, a nie „odbyć” szkolenie raz w roku. Dzięki SalesOn jest to możliwe non stop i to bez względu na okoliczności (COVID). Polecam!

Krzysztof Mikoda Sales Director w ZPC Vobro

Dziękujemy za świetny system szkoleń. Zdobytą wiedzę Zespół Sprzedaży wykorzysta od razu praktycznie ponieważ bardzo dobrze to przygotowaliście. Polecam dla każdego Zespołu Sprzedaży w branży FMCG.

Zofia Kotowska-Popik Dyrektor HR w Perła Browary Lubelskie

[…] jest nam bardzo miło, to udana i owocna współpraca SalesOn.pl z Perełką:). Szczególnie cieszy zaangażowanie naszych handlowców w proces szkolenia! Bardzo dziękujemy!

Maciej Blaut Sales Director w Bahlsen Group

SalesOn to bardzo elastyczny i uszyty na miarę system szkoleń, który rozwija najbardziej pożądane kompetencje handlowców oraz managerów sprzedaży. Doskonale dopasowany trening on-line w czasach pandemii. Dzięki niemu, jesteśmy o krok do przodu!

Magdalena Sekulska Sales Director w Profi Sp. z o.o.

Niezwykle udany projekt. Tematy, które do tej pory przerobiliśmy są opracowane w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały, co przy tej formie szkoleń jest jeszcze bardziej istotne niż w przypadku tradycyjnych warsztatów. Udział w projekcie pozwala nam na poszerzanie wiedzy oraz jej usystematyzowanie. Zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje platforma SalesOn.

Paweł Pasek Field Force Manager w Spectrum Brands

SalesOn to bardzo ciekawy projekt i ciesze się, że bierzemy w nim udział! Skupia on w sobie to, co jest w obecnych czasach bardzo ważne, czyli bardzo przystępną i elastyczną formę kształcenia połączoną z bardzo merytorycznymi treściami. Jestem przekonany, że cykl szkoleń on-line w SalesOn.pl wpłynie bardzo pozytywnie na nasze wyniki. Polecam!

Pavel Pechorin Director of Corporate Strategy w KREISEL

Najlepszy i najwygodniejszy format szkoleń działów sprzedaży. Zarówno dla managerów jak i dla handlowców.